Select your language

Tükröződés, társtudományok, trendek, fogyasztás

Dr. Bányai Edit – Dr. Lányi Beatrix – Dr. Törőcsik Mária (eds.) (2017): Tükröződés, társtudományok, trendek, fogyasztás. Pécsi Tudományegyetem, Közgazdaságtudományi Kar: Pécs. ISBN: 978-963-429-1

Egy budapesti múzeum az élményvágyó kulturális turista szemében 5

Ásványi Katalin – Jászberényi Melinda – Bodnár Dorottya

Családbarát szállodák a családok szemével 14

Ásványi Katalin – Markos-Kujbus Éva

Sítalpakon Magyarországon 23

Béki Piroska

Osszunk vagy ne osszunk? Fiatalok utazási szokásai és élménymegosztás 75

Veres István – Danó Györgyi – Iványi Tamás

Mennyire tudatosak a vásárlók az együttműködő fogyasztás világában 86

Buda Gabriella – Pethes Barbara – Lehota József

Értékek és életmód generációs megközelítésben: a Z generáció 115

Nógrádi-Szabó Zoltán – Neulinger Ágnes

Narancsborok pozícionálása a gasztronómiában 161

Bene Zsuzsanna – Piskóti István

A hazai borfogyasztói szegmensek 2016-ban 179

Harsányi Dávid – Hlédik Erika

Gasztronómia szerepe a Budapest-élményben a nemzetközi utazók szemével 221

Sziva Ivett – Simon Judit – Szakály Orsolya

A fiatalok pálinkafogyasztási szokásai 230

Totth Gedeon – Kovács Ildikó – Mezőné Oravecz Titanilla Éva – Zarándné Vámosi Kornélia

A vasárnapi zárva tartás befolyása a háztartások fogyasztására 259

Kenesei Zsófia – Neulinger Ágnes – Keresztély Tibor

Horvátország – Balkán vagy Európa? 310

Gerdesics Viktória – Orosdy Béla

Első az egyenlők között: Elsőbbségi hatás az elektronikus kommenteknél 360

Mitev Ariel – Markos-Kujbus Éva – Csordás Tamás – Horváth Dóra

A közösségi média hatása a fiatalok táplálkozási szokásaira 369

Pető Dalma – Prónay Szabolcs – Buzás Norbert

Árkommunikációs magatartás a hitelreklámokban – Magyarország és Románia esete 388

Săplăcan Zsuzsa – Alt Mónika Anetta – Berács József

Kína és az online gazdaság 398

Simay Attila Endre

Kapcsolati kommunikáció és kapcsolati sikeresség az üzleti piacokon 432

Hetesi Erzsébet – Kazár Klára – Révész Balázs

Üzleti kapcsolatok sikerességének feltételei a reklámiparban 463

Seres Huszárik Erika – Józsa László

Stratégiai alkalmazkodás B2B kontextusban 485

Vilmányi Márton – Tarjányi Margit

Az Y generáció jellemzése evési magatartás alapján a TFEQ segítségével 510

Dernóczy-Polyák Adrienn – Keller Veronika – Ercsey Ida

Online szolgáltatásminőség észlelés különböző termékkategóriákban – egy kísérlet eredményei 532

Kemény Ildikó – Nagy Ákos – Simon Judit – Szűcs Krisztián

Kvalitatív szöveganalitika a fogyasztói preferenciák kutatásában 552

Veres Zoltán – Sasné Grósz Annamária – Hargitai Dávid Máté – Liska Fanny

Oktatás oktatók nélkül 604

Mitev Ariel – Kasza – Kelemen Kata – Piskóti Marianna

Hallgatói klaszterek a EDUCATIO-modell alapján 613

Molnár László – Molnárné Konyha Csilla – Gulyásné Kerekes Rita

Tervezői szerepek marketing perspektívából 640

Horváth Dóra – Bauer András – Mitev Ariel

A pult fölött … avagy OTC 678

Lányi Beatrix

Paraszociális kapcsolatok marketing jelentősége 696

Pál Eszter – Törőcsik Mária

Dr. Bányai Edit – Dr. Lányi Beatrix – Dr. Törőcsik Mária (eds.) (2017): Tükröződés, társtudományok, trendek, fogyasztás. Pécsi Tudományegyetem, Közgazdaságtudományi Kar: Pécs. ISBN: 978-963-429-1

Details

Association for Marketing Education and Research
1093 Budapest, Fővám tér 8.
info@emok.hu

Tax number: 18652279-2-43
Bank account number:
Magnet Bank 16200223-10038989

 
We use cookies

We use cookies on our website. Some of them are essential for the operation of the site, while others help us to improve this site and the user experience (tracking cookies). You can decide for yourself whether you want to allow cookies or not. Please note that if you reject them, you may not be able to use all the functionalities of the site.