„Új Marketing Világrend”
Dr. Csépe Andrea (eds.) (2010): „Új Marketing Világrend”. Budapesti Kommunikációs és Üzleti Főiskola: Budapest. ISBN: 978 963 889 4

Marketing és „greenomics” - Lehetőségek a zöldülő gazdaságban, a fenntartható energiagazdálkodás kihívásai
14
Dr. Dinya László
A közösségi médiaoptimalizálás előny vagy vízió?
32
Bernschütz Mária
Közösség-irányított web használata a felsőoktatásban
41
Czeglédi Csilla – Mucsányi Áron
Orvos-beteg kommunikáció - Modern társadalom
52
Fazekas Piroska
Az információs és kommunikációs technológia hatása a turisztikai szolgáltatásokra, különös tekintettel az utazásszervezőkre és közvetítőkre
63
Grotte Judit
A marketing innovációja (OSLO-3 kézikönyv) és a digitális-gazdaság összefüggéseinek elemzése
74
Dr. Hegedűs József
Nyílt innováció és tudáshálózatok
82
Kovács István
Az eredményes és költséghatékony marketing kommunikáció
92
Máté Balázs
Az e-sales legnagyobb nyertese: az elosztási logisztika (disztribúció)
100
Steiner István
„Soha ne mondd, hogy soha!” - Okostelefonok elfogadása és elutasítása, innovációterjedés a felhasználók által generált tartalom tükrében
111
Csordás Tamás – Dr. Horváth Dóra
A szóbeszéd marketing alkalmazási lehetőségeinek kiterjesztése a web kettes virtuális közösségekben
120
Dr. Eszes István
Ökomarketing az online világban
137
Kenéz András
Marketing-kommunikáció evolúció: a „homo digitalis”
145
Koltai Andrea
A homo interneticus jelensége avagy a virtuális énmegjelenítés fogyasztói vetülete a Facebookon
156
Nagy Péter
Technológiai innovációk fogyasztói elfogadása - Digitális televíziózás esete
168
Nyírő Nóra – Horváth Dóra
A többcsatornás értékesítési rendszerek kihívásai - Az online értékesítési csatorna integrálásának lehetőségei
178
Gyulavári Tamás
Méz fogyasztási szokások és a mézminőség fogyasztói megítélése az észak-alföldi régióban
193
Árvainé Ványi Georgina – Csapó Zsolt – Kárpáti László
Pálinkával kapcsolatos fogyasztói percepciók és preferenciák elemzése kvalitatív kutatás eredményeinek tükrében
213
Dr. Totth Gedeon – Hledik Erika – Dr. Fodor Mónika
Karakteres disztribúciós rendszerek a pálinka forgalmazásában
222
Dr. Kopcsay László
Ínyencek a magyar fogyasztók? Delikátesz üzletekkel kapcsolatos attitűdök vizsgálata
234
Dr. Mészáros Katalin
A zászlóshajó viharai - Borfogyasztás-borvásárlás – A tokaji borok marketingje
244
Dr. Piskóti István
Élelmiszeripari KKV-k és a réspiacok - Valódi alternatíva?
252
Polereczki Zsolt – Szente Viktória – Szigeti Orsolya – Szakály Zoltán
Pálinka attribútumok megítélése a fogyasztók körében
261
Hledik Erika – Dr. Totth Gedeon – Dr. Fodor Mónika
Milyen tényezők befolyásolják a fiatalok táplálkozását?
271
Böröndi-Fülöp Nikoletta – Szakály Zoltán
„Újuló” vásárlási szokások, azaz mennyire vagyunk tudatos étkezők?
282
Brávácz Ibolya
Bébiétel vásárlási és fogyasztási szokások Sándorfalván
295
Gál József – Németh Mária – Vincze-Lendvai Edina
A szakmai és a vásárlói megítélés ellentmondásai a B-vitaminokkal dúsított élelmiszerek piacán
300
Lévai András
Piacszegmentáció szükségessége és lehetőségei az élelmiszer kiskereskedelemben
304
Pénzes Ibolya Rózsa – Dudás Péter
„Egészségtelen élelmiszerek” attitűdvizsgálata a fiatalok szegmensében
318
Szűcs Róbert Sándor
A Danone csoport vállalati társadalmi felelősségvállalása - Kötelességünk vagy marketing?!
329
Birnbauer Erzsébet
A biofogyasztási értékrend alakulása
347
Dr. Hofer Mária
Környezettudatos fogyasztói magatartásminták a magyar háztartásokban
358
Dr. Hofmeister Tóth Ágnes – Kelemen Kata – Piskóti Marianna
A társadalmi felelősségvállalás másik arca
372
Putzer Petra Eszter
Súly, mely az X generáció vállát nyomja - Avagy ki oldja meg a világ környezeti problémáit?
383
Tamus Antalné Dr. – Benedek Andrea – Saáry Réka
Magyarország blue ocean stratégiája
410
Kapitány József
A kutatás-fejlesztés teljesítményértékelése az innovációmarketingben
421
Molnár László
Üzleti kapcsolatok a magyarországi ellátási láncokban
429
Dr. Mandják Tibor – Piricz Noémi – Kővágó Györgyi
Doktori iskolák marketingfejlesztési lehetőségei – a PhD hallgatók stratégiai döntéseinek viszonylatában
437
Szontágh Krisztina – Karvajné Deés Szilvia
Quo vadis, PR-mérés? Módszerváltók kerestetnek!
448
Bognár Gergely
Hatékony marketingkommunikáció tervezés, végrehajtás, és ellenőrzés a szervezeti piacokon
464
Gulyásné Dr. Kerekes Rita
Marketing ellenőrzőrendszer és marketing-kontrolling a magyar vállalatok gyakorlatában
479
Hajdú Noémi
A szervezeti kommunikáció controlling szempontú megközelítései
503
Szőrös Krisztina
Érzelmi elkötelezettség és vevőhűség a B2B szektorban
518
Israel Boxer – Fojtik János – ifj. Rekettye Gábor
A tudásmenedzsment szerepe az üzleti tanácsadásban és a marketingkommunikációban
526
Iszak Noémi – Szakály Tamás
Beszéljünk vagy beszélgessünk? Avagy a szolgáltatás-alapú megközelítés és az interaktív kommunikáció jelentősége egy nemzetközi szállodalánc esetében
538
Káldi Judit – Keller Veronika – Huszka Péter
Kereskedelmi egységek vevőszolgálati tevékenységének vizsgálata
553
Dr. Komáromi Nándor – Reicher Regina Zsuzsánna – Melisek Eszter
Frontvonal audit a felsőoktatásban - A felsőoktatás konfliktushelyzeteinek feltárása
576
Jäckel Katalin
Fogyasztási szerkezet-vizsgálat a győri egyetemistán körében
587
Eisingerné Balassa Boglárka – Dr. Keller Veronika
Budapesti életstílus szegmensek vizsgálata kvalitatív kutatási módszerrel
602
Dr. Fodor Mónika
Fogyasztás és életstílus vizsgálat budapesti lakosok körében
612
Hlédik Erika
Magyar fogyasztói attitűd az előnyalapú saját márkákkal szemben
622
Kelemen Zita
Nemzetközi szakirodalmi áttekintés a fogyasztói elégedettségről és lojalitásról a mobilkommunikációban
630
Simay Attila Endre
A fogyasztói ellenállást kiváltó termékek jellemzői
639
Dr. Törőcsik Mária
A reklámok sajátos meggyőzési stratégiája: neologizmusok és hapax legomenonok
649
Veszelszki Ágnes
Életstílus kutatás a dél-magyarországi régióban
660
Dr. Andics Jenő – Dr. Hetesi Erzsébet – Prónay Szabolcs – Vajda Beáta – Dr. habil. Veres Zoltán
Alternatív gyógymódokkal kapcsolatos marketing szemléletű kutatások feldolgozása - Irodalmi áttekintés
674
Berend Dóra Ágnes
A tudatos fogyasztás
687
Dudás Katalin
A LOHAS fogyasztó hibrid életstílusa
711
Rácz Georgina
Tudatosan vagy kényelmesen? Élelmiszer vásárlási szokások alakulása a környezetvédelem jegyében
726
Dr. Tamus Antalné – Saáry Réka
„Olvasni, olvasni, olvasni, s csak aztán megvenni bármit is!” - A csomagolás tájékoztató funkciójának fogyasztói vonatkozásai
740
Dörnyei Krisztina Rita
Pro és kontra: manipuláció alanya vagy öntudatos döntéshozó vagyok?
753
Bércziné dr. Juhos Júlia
Elég a szájreklám? Egy zenei rétegfesztivál marketingkommunikációja
765
Gombos Szandra
Fogyasztói szokások és attitűdök vizsgálata a dohányzó fiatalok körében
775
Huszka Péter – Káldi Judit
Az ifjúsági korszakváltástól a kapunyitási pánikig
789
Juhász Kitti – Kunsági Andrea
A generációs marketing jelentősége egy felsőoktatási intézmény példáján
800
Konczosné Szombathelyi Márta – Budaházi Judit – Dusek Tamás – Kovácsné Tóth Ágnes – Zakariás Géza
Termékek és szolgáltatások a svájci 50plusz fogyasztóknak
812
Szarka Krisztina
Régi módszerek az új médiában a jövő fogyasztóinak - A gyermekeknek szóló online tartalmak bemutatása
823
Zsótér Boglárka – Csordás Tamás
Környezettudatos magatartás a nyaralás során és főbb motívumai
838
Kelemen Kata
A fogyasztók menekülése egy képzelt világba
848
Steiner István
A grounded theory alkalmazása fogyasztói kutatásokban
856
Bernschütz Mária
A Miles és Snow-féle stratégiai tipológia kutatási kérdései
867
Csepeti Ádám
Netnográfia: újradefiniált etnográfia a virtuális világban
880
Dörnyei Krisztina – Mitev Ariel
Kognitív sémák és sakk-analógiák, továbbá versenystratégiák alkalmazása a marketingstratégiai tervezésben
891
Hardicsay Péter
Interpretatív fotóinterjú
902
Dr. Horváth Dóra – Dr. Mitev Ariel
A mobiltelefon piackutatási alkalmazásának lehetőségei
915
dr. Neulinger Ágnes
A családtagok vásárlási-döntési folyamatban betöltött szerepének modellezései lehetőségei
924
Pólya Éva
Web 1.0 és 2.0 eszközök alkalmazása a marketing oktatásban
935
Dr. Eszes István
Tudásmeg(nem)osztás a marketingben - Meg(nem)értés az akadémiai és a gyakorlati szféra között
938
Fojtik János – Nagy Ákos
A reklámszakma hiteles ábrázolása, avagy a regények beépítése az oktatásba
948
Dr. Papp-Váry Árpád
A marketing oktatás és a vállalati élet kapcsolata
959
Tóth Zsófia – Zsótér Boglárka
Módszerek és paradigmák a marketingkutatás oktatásban a Budapesti Corvinus Egyetemen
969
Neumann-Bódi Edit – Dr. Simon Judit
Marketing kontrolling a gyakorlatban - Nem elég a sok, a maximum kell!
991
Dr. Bíró Péter
Paradigmaváltás a gyógyszeriparban
998
Dr. Csépe Andrea
Az országimázs fogalmának szakirodalmi megközelítése
1004
Jenes Barbara
Szép új világ – de kinek? Kína és India
1018
Kapitány József
Lehet jó a magyar?
1026
Németh Szilárd
Dr. Csépe Andrea (eds.) (2010): „Új Marketing Világrend”. Budapesti Kommunikációs és Üzleti Főiskola: Budapest. ISBN: 978 963 889 4