Select your language

“Post-traumatic marketing: virtuality and reality”

Ariel Mitev – Tamás Csordás – Dóra Horváth – Kitti Boros (eds.) (2021): “Post-traumatic marketing: virtuality and reality” - Proceedings of the EMOK 2021 International Conference. Corvinus University of Budapest: Budapest. ISBN: 978-963-503-8

The omnichannel shopping journey 21

Kemény, Ildikó – Nagy, Ákos – Szűcs, Krisztián – Németh, Péter – Simon, Judit

Factors affecting the procurement efficiency of companies, highlighting the role of company size 22

Erdős, Boglárka – Gáti, Mirkó – Pelsőci, Balázs Lajos

Helyzetkép a SEM módszertan alkalmazásáról a hazai tudományos üzleti folyóiratokban 87

Kun Zsuzsanna – Kulhavi Nikoletta – Kemény Ildikó

Álmaid munkahelye vagy álmaid áruháza? – Munkáltatói márkázás a gyakorlatban egy egyetemi kurzushoz kapcsolódóan 99

Németh Szilárd – Zsigmond-Heinczinger Száva – Nagy Dóra Felícia – Bernyiscsek Fruzsina

A hazai lakossági bankok márka identitásának értékelése 109

Gombos Nóra Julianna – Bíró-Szigeti Szilvia

Marketingkontrolling a szlovákiai magyar vállalkozásoknál 118

Szigeti Szilárd – Józsa László

Ha nem repülsz kötelékben, nem lehetsz versenyképes 143

Dinya László – Dinya Anikó

A demográfiai változók hatása az önvezető autók technológiai elfogadására 195

Kökény László – Jászberényi Melinda – Ásványi Katalin – Gyulavári Tamás – Syahrivar Jhanghiz

Oktatók az online oktatásban: sokk vagy inspiráció? 256

Neumanné Virág Ildikó – Sasné Grósz Annamária

Közösségérzet vizsgálata hazai kerékpározók körében 268

Bundság Éva Szabina – Huszár Sándor

A kevesebb több? - A limitált kiadású termékek hatása a szimbolikus fogyasztásra 279

Győri Luca Andrea – Iványi Tamás – Petruska Ildikó

Fogyasztói preferenciák és automatizált döntések 335

Veres Zoltán – Fehér Katalin – Liska Fanny

A digitális nudge-ok észlelése és értékelése 336

Gyulai Zsófia – Révész Balázs

Szabadidős sportfogyasztás motivációk 367

Veres Zoltán – Kovács Ildikó – Liska Fanny

Egészségtudatosság vizsgálata az egyetemisták körében 386

Vámosi Kira – Kiss Virág Ágnes

Felelős gyakorlatok az európai gasztronómiai fesztiválokon 399

Csapody Bence – Ásványi Katalin – Jászberényi Melinda

Fenntartható múzeumok az Y generáció preferenciái mentén 412

Fehér Zsuzsanna – Ásványi Katalin

A belvárosi utcakép településmarketing-vonatkozásai Kaposvár példáján 436

Kovács Kristóf – Pintér Attila – Szigeti Orsolya

3S Traveling – Turizmus a poszt-COVID érában 456

Megyeri Gábor – Boros Kitti – Fekete Balázs

Buli van? – Mitől lehet vonzó Budapest VII. kerülete a hazai fogyasztók számára? 458

Kiss Kornélia – Molnár-Csomós Ilona – Kincses Fanni

A virtuális múzeumok megítélésének feltárása empirikus úton a koronavírus-járvány alatt 460

Czeglédy Karola Luca – Jakabovics Luca – Magyari Éva Anna – Szabó Bálint

Közösségimédia-használat a pandémiás időszakban 510

Keller Veronika – Kóbor Mirandola Irisz

Magic Mike – Tudománykommunikációs dis:corzus 556

Bencze Máté – Gyurákovics Bernadett – Farkas-Kis Máté – Merkl Márta – Szentesi Péter – Tóth Rita

Ariel Mitev – Tamás Csordás – Dóra Horváth – Kitti Boros (eds.) (2021): “Post-traumatic marketing: virtuality and reality” - Proceedings of the EMOK 2021 International Conference. Corvinus University of Budapest: Budapest. ISBN: 978-963-503-8

Details

Association for Marketing Education and Research
1093 Budapest, Fővám tér 8.
info@emok.hu

Tax number: 18652279-2-43
Bank account number:
Magnet Bank 16200223-10038989