“Post-traumatic marketing: virtuality and reality”
Ariel Mitev – Tamás Csordás – Dóra Horváth – Kitti Boros (eds.) (2021): “Post-traumatic marketing: virtuality and reality” - Proceedings of the EMOK 2021 International Conference. Corvinus University of Budapest: Budapest. ISBN: 978-963-503-8

Mapping dynamism in visual identities applied in destination marketing
8
Fekete, Balázs – Boros, Kitti
The omnichannel shopping journey
21
Kemény, Ildikó – Nagy, Ákos – Szűcs, Krisztián – Németh, Péter – Simon, Judit
Factors affecting the procurement efficiency of companies, highlighting the role of company size
22
Erdős, Boglárka – Gáti, Mirkó – Pelsőci, Balázs Lajos
Modeling of the evolution of third-party product reviewer market on YouTube
33
Murai, Gábor – Kovács, Olivér
Perception of social media platforms in Turkey from a generational perspective
44
Keller, Veronika – Güven, Özgül
Generational differences in the acceptance of NFC mobile payment: A comparative study between Generations X and Z
60
Agárdi, Irma
Sensory walking: Sensory ethnography in marketing - Introduction of teaching ethnography research
61
Kántor, Barbara
Szövegelemzés kvalitatív és kvantitatív eredményének összehasonlítása: ember vs. gép
63
Bernschütz Mária – T. Nagy Judit – Számadó Róza
A design gondolkodás alkalmazhatósága a pénzügyi-üzleti tudatosság növelését célzó oktatásfejlesztésben
70
Orbulov Vanda
Helyzetkép a SEM módszertan alkalmazásáról a hazai tudományos üzleti folyóiratokban
87
Kun Zsuzsanna – Kulhavi Nikoletta – Kemény Ildikó
A marketing- és a politikatudomány konceptuális keresztmetszeteinek kutatása – Egy interdiszciplináris dilemma
88
Bavlsík Richard
Álmaid munkahelye vagy álmaid áruháza? – Munkáltatói márkázás a gyakorlatban egy egyetemi kurzushoz kapcsolódóan
99
Németh Szilárd – Zsigmond-Heinczinger Száva – Nagy Dóra Felícia – Bernyiscsek Fruzsina
A hazai lakossági bankok márka identitásának értékelése
109
Gombos Nóra Julianna – Bíró-Szigeti Szilvia
Marketingkontrolling a szlovákiai magyar vállalkozásoknál
118
Szigeti Szilárd – Józsa László
Az innováció-elfogadás és az értékteremtés kapcsolatának feltáró elemzése a FinTech innovációk példáján keresztül
129
Pelsőci Balázs Lajos – Gyulavári Tamás
A vevői tudással kapcsolatos nemzetközi marketing irodalom szisztematikus áttekintése
141
Keszey Tamara – Korhonen-Sande, Silja
Ha nem repülsz kötelékben, nem lehetsz versenyképes
143
Dinya László – Dinya Anikó
Pénzügyi szolgáltatók hirdetéseiben megjelenő érvek összehasonlító elemzése gazdaságilag instabil helyzetben
166
Kovács Regina – Pelsőci Balázs Lajos – Csordás Tamás
Agilis szervezet: marketingfogás és fogalomkannibalizáció?!
176
Gyurákovics Bernadett
A demográfiai változók hatása az önvezető autók technológiai elfogadására
195
Kökény László – Jászberényi Melinda – Ásványi Katalin – Gyulavári Tamás – Syahrivar Jhanghiz
Mesterséges intelligencia és marketing kapcsolatának rövid szakirodalmi áttekintése
204
Simay Attila Endre – Wei Yuling – Gáti Mirkó
Az észlelt veszély hatásának vizsgálata az önvezető járművek fogyasztói elfogadására
212
Ujházi Tamás
Design-menedzsment megjelenése a vállalati menedzsment folyamatokban
224
Németh Edit – Berki-Süle Margit
Fenntarthatósági kurzusok hatásvizsgálatának értékelése: szisztematikus szakirodalmi áttekintés
226
Ásványi Katalin – Zsóka Ágnes – Fehér Zsuzsanna
Az egészségügyi szektor kommunikációs hitelessége a COVID19 hatására, a hírek „mém”-szerű terjedése a Z generáció körében
235
Dobó Róbert
Változott-e egészségmagatartásunk? – A koronavírussal kapcsolatban kommunikált információ és üzenetek hatása
245
Dóra Tímea Beatrice
Oktatók az online oktatásban: sokk vagy inspiráció?
256
Neumanné Virág Ildikó – Sasné Grósz Annamária
Közösségérzet vizsgálata hazai kerékpározók körében
268
Bundság Éva Szabina – Huszár Sándor
A kevesebb több? - A limitált kiadású termékek hatása a szimbolikus fogyasztásra
279
Győri Luca Andrea – Iványi Tamás – Petruska Ildikó
Az Exatlon Hungary szurkolóinak viselkedése – netnográfiai és kérdőíves felmérésen keresztül
289
Lendvai Edina
Streaming szolgáltatások: HBO Go versus Netflix
298
Ercsey Ida
Fogyasztói értékek, valamint az azokban a SARS-CoV-2 járvány következményeként bekövetkezett változások vizsgálata
300
Csernák-Csorba Klaudia – Vincz Bettina – Tóvölgyi Sarolta
Milyen tényezők befolyásolják az önvezető autók használatát? – A viselkedési szándékra ható tényezők vizsgálata
315
Huszár Sándor – Majó-Petri Zoltán
A külső referenciár hatása a fogyasztók árészlelésére
325
Lipták Lilla – Prónay Szabolcs
Fogyasztói preferenciák és automatizált döntések
335
Veres Zoltán – Fehér Katalin – Liska Fanny
A digitális nudge-ok észlelése és értékelése
336
Gyulai Zsófia – Révész Balázs
Az életstíluscsoportok sportfogyasztásának vizsgálata az ÉletstílusInspiráció-modell alapján
347
Csóka László – Törőcsik Mária
Az egészséges táplálkozás szubjektív megítélése az egyetemisták online és offline információkereső magatartását illetően
357
Fehér András – Kovács Bence – Boros Henrietta Mónika – Szakály Zoltán
Szabadidős sportfogyasztás motivációk
367
Veres Zoltán – Kovács Ildikó – Liska Fanny
Magyar származás hatásának kvalitatív kutatása a kereskedelmi márkás élelmiszerek márkaválasztására Kelet-Magyarországon 2020-ban
376
Földi Kata
Egészségtudatosság vizsgálata az egyetemisták körében
386
Vámosi Kira – Kiss Virág Ágnes
Miért esszük azt, amit eszünk? A magyar fogyasztók étkezési motivációi
388
Kiss Marietta – Szakály Zoltán
Felelős gyakorlatok az európai gasztronómiai fesztiválokon
399
Csapody Bence – Ásványi Katalin – Jászberényi Melinda
Funkcionális üdítők megítélése és fogyasztói preferenciája a 18-30 éves korosztály körében
410
Ricz Sándor
Fenntartható múzeumok az Y generáció preferenciái mentén
412
Fehér Zsuzsanna – Ásványi Katalin
„Ez csak egy esély!” - A fenntarthatóság értelmezése és a világjárvány utáni turizmus jövőképe utazásszervezők körében
422
Hegedüs Sára – Endrész Blanka
A vendéglátás nemzetközi kutatási paradigmái a COVID19 árnyékában – Szisztematikus szakirodalmi áttekintés és egy koncepcionális keretmunka
433
Debreceni János – Fekete-Frojimovics Zsófia
Kockázatészlelés típusai nyaralást tervező Z generáció körében a COVID-19 árnyékában
434
Kökény László – Kenesei Zsófia
A belvárosi utcakép településmarketing-vonatkozásai Kaposvár példáján
436
Kovács Kristóf – Pintér Attila – Szigeti Orsolya
Covid-19 hatása az EKF Veszprém-Balaton Régióban megrendezett fesztiválokra – kihívások és tanulságok fesztiválszervezői szemmel
448
Formádi Katalin – Ernszt Ildikó – Sigmond Eszter
3S Traveling – Turizmus a poszt-COVID érában
456
Megyeri Gábor – Boros Kitti – Fekete Balázs
Az önkéntesek többrétű szerepe a mega-események pozitív örökségének kialakításában - Amikor egy mosoly valóban százat csinál
457
Griszbacher Norbert – Kemény Ildikó – Varga Ákos
Buli van? – Mitől lehet vonzó Budapest VII. kerülete a hazai fogyasztók számára?
458
Kiss Kornélia – Molnár-Csomós Ilona – Kincses Fanni
A virtuális múzeumok megítélésének feltárása empirikus úton a koronavírus-járvány alatt
460
Czeglédy Karola Luca – Jakabovics Luca – Magyari Éva Anna – Szabó Bálint
Az okos hotelekhez kapcsolódó attitűdöket befolyásoló tényezők nyomában: fókuszban a Z generáció
473
Cserdi Zsófia – Kenesei Zsófia
Turisztikai karrier perspektívák vizsgálata a Turizmus-menedzsment MSc hallgatók esetében – alsóbb és felsőbb éves hallgatók percepciói a COVID-19 járvány árnyékában
474
Formádi Katalin – Gyurácz-Németh Petra
A kínai kollaboratív krimijáték kezdetei
475
Hartyándi Mátyás
A koronavírus-járvány hatása a magyar sörpiac közösségi kommunikációs stratégiájára
487
Harnberger Bianka – Csordás Tamás
A paraszociális kapcsolat és az influenszer-márka kongruencia együttes hatása a szponzorált közösségi posztok hatékonyságára
496
Hódi Boglárka – Barkász Dominika Anna – Buvár Ágnes
#reklám keretezés: a szponzorált tartalmak fogyasztóvédelmi kérdései
506
Berki-Süle Margit – Hlédik Erika
Egy fapados légitársaság mint márkaközösség a közösségi médiában?
509
Füredi Anita – Csordás Tamás
Közösségimédia-használat a pandémiás időszakban
510
Keller Veronika – Kóbor Mirandola Irisz
Több mint marketing: A CSR-tevékenység mint stratégiai szemlélet bemutatása az etikusdesign-keretrendszer tükrében
521
Pelle Veronika – Ghyczy András
Marketing és művészet komplex kapcsolatrendszere
522
Szerényi Szabolcs
A női tárgyiasítás hatásának vizsgálata a fogyasztói figyelemre szemkamerás vizsgálattal
530
Újvári Aliz – Huszár Sándor
Banner észlelés szemkamerás vizsgálata, avagy milyen egy hatékony banner a vizsgált cukrászda számára?
540
Czégény László – Kéri Anita
Reflexiók az emberi kapcsolattartás és kapcsolatteremtés jelenéről és jövőjéről – egy participatív videóprodukciós online oktatási projekt tanulságai
551
Horváth Dóra – Cosovan Attila – Komár Zita
Részvételi kutatás a fogyasztói magatartás megértésére és a fenntartható életmód felé való elmozdulás elősegítésére: elméleti áttekintés
553
Neulinger Ágnes – Kiss Gabriella – Veress Tamás – Lazányi Orsolya
Fenntartható marketing a jövőben: egy marketing iparági részvételi backcasting folyamat tanulságai
554
Köves Alexandra – Király Gábor
Magic Mike – Tudománykommunikációs dis:corzus
556
Bencze Máté – Gyurákovics Bernadett – Farkas-Kis Máté – Merkl Márta – Szentesi Péter – Tóth Rita
Ariel Mitev – Tamás Csordás – Dóra Horváth – Kitti Boros (eds.) (2021): “Post-traumatic marketing: virtuality and reality” - Proceedings of the EMOK 2021 International Conference. Corvinus University of Budapest: Budapest. ISBN: 978-963-503-8