Select your language

A (marketing) világ megkettőződése

Szűcs Krisztián – Putzer Petra – Törőcsik Mária (eds.) (2024): A (marketing) világ megkettőződése - Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért XXX. Nemzetközi Konferenciájának Absztrakt- és Tanulmánykötete. Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Kar: Pécs. ISBN: 978-963-626-318-8 DOI:10.62561/EMOK-2024

Crises and consumption - expert opinions 9

Bálint Alexandra – Törőcsik Mária

Public opinion survey on drone use areas in Western Transdanubia 11

Bednárik Éva – Takáts Alexandra – Jámbori Zsuzsanna – Mészáros Katalin

Perception of Chinese car brands in the light of sustainability in Hungary - Using Machine learning methods 13

Benics Kálmán – Béla-Csovcsics Andrea – Táskai Ottilia – Vereckei-Poór Bence

Acceptance and perception of AI-supported mental health services 14

Bifkovics Bettina – Kisfürjesi Nóra – Hadadiné Jászay Marianna – Fehér András – Huszár Sándor

Stereotypes when volunteering with Ukrainian refugees 15

Bifkovics Bettina – Malota Erzsébet

Exploring cooperation between for-profit and non-profit organisations at health prevention events 34

Dóra Tímea Beatrice – Szalkai Zsuzsanna – Simon Judit

Study on personalised dietary counseling in Europe 42

Fenyves Noémi Dóra – Kiss Marietta

Literature review of academic advising in higher education 44

Halász Ágnes – Kenesei Zsófia

University elecshock 45

Hargitai Dávid Máté – Sasné Grósz Annamária

The marketing role of wine awards 53

Harsányi Dávid – Ilyésné Molnár Emese – Zarándné Vámosi Kornélia

The Value Creation of Augmented Intelligence in Marketing 56

Iványi Tamás – Kelemen-Erdős Anikó

Visual creativity and machine intelligence 57

Józsa László – Balla Rita

Segmentation of first-year university students by choice of institution 58

Keller Veronika – Dernóczy-Polyák Adrienn

Unveiling the Emotional Experience in Retail Mobile App Usage 78

Lázár Erika – Nagy Ákos – Szűcs Krisztián

Unlocking Insights: A Comprehensive Review of Utilizable Customer Feedback 88

Molnár László – Frau Moreno – Keszey Tamara

Analysis of customer acceptance of neobanks among young adults 89

Molnár László – Nagy Szabolcs – Papp Adrienn

Analysis of user behaviour towards the use of renewable energy 103

Nagy Szabolcs – Molnár László – Hajdú Noémi

The possibilities of machine learning in marketing research 112

Pál Bertold Csaba – Iványi Tamás

Competitiveness-based ESG performance measurement of SMEs 123

Putzer Petra – Galambosné Tiszberger Mónika – Márkus Gábor – Tóth-Pajor Ákos – Csapi Vivien

Szűcs Krisztián – Putzer Petra – Törőcsik Mária (eds.) (2024): A (marketing) világ megkettőződése - Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért XXX. Nemzetközi Konferenciájának Absztrakt- és Tanulmánykötete. Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Kar: Pécs. ISBN: 978-963-626-318-8 DOI:10.62561/EMOK-2024

Details

Association for Marketing Education and Research
1093 Budapest, Fővám tér 8.
info@emok.hu

Tax number: 18652279-2-43
Bank account number:
Magnet Bank 16200223-10038989