Select your language

Győri Luca Andrea – Iványi Tamás – Petruska Ildikó (2021): A kevesebb több? - A limitált kiadású termékek hatása a szimbolikus fogyasztásra

Loading. Please, wait.

Győri Luca Andrea – Iványi Tamás – Petruska Ildikó (2021): A kevesebb több? - A limitált kiadású termékek hatása a szimbolikus fogyasztásra. In: Ariel Mitev – Tamás Csordás – Dóra Horváth – Kitti Boros (eds.): “Post-traumatic marketing: virtuality and reality” - Proceedings of the EMOK 2021 International Conference. Corvinus University of Budapest: Budapest. ISBN: 978-963-503-8 pp. 279–288.

Details

Association for Marketing Education and Research
1093 Budapest, Fővám tér 8.
info@emok.hu

Tax number: 18652279-2-43
Bank account number:
Magnet Bank 16200223-10038989

 
We use cookies

We use cookies on our website. Some of them are essential for the operation of the site, while others help us to improve this site and the user experience (tracking cookies). You can decide for yourself whether you want to allow cookies or not. Please note that if you reject them, you may not be able to use all the functionalities of the site.