“Post-traumatic marketing: virtuality and reality”
Ariel Mitev – Tamás Csordás – Dóra Horváth – Kitti Boros (eds.) (2021): “Post-traumatic marketing: virtuality and reality” - Proceedings of the EMOK 2021 International Conference. Corvinus University of Budapest: Budapest. ISBN: 978-963-503-8
Mapping dynamism in visual identities applied in destination marketing 
 8
                Fekete, Balázs – Boros, Kitti
The omnichannel shopping journey 
 21
                Kemény, Ildikó – Nagy, Ákos – Szűcs, Krisztián – Németh, Péter – Simon, Judit
Factors affecting the procurement efficiency of companies, highlighting the role of company size 
 22
                Erdős, Boglárka – Gáti, Mirkó – Pelsőci, Balázs Lajos
Modeling of the evolution of third-party product reviewer market on YouTube 
 33
                Murai, Gábor – Kovács, Olivér
Perception of social media platforms in Turkey from a generational perspective 
 44
                Keller, Veronika – Güven, Özgül
Generational differences in the acceptance of NFC mobile payment: A comparative study between Generations X and Z 
 60
                Agárdi, Irma
Sensory walking: Sensory ethnography in marketing - Introduction of teaching ethnography research 
 61
                Kántor, Barbara
Szövegelemzés kvalitatív és kvantitatív eredményének összehasonlítása: ember vs. gép 
 63
                Bernschütz Mária – T. Nagy Judit – Számadó Róza
A design gondolkodás alkalmazhatósága a pénzügyi-üzleti tudatosság növelését célzó oktatásfejlesztésben 
 70
                Orbulov Vanda
Helyzetkép a SEM módszertan alkalmazásáról a hazai tudományos üzleti folyóiratokban 
 87
                Kun Zsuzsanna – Kulhavi Nikoletta – Kemény Ildikó
A marketing- és a politikatudomány konceptuális keresztmetszeteinek kutatása – Egy interdiszciplináris dilemma 
 88
                Bavlsík Richard
Álmaid munkahelye vagy álmaid áruháza? – Munkáltatói márkázás a gyakorlatban egy egyetemi kurzushoz kapcsolódóan 
 99
                Németh Szilárd – Zsigmond-Heinczinger Száva – Nagy Dóra Felícia – Bernyiscsek Fruzsina
A hazai lakossági bankok márka identitásának értékelése 
 109
                Gombos Nóra Julianna – Bíró-Szigeti Szilvia
Marketingkontrolling a szlovákiai magyar vállalkozásoknál 
 118
                Szigeti Szilárd – Józsa László
Az innováció-elfogadás és az értékteremtés kapcsolatának feltáró elemzése a FinTech innovációk példáján keresztül 
 129
                Pelsőci Balázs Lajos – Gyulavári Tamás
A vevői tudással kapcsolatos nemzetközi marketing irodalom szisztematikus áttekintése 
 141
                Keszey Tamara – Korhonen-Sande, Silja
Ha nem repülsz kötelékben, nem lehetsz versenyképes 
 143
                Dinya László – Dinya Anikó
Pénzügyi szolgáltatók hirdetéseiben megjelenő érvek összehasonlító elemzése gazdaságilag instabil helyzetben 
 166
                Kovács Regina – Pelsőci Balázs Lajos – Csordás Tamás
Agilis szervezet: marketingfogás és fogalomkannibalizáció?! 
 176
                Gyurákovics Bernadett
A demográfiai változók hatása az önvezető autók technológiai elfogadására 
 195
                Kökény László – Jászberényi Melinda – Ásványi Katalin – Gyulavári Tamás – Syahrivar Jhanghiz
Mesterséges intelligencia és marketing kapcsolatának rövid szakirodalmi áttekintése 
 204
                Simay Attila Endre – Wei Yuling – Gáti Mirkó
Az észlelt veszély hatásának vizsgálata az önvezető járművek fogyasztói elfogadására 
 212
                Ujházi Tamás
Design-menedzsment megjelenése a vállalati menedzsment folyamatokban 
 224
                Németh Edit – Berki-Süle Margit
Fenntarthatósági kurzusok hatásvizsgálatának értékelése: szisztematikus szakirodalmi áttekintés 
 226
                Ásványi Katalin – Zsóka Ágnes – Fehér Zsuzsanna
Az egészségügyi szektor kommunikációs hitelessége a COVID19 hatására, a hírek „mém”-szerű terjedése a Z generáció körében 
 235
                Dobó Róbert
Változott-e egészségmagatartásunk? – A koronavírussal kapcsolatban kommunikált információ és üzenetek hatása 
 245
                Dóra Tímea Beatrice
Oktatók az online oktatásban: sokk vagy inspiráció? 
 256
                Neumanné Virág Ildikó – Sasné Grósz Annamária
Közösségérzet vizsgálata hazai kerékpározók körében 
 268
                Bundság Éva Szabina – Huszár Sándor
A kevesebb több? - A limitált kiadású termékek hatása a szimbolikus fogyasztásra 
 279
                Győri Luca Andrea – Iványi Tamás – Petruska Ildikó
Az Exatlon Hungary szurkolóinak viselkedése – netnográfiai és kérdőíves felmérésen keresztül 
 289
                Lendvai Edina
Streaming szolgáltatások: HBO Go versus Netflix 
 298
                Ercsey Ida
Fogyasztói értékek, valamint az azokban a SARS-CoV-2 járvány következményeként bekövetkezett változások vizsgálata 
 300
                Csernák-Csorba Klaudia – Vincz Bettina – Tóvölgyi Sarolta
Milyen tényezők befolyásolják az önvezető autók használatát? – A viselkedési szándékra ható tényezők vizsgálata 
 315
                Huszár Sándor – Majó-Petri Zoltán
A külső referenciár hatása a fogyasztók árészlelésére 
 325
                Lipták Lilla – Prónay Szabolcs
Fogyasztói preferenciák és automatizált döntések 
 335
                Veres Zoltán – Fehér Katalin – Liska Fanny
A digitális nudge-ok észlelése és értékelése 
 336
                Gyulai Zsófia – Révész Balázs
Az életstíluscsoportok sportfogyasztásának vizsgálata az ÉletstílusInspiráció-modell alapján 
 347
                Csóka László – Törőcsik Mária
Az egészséges táplálkozás szubjektív megítélése az egyetemisták online és offline információkereső magatartását illetően 
 357
                Fehér András – Kovács Bence – Boros Henrietta Mónika – Szakály Zoltán
Szabadidős sportfogyasztás motivációk 
 367
                Veres Zoltán – Kovács Ildikó – Liska Fanny
Magyar származás hatásának kvalitatív kutatása a kereskedelmi márkás élelmiszerek márkaválasztására Kelet-Magyarországon 2020-ban 
 376
                Földi Kata
Egészségtudatosság vizsgálata az egyetemisták körében 
 386
                Vámosi Kira – Kiss Virág Ágnes
Miért esszük azt, amit eszünk? A magyar fogyasztók étkezési motivációi 
 388
                Kiss Marietta – Szakály Zoltán
Felelős gyakorlatok az európai gasztronómiai fesztiválokon 
 399
                Csapody Bence – Ásványi Katalin – Jászberényi Melinda
Funkcionális üdítők megítélése és fogyasztói preferenciája a 18-30 éves korosztály körében 
 410
                Ricz Sándor
Fenntartható múzeumok az Y generáció preferenciái mentén 
 412
                Fehér Zsuzsanna – Ásványi Katalin
„Ez csak egy esély!” - A fenntarthatóság értelmezése és a világjárvány utáni turizmus jövőképe utazásszervezők körében 
 422
                Hegedüs Sára – Endrész Blanka
A vendéglátás nemzetközi kutatási paradigmái a COVID19 árnyékában – Szisztematikus szakirodalmi áttekintés és egy koncepcionális keretmunka 
 433
                Debreceni János – Fekete-Frojimovics Zsófia
Kockázatészlelés típusai nyaralást tervező Z generáció körében a COVID-19 árnyékában 
 434
                Kökény László – Kenesei Zsófia
A belvárosi utcakép településmarketing-vonatkozásai Kaposvár példáján 
 436
                Kovács Kristóf – Pintér Attila – Szigeti Orsolya
Covid-19 hatása az EKF Veszprém-Balaton Régióban megrendezett fesztiválokra – kihívások és tanulságok fesztiválszervezői szemmel 
 448
                Formádi Katalin – Ernszt Ildikó – Sigmond Eszter
3S Traveling – Turizmus a poszt-COVID érában 
 456
                Megyeri Gábor – Boros Kitti – Fekete Balázs
Az önkéntesek többrétű szerepe a mega-események pozitív örökségének kialakításában - Amikor egy mosoly valóban százat csinál 
 457
                Griszbacher Norbert – Kemény Ildikó – Varga Ákos
Buli van? – Mitől lehet vonzó Budapest VII. kerülete a hazai fogyasztók számára? 
 458
                Kiss Kornélia – Molnár-Csomós Ilona – Kincses Fanni
A virtuális múzeumok megítélésének feltárása empirikus úton a koronavírus-járvány alatt 
 460
                Czeglédy Karola Luca – Jakabovics Luca – Magyari Éva Anna – Szabó Bálint
Az okos hotelekhez kapcsolódó attitűdöket befolyásoló tényezők nyomában: fókuszban a Z generáció 
 473
                Cserdi Zsófia – Kenesei Zsófia
Turisztikai karrier perspektívák vizsgálata a Turizmus-menedzsment MSc hallgatók esetében – alsóbb és felsőbb éves hallgatók percepciói a COVID-19 járvány árnyékában 
 474
                Formádi Katalin – Gyurácz-Németh Petra
A kínai kollaboratív krimijáték kezdetei 
 475
                Hartyándi Mátyás
A koronavírus-járvány hatása a magyar sörpiac közösségi kommunikációs stratégiájára 
 487
                Harnberger Bianka – Csordás Tamás
A paraszociális kapcsolat és az influenszer-márka kongruencia együttes hatása a szponzorált közösségi posztok hatékonyságára 
 496
                Hódi Boglárka – Barkász Dominika Anna – Buvár Ágnes
#reklám keretezés: a szponzorált tartalmak fogyasztóvédelmi kérdései 
 506
                Berki-Süle Margit – Hlédik Erika
Egy fapados légitársaság mint márkaközösség a közösségi médiában? 
 509
                Füredi Anita – Csordás Tamás
Közösségimédia-használat a pandémiás időszakban 
 510
                Keller Veronika – Kóbor Mirandola Irisz
Több mint marketing: A CSR-tevékenység mint stratégiai szemlélet bemutatása az etikusdesign-keretrendszer tükrében 
 521
                Pelle Veronika – Ghyczy András
Marketing és művészet komplex kapcsolatrendszere 
 522
                Szerényi Szabolcs
A női tárgyiasítás hatásának vizsgálata a fogyasztói figyelemre szemkamerás vizsgálattal 
 530
                Újvári Aliz – Huszár Sándor
Banner észlelés szemkamerás vizsgálata, avagy milyen egy hatékony banner a vizsgált cukrászda számára? 
 540
                Czégény László – Kéri Anita
Reflexiók az emberi kapcsolattartás és kapcsolatteremtés jelenéről és jövőjéről – egy participatív videóprodukciós online oktatási projekt tanulságai 
 551
                Horváth Dóra – Cosovan Attila – Komár Zita
Részvételi kutatás a fogyasztói magatartás megértésére és a fenntartható életmód felé való elmozdulás elősegítésére: elméleti áttekintés 
 553
                Neulinger Ágnes – Kiss Gabriella – Veress Tamás – Lazányi Orsolya
Fenntartható marketing a jövőben: egy marketing iparági részvételi backcasting folyamat tanulságai 
 554
                Köves Alexandra – Király Gábor
Magic Mike – Tudománykommunikációs dis:corzus 
 556
                Bencze Máté – Gyurákovics Bernadett – Farkas-Kis Máté – Merkl Márta – Szentesi Péter – Tóth Rita
Ariel Mitev – Tamás Csordás – Dóra Horváth – Kitti Boros (eds.) (2021): “Post-traumatic marketing: virtuality and reality” - Proceedings of the EMOK 2021 International Conference. Corvinus University of Budapest: Budapest. ISBN: 978-963-503-8