Az információs társadalom marketing kihívásai
Dr. Garamhegyi Ábel, Árpádfalviné Szabó Éva (szerk.) (2002): Az információs társadalom marketing kihívásai. Szegedi Tudományegyetem Gazdaságtudományi Kar: Szeged. ISBN: 963 482 605 9

Márkaképzés online környezetben 2
Eszes István
Gyakorlatorientáltság a marketingoktatásban 10
Ternovszky Csilla
Stratégiai tervezés és információs társadalom 17
Dr. habil Józsa László
Mit lehet megtudni az interneten az internetes marketing oktatásáról? 21
Fojtik János, Dobay Péter, Bányai Edit, Szűcs Krisztián
Marketing és felsőoktatás 28
Dr. Komáromi László, Dr. Lehota József
A PR megközelítésének kettőssége 37
Dr. Orosdy Béla
Marketingetikai kérdések néhány oktatási vonatkozása 40
Szabóné Dr. Pataky Eszter
Az „új” fogyasztó az információs társadalomban 44
Dr. Törőcsik Mária
Marketingkutatás a helyi médiában 49
Dr. Dinya László, Domán Szilvia
A kutatás-fejlesztés értékelésének jelentősége - különös tekintettel a félkvantitatív elemzési módszerekre 53
Lányi Beatrix
Az élelmiszer biztonság és nyomonkövethetőség a friss zöldség-gyümölcsimport csatornában 65
Illés B. Csaba, Lehota József
A fogyasztói elégedettség okainak és következményeinek vizsgálata a magyar autó kereskedelemben 84
Szántó Szilvia
A domináns marketingmix kialakulása - a termék- és marketing innováció összekapcsolása 95
Rekettye Gábor
Ügyfélkapcsolatok menedzsmentje az Interneten (e-CRM) 116
Révész Balázs
Kommunikációs kihívások az információs társadalom küszöbén, változások az e-Goverment területén az állami és kormányzati feladatok tükrében 127
Majó Zoltán
Válságban van-e a magyar hazai borforgalmazás? 136
Kopcsay László
Egészségügyi szolgáltatók válságkommunikációja 147
Marczell Viktória
A válságkezelés elhanyagolt vonatkozásai: a megelőzés és a felkészülés 151
Vincze László
Válságkommunikációs jellegzetességek a helymarketingben 164
Dr. Garamhegyi Ábel
A piaci liberalizáció marketing – következményei az energiaszolgáltatóknál - Válsághelyzet, vagy kihívás? 170
Dr. Hetesi Erzsébet
A kiskereskedelem fejlődési tendenciái 179
Dernóczy Adrienn, Mészáros Katalin
Kommunikáció válsághelyzetekben – gondolatok egy témára 187
Farkas László
Ökoturizmus egy felmérés tükrében 194
Palancsa Attila
Az információs technika hatalma – már a Szigeten is 203
Steigervald Krisztián
Kiegészíti vagy helyettesíti egymást a mobil és vezetékes telefónia? 208
Törőcsik Mária, Gergátz Ildikó, Szűcs Krisztián
Az elektronikus kereskedelem szerepe a légiközlekedésben 216
Trönnberg-Révai Adrienne, Dr. Komáromi Nándor
Dr. Garamhegyi Ábel, Árpádfalviné Szabó Éva (szerk.) (2002): Az információs társadalom marketing kihívásai. Szegedi Tudományegyetem Gazdaságtudományi Kar: Szeged. ISBN: 963 482 605 9