Tükröződés, társtudományok, trendek, fogyasztás
Dr. Bányai Edit – Dr. Lányi Beatrix – Dr. Törőcsik Mária (eds.) (2017): Tükröződés, társtudományok, trendek, fogyasztás. Pécsi Tudományegyetem, Közgazdaságtudományi Kar: Pécs. ISBN: 978-963-429-1
Egy budapesti múzeum az élményvágyó kulturális turista szemében 5
Ásványi Katalin – Jászberényi Melinda – Bodnár Dorottya
Családbarát szállodák a családok szemével 14
Ásványi Katalin – Markos-Kujbus Éva
Sítalpakon Magyarországon 23
Béki Piroska
A borturizmus és bormarketing kapcsolata és jó gyakorlata a Pannon Borrégióban 34
Gonda Tibor – Máté Andrea – Raffay Zoltán
Kocsma-érték – Szolgáltatásérték-teremtés a vendéglátásban - Az art- és romkocsmák példája 45
Kelemen-Erdős Anikó – Mitev Ariel
A repülőtéri vásárlások sajátosságai, a repülőtéri körülmények befolyásoló ereje a vásárlásra és fogyasztásra 55
Patrick Bohl – Monostori Katalin
A tematikus utak elméleti turisztikai termékmodellje 65
Nagy Katalin
Osszunk vagy ne osszunk? Fiatalok utazási szokásai és élménymegosztás 75
Veres István – Danó Györgyi – Iványi Tamás
Mennyire tudatosak a vásárlók az együttműködő fogyasztás világában 86
Buda Gabriella – Pethes Barbara – Lehota József
A tinédzserek anyagias jellemvonásai, az egyéni értékek és a közösségi média használat összefüggései 97
Debreceni János – Hofmeister-Tóth Ágnes
Sportmotiváció és attitűdök vizsgálata aktív sportfogyasztó felnőttek körében 107
Nábrádi Zsófia – Polereczki Zsolt
Értékek és életmód generációs megközelítésben: a Z generáció 115
Nógrádi-Szabó Zoltán – Neulinger Ágnes
"Nem a párom, csak a haverom” - a fogyasztó-márka közötti viszonyok feltáró vizsgálata 122
Tamasits Dóra – Prónay Szabolcs
A fogyasztói termékválasztási döntések tudatosság-véletlenszerűség kontinuuma 132
Veres Zoltán – Tarján Tamás
A Z generáció státuszfogyasztása 140
Vincze Dalma
Intergenerációs hatások a családban – az anyagiasság vizsgálata egyetemisták és szüleik körében 151
Zsótér Boglárka – Bauer András
Narancsborok pozícionálása a gasztronómiában 161
Bene Zsuzsanna – Piskóti István
A sörturizmus megjelenési esélyei a hazai turisztikai piacon – a sör fogyasztási szokásainak és a potenciális kereslet felmérésének első tapasztalatai 171
Csapó János – Wetzl Viktor
A hazai borfogyasztói szegmensek 2016-ban 179
Harsányi Dávid – Hlédik Erika
Az étkezésen való változtatás igénye és az élelmiszerjelölések figyelembe vétele a középiskolás diákok körében 189
Kiss Virág Ágnes – Fehér András – Soós Mihály – Szakály Zoltán
A közösségi tagság hatása a vegán fogyasztók magatartására 199
Lipták Lilla – Prónay Szabolcs
Gasztronómia szerepe a Budapest-élményben a nemzetközi utazók szemével 221
Sziva Ivett – Simon Judit – Szakály Orsolya
A fiatalok pálinkafogyasztási szokásai 230
Totth Gedeon – Kovács Ildikó – Mezőné Oravecz Titanilla Éva – Zarándné Vámosi Kornélia
Az FMCG kiskereskedők földrajzi terjeszkedésében és innovációs tevékenységében lévő különbségek hatása a vállalatok teljesítményére 240
Berezvai Zombor – Agárdi Irma – Alt Mónika Anetta
Versenyképesség az élelmiszer kiskereskedelemben - egy empirikus kutatás eredményei 249
Kelemen-Erdős Anikó
A vasárnapi zárva tartás befolyása a háztartások fogyasztására 259
Kenesei Zsófia – Neulinger Ágnes – Keresztély Tibor
A CSR tevékenység ismertsége és a cég imázsa közötti kapcsolat vizsgálata – a drogerie markt (dm) példája 269
Majláth Melinda
Nők és férfiak az üzletekben – empirikus vizsgálatok eredményei 280
Németh Péter
Kultúrák közötti váltás – a fogyasztói akkulturáció irodalmának áttekintése 291
Bogáromi Eszter – Malota Erzsébet
A közösségi média mindenek felett? A technológiahasználat, valamit a közösségi média használatának hatása a vevőkapcsolati teljesítményre a személyes értékesítésben 300
Gáti Mirkó – Mitev Ariel – Bauer András
Horvátország – Balkán vagy Európa? 310
Gerdesics Viktória – Orosdy Béla
Az én fesztiválom jobb, mint a te fesztiválod – Az énképilleszkedés és a márkaközösség összetartó erejének vizsgálata zenei fesztiválok esetén 320
Kazár Klára – Prónay Szabolcs
'A szépség szubjektív' - 1+11 napszemüveg - A magyar kultúra percepciója a magyarok és 11 különböző kultúrából származó külföldiek szemüvegén keresztül 329
Malota Erzsébet – Gyulavári Tamás
„I get cranky pants”: Az online szájreklám és netorika vizsgálata egy márkaközösség kommunikációjában 339
Komár Zita – Markos-Kujbus Éva
Storytelling. A történetmesélés ereje a marketingkommunikációban 350
Mátyás Judit
Első az egyenlők között: Elsőbbségi hatás az elektronikus kommenteknél 360
Mitev Ariel – Markos-Kujbus Éva – Csordás Tamás – Horváth Dóra
A közösségi média hatása a fiatalok táplálkozási szokásaira 369
Pető Dalma – Prónay Szabolcs – Buzás Norbert
Egy mémből lett kkv márka online közösségi tevékenységének szemelvényei 379
Ruha Brigitta – Csordás Tamás
Árkommunikációs magatartás a hitelreklámokban – Magyarország és Románia esete 388
Săplăcan Zsuzsa – Alt Mónika Anetta – Berács József
Kína és az online gazdaság 398
Simay Attila Endre
Siker? Szervezet és szinergia kapcsolata a hazai kis- és középvállalkozásoknál 412
Almási Anikó – Hetesi Erzsébet
A piacorientáció egyes dimenzióinak összefüggése a vállalati versenyképességgel a magyar vállalatok körében 422
Gyulavári Tamás – Kolos Krisztina
Kapcsolati kommunikáció és kapcsolati sikeresség az üzleti piacokon 432
Hetesi Erzsébet – Kazár Klára – Révész Balázs
A bizalom és hatalom szerepe a vevői tudás menedzsmentjében 445
Keszey Tamara – Katona Ádám
A magyarországi akkreditált innovációs klaszterek vizsgálata az együttműködés és kommunikáció viszonylatában 452
Kovács István – Petruska Ildikó
Üzleti kapcsolatok sikerességének feltételei a reklámiparban 463
Seres Huszárik Erika – Józsa László
Business-to-business kommunikáció a közösségi médiában 472
Varga Ákos – Novák Zsófia
Stratégiai alkalmazkodás B2B kontextusban 485
Vilmányi Márton – Tarjányi Margit
Tudományterület moderáló hatása a technológia elfogadásában 496
Bernschütz Mária – T. Nagy Judit
A tudás társadalmasítása a marketingmérés területén, avagy milyen irodalmat vegyen a kezébe egy vállalkozó, ha mérni szeretné marketingje hatékonyságát? 503
Deés Szilvia
Az Y generáció jellemzése evési magatartás alapján a TFEQ segítségével 510
Dernóczy-Polyák Adrienn – Keller Veronika – Ercsey Ida
Application of the Child Eating Behavior Questionnaire in Hungary 521
Kásler Tina Tímea
Online szolgáltatásminőség észlelés különböző termékkategóriákban – egy kísérlet eredményei 532
Kemény Ildikó – Nagy Ákos – Simon Judit – Szűcs Krisztián
Az értékesítők az új marketingesek? Avagy a marketing hatalmának hatása az értékesítés szerepére a termékfejlesztésben 543
Keszey Tamara – Katona Ádám
Kvalitatív szöveganalitika a fogyasztói preferenciák kutatásában 552
Veres Zoltán – Sasné Grósz Annamária – Hargitai Dávid Máté – Liska Fanny
Hallgatói motiváció - A szakmai és személyes fejlődés és fejlesztés hátterében működő motivációk kutatása 563
Bányai Edit – Hegedüs Réka
Különbségek és hasonlóságok a magyar és külföldi felsőoktatásban tanuló hallgatók önkéntes tevékenysége és motivációja között 573
Béla-Csovcsics Andrea – Kéri Anita
Miért nem TÜKRÖZŐDIK a JÖVŐTERVEZÉS a mindennapi oktatási gyakorlatban? – Wikinómikus együttműködés tapasztalatai a marketing MSc képzésben 584
Cosovan Attila – Horváth Dóra
Üzleti modellek az innovációs gazdaságban – kihívások Magyarországon 594
Dinya László
Oktatás oktatók nélkül 604
Mitev Ariel – Kasza – Kelemen Kata – Piskóti Marianna
Hallgatói klaszterek a EDUCATIO-modell alapján 613
Molnár László – Molnárné Konyha Csilla – Gulyásné Kerekes Rita
Mire jó a CSR? Hazai vállalati csoportok a felelősség mentén és reálopciós elemzésük 621
Putzer Petra – Csapi Vivien
Fogyasztói preferenciák feltárása a gyógynövény alapú készítmények piacán 632
Domán Szilvia – Taralik Krisztina
Tervezői szerepek marketing perspektívából 640
Horváth Dóra – Bauer András – Mitev Ariel
Spin-off vállalkozás indítás motivációinak és elősegítő tényezőinek összehasonlítása férfi és női kutatók körében 649
Huszár Sándor – Prónay Szabolcs – Buzás Norbert
Középiskolások erkölcsi értékrendjének és a házassággal kapcsolatos attitűdjeinek vizsgálata I. 658
Huszka Péter – Platz Petra
Gyógyszerterápiák piaci teljesítményének elemzése az európai gyógyszerpiacokon 667
Kovács Bence – Simon Judit
A pult fölött … avagy OTC 678
Lányi Beatrix
Paraszociális kapcsolatok marketing jelentősége 696
Pál Eszter – Törőcsik Mária
A magyar atlétikai sportág komplex hatásmechanizmusa a stakeholder preferenciák nézőpontjából 704
Hargitai Dávid Máté
Dr. Bányai Edit – Dr. Lányi Beatrix – Dr. Törőcsik Mária (eds.) (2017): Tükröződés, társtudományok, trendek, fogyasztás. Pécsi Tudományegyetem, Közgazdaságtudományi Kar: Pécs. ISBN: 978-963-429-1