Az információs társadalom marketing kihívásai
Dr. Garamhegyi Ábel – Árpádfalviné Szabó Éva (szerk.) (2002): Az információs társadalom marketing kihívásai. Szegedi Tudományegyetem Gazdaságtudományi Kar: Szeged. ISBN: 963 482 605 9
Márkaképzés online környezetben 2
Eszes István
Gyakorlatorientáltság a marketingoktatásban 10
Ternovszky Csilla
Stratégiai tervezés és információs társadalom 17
Dr. habil Józsa László
Mit lehet megtudni az interneten az internetes marketing oktatásáról? 21
Fojtik János – Dobay Péter – Bányai Edit – Szűcs Krisztián
Marketing és felsőoktatás 28
Dr. Komáromi László – Dr. Lehota József
A PR megközelítésének kettőssége 37
Dr. Orosdy Béla
Marketingetikai kérdések néhány oktatási vonatkozása 40
Szabóné Dr. Pataky Eszter
Az „új” fogyasztó az információs társadalomban 44
Dr. Törőcsik Mária
Marketingkutatás a helyi médiában 49
Dr. Dinya László – Domán Szilvia
A kutatás-fejlesztés értékelésének jelentősége - különös tekintettel a félkvantitatív elemzési módszerekre 53
Lányi Beatrix
Az élelmiszer biztonság és nyomonkövethetőség a friss zöldség-gyümölcsimport csatornában 65
Illés B. Csaba – Lehota József
A fogyasztói elégedettség okainak és következményeinek vizsgálata a magyar autó kereskedelemben 84
Szántó Szilvia
A domináns marketingmix kialakulása - a termék- és marketing innováció összekapcsolása 95
Rekettye Gábor
Ügyfélkapcsolatok menedzsmentje az Interneten (e-CRM) 116
Révész Balázs
Kommunikációs kihívások az információs társadalom küszöbén, változások az e-Goverment területén az állami és kormányzati feladatok tükrében 127
Majó Zoltán
Válságban van-e a magyar hazai borforgalmazás? 136
Kopcsay László
Egészségügyi szolgáltatók válságkommunikációja 147
Marczell Viktória
A válságkezelés elhanyagolt vonatkozásai: a megelőzés és a felkészülés 151
Vincze László
Válságkommunikációs jellegzetességek a helymarketingben 164
Dr. Garamhegyi Ábel
A piaci liberalizáció marketing – következményei az energiaszolgáltatóknál - Válsághelyzet, vagy kihívás? 170
Dr. Hetesi Erzsébet
A kiskereskedelem fejlődési tendenciái 179
Dernóczy Adrienn – Mészáros Katalin
Kommunikáció válsághelyzetekben – gondolatok egy témára 187
Farkas László
Ökoturizmus egy felmérés tükrében 194
Palancsa Attila
Az információs technika hatalma – már a Szigeten is 203
Steigervald Krisztián
Kiegészíti vagy helyettesíti egymást a mobil és vezetékes telefónia? 208
Törőcsik Mária – Gergátz Ildikó – Szűcs Krisztián
Az elektronikus kereskedelem szerepe a légiközlekedésben 216
Trönnberg-Révai Adrienne – Dr. Komáromi Nándor
Dr. Garamhegyi Ábel – Árpádfalviné Szabó Éva (szerk.) (2002): Az információs társadalom marketing kihívásai. Szegedi Tudományegyetem Gazdaságtudományi Kar: Szeged. ISBN: 963 482 605 9