Tükröződés, társtudományok, trendek, fogyasztás
Dr. Bányai Edit – Dr. Lányi Beatrix – Dr. Törőcsik Mária (eds.) (2017): Tükröződés, társtudományok, trendek, fogyasztás. Pécsi Tudományegyetem, Közgazdaságtudományi Kar: Pécs. ISBN: 978-963-429-1
Egy budapesti múzeum az élményvágyó kulturális turista szemében 
 5
                Ásványi Katalin – Jászberényi Melinda – Bodnár Dorottya
Családbarát szállodák a családok szemével 
 14
                Ásványi Katalin – Markos-Kujbus Éva
Sítalpakon Magyarországon 
 23
                Béki Piroska
A borturizmus és bormarketing kapcsolata és jó gyakorlata a Pannon Borrégióban 
 34
                Gonda Tibor – Máté Andrea – Raffay Zoltán
Kocsma-érték – Szolgáltatásérték-teremtés a vendéglátásban - Az art- és romkocsmák példája 
 45
                Kelemen-Erdős Anikó – Mitev Ariel
A repülőtéri vásárlások sajátosságai, a repülőtéri körülmények befolyásoló ereje a vásárlásra és fogyasztásra 
 55
                Patrick Bohl – Monostori Katalin
A tematikus utak elméleti turisztikai termékmodellje 
 65
                Nagy Katalin
Osszunk vagy ne osszunk? Fiatalok utazási szokásai és élménymegosztás 
 75
                Veres István – Danó Györgyi – Iványi Tamás
Mennyire tudatosak a vásárlók az együttműködő fogyasztás világában 
 86
                Buda Gabriella – Pethes Barbara – Lehota József
A tinédzserek anyagias jellemvonásai, az egyéni értékek és a közösségi média használat összefüggései 
 97
                Debreceni János – Hofmeister-Tóth Ágnes
Sportmotiváció és attitűdök vizsgálata aktív sportfogyasztó felnőttek körében 
 107
                Nábrádi Zsófia – Polereczki Zsolt
Értékek és életmód generációs megközelítésben: a Z generáció 
 115
                Nógrádi-Szabó Zoltán – Neulinger Ágnes
"Nem a párom, csak a haverom” - a fogyasztó-márka közötti viszonyok feltáró vizsgálata 
 122
                Tamasits Dóra – Prónay Szabolcs
A fogyasztói termékválasztási döntések tudatosság-véletlenszerűség kontinuuma 
 132
                Veres Zoltán – Tarján Tamás
A Z generáció státuszfogyasztása 
 140
                Vincze Dalma
Intergenerációs hatások a családban – az anyagiasság vizsgálata egyetemisták és szüleik körében 
 151
                Zsótér Boglárka – Bauer András
Narancsborok pozícionálása a gasztronómiában 
 161
                Bene Zsuzsanna – Piskóti István
A sörturizmus megjelenési esélyei a hazai turisztikai piacon – a sör fogyasztási szokásainak és a potenciális kereslet felmérésének első tapasztalatai 
 171
                Csapó János – Wetzl Viktor
A hazai borfogyasztói szegmensek 2016-ban 
 179
                Harsányi Dávid – Hlédik Erika
Az étkezésen való változtatás igénye és az élelmiszerjelölések figyelembe vétele a középiskolás diákok körében 
 189
                Kiss Virág Ágnes – Fehér András – Soós Mihály – Szakály Zoltán
A közösségi tagság hatása a vegán fogyasztók magatartására 
 199
                Lipták Lilla – Prónay Szabolcs
Gasztronómia szerepe a Budapest-élményben a nemzetközi utazók szemével 
 221
                Sziva Ivett – Simon Judit – Szakály Orsolya
A fiatalok pálinkafogyasztási szokásai 
 230
                Totth Gedeon – Kovács Ildikó – Mezőné Oravecz Titanilla Éva – Zarándné Vámosi Kornélia
Az FMCG kiskereskedők földrajzi terjeszkedésében és innovációs tevékenységében lévő különbségek hatása a vállalatok teljesítményére 
 240
                Berezvai Zombor – Agárdi Irma – Alt Mónika Anetta
Versenyképesség az élelmiszer kiskereskedelemben - egy empirikus kutatás eredményei 
 249
                Kelemen-Erdős Anikó
A vasárnapi zárva tartás befolyása a háztartások fogyasztására 
 259
                Kenesei Zsófia – Neulinger Ágnes – Keresztély Tibor
A CSR tevékenység ismertsége és a cég imázsa közötti kapcsolat vizsgálata – a drogerie markt (dm) példája 
 269
                Majláth Melinda
Nők és férfiak az üzletekben – empirikus vizsgálatok eredményei 
 280
                Németh Péter
Kultúrák közötti váltás – a fogyasztói akkulturáció irodalmának áttekintése 
 291
                Bogáromi Eszter – Malota Erzsébet
A közösségi média mindenek felett? A technológiahasználat, valamit a közösségi média használatának hatása a vevőkapcsolati teljesítményre a személyes értékesítésben 
 300
                Gáti Mirkó – Mitev Ariel – Bauer András
Horvátország – Balkán vagy Európa? 
 310
                Gerdesics Viktória – Orosdy Béla
Az én fesztiválom jobb, mint a te fesztiválod – Az énképilleszkedés és a márkaközösség összetartó erejének vizsgálata zenei fesztiválok esetén 
 320
                Kazár Klára – Prónay Szabolcs
'A szépség szubjektív' - 1+11 napszemüveg - A magyar kultúra percepciója a magyarok és 11 különböző kultúrából származó külföldiek szemüvegén keresztül 
 329
                Malota Erzsébet – Gyulavári Tamás
„I get cranky pants”: Az online szájreklám és netorika vizsgálata egy márkaközösség kommunikációjában 
 339
                Komár Zita – Markos-Kujbus Éva
Storytelling. A történetmesélés ereje a marketingkommunikációban 
 350
                Mátyás Judit
Első az egyenlők között: Elsőbbségi hatás az elektronikus kommenteknél 
 360
                Mitev Ariel – Markos-Kujbus Éva – Csordás Tamás – Horváth Dóra
A közösségi média hatása a fiatalok táplálkozási szokásaira 
 369
                Pető Dalma – Prónay Szabolcs – Buzás Norbert
Egy mémből lett kkv márka online közösségi tevékenységének szemelvényei 
 379
                Ruha Brigitta – Csordás Tamás
Árkommunikációs magatartás a hitelreklámokban – Magyarország és Románia esete 
 388
                Săplăcan Zsuzsa – Alt Mónika Anetta – Berács József
Kína és az online gazdaság 
 398
                Simay Attila Endre
Siker? Szervezet és szinergia kapcsolata a hazai kis- és középvállalkozásoknál 
 412
                Almási Anikó – Hetesi Erzsébet
A piacorientáció egyes dimenzióinak összefüggése a vállalati versenyképességgel a magyar vállalatok körében 
 422
                Gyulavári Tamás – Kolos Krisztina
Kapcsolati kommunikáció és kapcsolati sikeresség az üzleti piacokon 
 432
                Hetesi Erzsébet – Kazár Klára – Révész Balázs
A bizalom és hatalom szerepe a vevői tudás menedzsmentjében 
 445
                Keszey Tamara – Katona Ádám
A magyarországi akkreditált innovációs klaszterek vizsgálata az együttműködés és kommunikáció viszonylatában 
 452
                Kovács István – Petruska Ildikó
Üzleti kapcsolatok sikerességének feltételei a reklámiparban 
 463
                Seres Huszárik Erika – Józsa László
Business-to-business kommunikáció a közösségi médiában 
 472
                Varga Ákos – Novák Zsófia
Stratégiai alkalmazkodás B2B kontextusban 
 485
                Vilmányi Márton – Tarjányi Margit
Tudományterület moderáló hatása a technológia elfogadásában 
 496
                Bernschütz Mária – T. Nagy Judit
A tudás társadalmasítása a marketingmérés területén, avagy milyen irodalmat vegyen a kezébe egy vállalkozó, ha mérni szeretné marketingje hatékonyságát? 
 503
                Deés Szilvia
Az Y generáció jellemzése evési magatartás alapján a TFEQ segítségével 
 510
                Dernóczy-Polyák Adrienn – Keller Veronika – Ercsey Ida
Application of the Child Eating Behavior Questionnaire in Hungary 
 521
                Kásler Tina Tímea
Online szolgáltatásminőség észlelés különböző termékkategóriákban – egy kísérlet eredményei 
 532
                Kemény Ildikó – Nagy Ákos – Simon Judit – Szűcs Krisztián
Az értékesítők az új marketingesek? Avagy a marketing hatalmának hatása az értékesítés szerepére a termékfejlesztésben 
 543
                Keszey Tamara – Katona Ádám
Kvalitatív szöveganalitika a fogyasztói preferenciák kutatásában 
 552
                Veres Zoltán – Sasné Grósz Annamária – Hargitai Dávid Máté – Liska Fanny
Hallgatói motiváció - A szakmai és személyes fejlődés és fejlesztés hátterében működő motivációk kutatása 
 563
                Bányai Edit – Hegedüs Réka
Különbségek és hasonlóságok a magyar és külföldi felsőoktatásban tanuló hallgatók önkéntes tevékenysége és motivációja között 
 573
                Béla-Csovcsics Andrea – Kéri Anita
Miért nem TÜKRÖZŐDIK a JÖVŐTERVEZÉS a mindennapi oktatási gyakorlatban? – Wikinómikus együttműködés tapasztalatai a marketing MSc képzésben 
 584
                Cosovan Attila – Horváth Dóra
Üzleti modellek az innovációs gazdaságban – kihívások Magyarországon 
 594
                Dinya László
Oktatás oktatók nélkül 
 604
                Mitev Ariel – Kasza – Kelemen Kata – Piskóti Marianna
Hallgatói klaszterek a EDUCATIO-modell alapján 
 613
                Molnár László – Molnárné Konyha Csilla – Gulyásné Kerekes Rita
Mire jó a CSR? Hazai vállalati csoportok a felelősség mentén és reálopciós elemzésük 
 621
                Putzer Petra – Csapi Vivien
Fogyasztói preferenciák feltárása a gyógynövény alapú készítmények piacán 
 632
                Domán Szilvia – Taralik Krisztina
Tervezői szerepek marketing perspektívából 
 640
                Horváth Dóra – Bauer András – Mitev Ariel
Spin-off vállalkozás indítás motivációinak és elősegítő tényezőinek összehasonlítása férfi és női kutatók körében 
 649
                Huszár Sándor – Prónay Szabolcs – Buzás Norbert
Középiskolások erkölcsi értékrendjének és a házassággal kapcsolatos attitűdjeinek vizsgálata I. 
 658
                Huszka Péter – Platz Petra
Gyógyszerterápiák piaci teljesítményének elemzése az európai gyógyszerpiacokon 
 667
                Kovács Bence – Simon Judit
A pult fölött … avagy OTC 
 678
                Lányi Beatrix
Paraszociális kapcsolatok marketing jelentősége 
 696
                Pál Eszter – Törőcsik Mária
A magyar atlétikai sportág komplex hatásmechanizmusa a stakeholder preferenciák nézőpontjából 
 704
                Hargitai Dávid Máté
Dr. Bányai Edit – Dr. Lányi Beatrix – Dr. Törőcsik Mária (eds.) (2017): Tükröződés, társtudományok, trendek, fogyasztás. Pécsi Tudományegyetem, Közgazdaságtudományi Kar: Pécs. ISBN: 978-963-429-1