Select your language

A (marketing) világ megkettőződése

Szűcs Krisztián – Putzer Petra – Törőcsik Mária (eds.) (2024): A (marketing) világ megkettőződése - Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért XXX. Nemzetközi Konferenciájának Absztrakt- és Tanulmánykötete. Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Kar: Pécs. ISBN: 978-963-626-318-8 DOI:10.62561/EMOK-2024

Crises and consumption - expert opinions 9

Bálint Alexandra – Törőcsik Mária

Public opinion survey on drone use areas in Western Transdanubia 11

Bednárik Éva – Takáts Alexandra – Jámbori Zsuzsanna – Mészáros Katalin

Perception of Chinese car brands in the light of sustainability in Hungary - Using Machine learning methods 13

Benics Kálmán – Béla-Csovcsics Andrea – Táskai Ottilia – Vereckei-Poór Bence

Acceptance and perception of AI-supported mental health services 14

Bifkovics Bettina – Kisfürjesi Nóra – Hadadiné Jászay Marianna – Fehér András – Huszár Sándor

Stereotypes when volunteering with Ukrainian refugees 15

Bifkovics Bettina – Malota Erzsébet

Exploring cooperation between for-profit and non-profit organisations at health prevention events 34

Dóra Tímea Beatrice – Szalkai Zsuzsanna – Simon Judit

Study on personalised dietary counseling in Europe 42

Fenyves Noémi Dóra – Kiss Marietta

Literature review of academic advising in higher education 44

Halász Ágnes – Kenesei Zsófia

University elecshock 45

Hargitai Dávid Máté – Sasné Grósz Annamária

The marketing role of wine awards 53

Harsányi Dávid – Ilyésné Molnár Emese – Zarándné Vámosi Kornélia

The Value Creation of Augmented Intelligence in Marketing 56

Iványi Tamás – Kelemen-Erdős Anikó

Visual creativity and machine intelligence 57

Józsa László – Balla Rita

Segmentation of first-year university students by choice of institution 58

Keller Veronika – Dernóczy-Polyák Adrienn

Unveiling the Emotional Experience in Retail Mobile App Usage 78

Lázár Erika – Nagy Ákos – Szűcs Krisztián

Unlocking Insights: A Comprehensive Review of Utilizable Customer Feedback 88

Molnár László – Frau Moreno – Keszey Tamara

Analysis of customer acceptance of neobanks among young adults 89

Molnár László – Nagy Szabolcs – Papp Adrienn

Analysis of user behaviour towards the use of renewable energy 103

Nagy Szabolcs – Molnár László – Hajdú Noémi

The possibilities of machine learning in marketing research 112

Pál Bertold Csaba – Iványi Tamás

Competitiveness-based ESG performance measurement of SMEs 123

Putzer Petra – Galambosné Tiszberger Mónika – Márkus Gábor – Tóth-Pajor Ákos – Csapi Vivien

Szűcs Krisztián – Putzer Petra – Törőcsik Mária (eds.) (2024): A (marketing) világ megkettőződése - Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért XXX. Nemzetközi Konferenciájának Absztrakt- és Tanulmánykötete. Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Kar: Pécs. ISBN: 978-963-626-318-8 DOI:10.62561/EMOK-2024

Details

Association for Marketing Education and Research
1093 Budapest, Fővám tér 8.
info@emok.hu

Tax number: 18652279-2-43
Bank account number:
Magnet Bank 16200223-10038989

 
We use cookies

We use cookies on our website. Some of them are essential for the operation of the site, while others help us to improve this site and the user experience (tracking cookies). You can decide for yourself whether you want to allow cookies or not. Please note that if you reject them, you may not be able to use all the functionalities of the site.