Select your language

Tükröződés, társtudományok, trendek, fogyasztás

Dr. Bányai Edit – Dr. Lányi Beatrix – Dr. Törőcsik Mária (eds.) (2017): Tükröződés, társtudományok, trendek, fogyasztás. Pécsi Tudományegyetem, Közgazdaságtudományi Kar: Pécs. ISBN: 978-963-429-1

Egy budapesti múzeum az élményvágyó kulturális turista szemében 5

Ásványi Katalin – Jászberényi Melinda – Bodnár Dorottya

Családbarát szállodák a családok szemével 14

Ásványi Katalin – Markos-Kujbus Éva

Sítalpakon Magyarországon 23

Béki Piroska

Osszunk vagy ne osszunk? Fiatalok utazási szokásai és élménymegosztás 75

Veres István – Danó Györgyi – Iványi Tamás

Mennyire tudatosak a vásárlók az együttműködő fogyasztás világában 86

Buda Gabriella – Pethes Barbara – Lehota József

Értékek és életmód generációs megközelítésben: a Z generáció 115

Nógrádi-Szabó Zoltán – Neulinger Ágnes

Narancsborok pozícionálása a gasztronómiában 161

Bene Zsuzsanna – Piskóti István

A hazai borfogyasztói szegmensek 2016-ban 179

Harsányi Dávid – Hlédik Erika

Gasztronómia szerepe a Budapest-élményben a nemzetközi utazók szemével 221

Sziva Ivett – Simon Judit – Szakály Orsolya

A fiatalok pálinkafogyasztási szokásai 230

Totth Gedeon – Kovács Ildikó – Mezőné Oravecz Titanilla Éva – Zarándné Vámosi Kornélia

A vasárnapi zárva tartás befolyása a háztartások fogyasztására 259

Kenesei Zsófia – Neulinger Ágnes – Keresztély Tibor

Horvátország – Balkán vagy Európa? 310

Gerdesics Viktória – Orosdy Béla

Első az egyenlők között: Elsőbbségi hatás az elektronikus kommenteknél 360

Mitev Ariel – Markos-Kujbus Éva – Csordás Tamás – Horváth Dóra

A közösségi média hatása a fiatalok táplálkozási szokásaira 369

Pető Dalma – Prónay Szabolcs – Buzás Norbert

Árkommunikációs magatartás a hitelreklámokban – Magyarország és Románia esete 388

Săplăcan Zsuzsa – Alt Mónika Anetta – Berács József

Kína és az online gazdaság 398

Simay Attila Endre

Kapcsolati kommunikáció és kapcsolati sikeresség az üzleti piacokon 432

Hetesi Erzsébet – Kazár Klára – Révész Balázs

Üzleti kapcsolatok sikerességének feltételei a reklámiparban 463

Seres Huszárik Erika – Józsa László

Stratégiai alkalmazkodás B2B kontextusban 485

Vilmányi Márton – Tarjányi Margit

Az Y generáció jellemzése evési magatartás alapján a TFEQ segítségével 510

Dernóczy-Polyák Adrienn – Keller Veronika – Ercsey Ida

Online szolgáltatásminőség észlelés különböző termékkategóriákban – egy kísérlet eredményei 532

Kemény Ildikó – Nagy Ákos – Simon Judit – Szűcs Krisztián

Kvalitatív szöveganalitika a fogyasztói preferenciák kutatásában 552

Veres Zoltán – Sasné Grósz Annamária – Hargitai Dávid Máté – Liska Fanny

Oktatás oktatók nélkül 604

Mitev Ariel – Kasza – Kelemen Kata – Piskóti Marianna

Hallgatói klaszterek a EDUCATIO-modell alapján 613

Molnár László – Molnárné Konyha Csilla – Gulyásné Kerekes Rita

Tervezői szerepek marketing perspektívából 640

Horváth Dóra – Bauer András – Mitev Ariel

A pult fölött … avagy OTC 678

Lányi Beatrix

Paraszociális kapcsolatok marketing jelentősége 696

Pál Eszter – Törőcsik Mária

Dr. Bányai Edit – Dr. Lányi Beatrix – Dr. Törőcsik Mária (eds.) (2017): Tükröződés, társtudományok, trendek, fogyasztás. Pécsi Tudományegyetem, Közgazdaságtudományi Kar: Pécs. ISBN: 978-963-429-1

Details

Association for Marketing Education and Research
1093 Budapest, Fővám tér 8.
info@emok.hu

Tax number: 18652279-2-43
Bank account number:
Magnet Bank 16200223-10038989