Select your language

Pénzes Ibolya Rózsa – Dudás Péter (2010): Piacszegmentáció szükségessége és lehetőségei az élelmiszer kiskereskedelemben

Loading. Please, wait.

Pénzes Ibolya Rózsa – Dudás Péter (2010): Piacszegmentáció szükségessége és lehetőségei az élelmiszer kiskereskedelemben. In: Dr. Csépe Andrea (eds.): „Új Marketing Világrend”. Budapesti Kommunikációs és Üzleti Főiskola: Budapest. ISBN: 978 963 889 4 pp. 304–316.

Details

Association for Marketing Education and Research
1093 Budapest, Fővám tér 8.
info@emok.hu

Tax number: 18652279-2-43
Bank account number:
Magnet Bank 16200223-10038989

 
We use cookies

We use cookies on our website. Some of them are essential for the operation of the site, while others help us to improve this site and the user experience (tracking cookies). You can decide for yourself whether you want to allow cookies or not. Please note that if you reject them, you may not be able to use all the functionalities of the site.