Select your language

„Új Marketing Világrend”

Dr. Csépe Andrea (eds.) (2010): „Új Marketing Világrend”. Budapesti Kommunikációs és Üzleti Főiskola: Budapest. ISBN: 978 963 889 4

Közösség-irányított web használata a felsőoktatásban 41

Czeglédi Csilla – Mucsányi Áron

Méz fogyasztási szokások és a mézminőség fogyasztói megítélése az észak-alföldi régióban 193

Árvainé Ványi Georgina – Csapó Zsolt – Kárpáti László

Élelmiszeripari KKV-k és a réspiacok - Valódi alternatíva? 252

Polereczki Zsolt – Szente Viktória – Szigeti Orsolya – Szakály Zoltán

Pálinka attribútumok megítélése a fogyasztók körében 261

Hledik Erika – Dr. Totth Gedeon – Dr. Fodor Mónika

Milyen tényezők befolyásolják a fiatalok táplálkozását? 271

Böröndi-Fülöp Nikoletta – Szakály Zoltán

Bébiétel vásárlási és fogyasztási szokások Sándorfalván 295

Gál József – Németh Mária – Vincze-Lendvai Edina

Környezettudatos fogyasztói magatartásminták a magyar háztartásokban 358

Dr. Hofmeister Tóth Ágnes – Kelemen Kata – Piskóti Marianna

Üzleti kapcsolatok a magyarországi ellátási láncokban 429

Dr. Mandják Tibor – Piricz Noémi – Kővágó Györgyi

Érzelmi elkötelezettség és vevőhűség a B2B szektorban 518

Israel Boxer – Fojtik János – ifj. Rekettye Gábor

Kereskedelmi egységek vevőszolgálati tevékenységének vizsgálata 553

Dr. Komáromi Nándor – Reicher Regina Zsuzsánna – Melisek Eszter

Fogyasztási szerkezet-vizsgálat a győri egyetemistán körében 587

Eisingerné Balassa Boglárka – Dr. Keller Veronika

Életstílus kutatás a dél-magyarországi régióban 660

Dr. Andics Jenő – Dr. Hetesi Erzsébet – Prónay Szabolcs – Vajda Beáta – Dr. habil. Veres Zoltán

A tudatos fogyasztás 687

Dudás Katalin

Az ifjúsági korszakváltástól a kapunyitási pánikig 789

Juhász Kitti – Kunsági Andrea

A generációs marketing jelentősége egy felsőoktatási intézmény példáján 800

Konczosné Szombathelyi Márta – Budaházi Judit – Dusek Tamás – Kovácsné Tóth Ágnes – Zakariás Géza

Interpretatív fotóinterjú 902

Dr. Horváth Dóra – Dr. Mitev Ariel

A marketing oktatás és a vállalati élet kapcsolata 959

Tóth Zsófia – Zsótér Boglárka

Lehet jó a magyar? 1026

Németh Szilárd

Dr. Csépe Andrea (eds.) (2010): „Új Marketing Világrend”. Budapesti Kommunikációs és Üzleti Főiskola: Budapest. ISBN: 978 963 889 4

Details

Association for Marketing Education and Research
1093 Budapest, Fővám tér 8.
info@emok.hu

Tax number: 18652279-2-43
Bank account number:
Magnet Bank 16200223-10038989

 
We use cookies

We use cookies on our website. Some of them are essential for the operation of the site, while others help us to improve this site and the user experience (tracking cookies). You can decide for yourself whether you want to allow cookies or not. Please note that if you reject them, you may not be able to use all the functionalities of the site.