Válasszon nyelvet

Reziliens Marketing

Révész Balázs – Gyulai Zsófia (szerk.) (2023): Reziliens Marketing - Válaszok változó kihívásokra. Szegedi Tudományegyetem Gazdaságtudományi Kar: Szeged. ISBN: 978-963-306-960-8 DOI:10.62561/EMOK-2023

Controversies in Online Brand Communities: A Multifaceted Story 10

Maha Hettiarachchige Asheen Heranga Hettiarachchi – Cabiddu Francesca – Frau Moreno – Ludovica Moi

A szabad csirkék többet tojnak – a kutatói eredményesség növelése eszképizmussal 30

Bifkovics Bettina – Csordás Tamás – Kisfürjesi Nóra – Mitev Ariel

Internet of Food – új lehetőség az élelmiszerfogyasztói tudatosság építésére 85

Fehér András – Berencsi Alexa – Kiss Marietta – Kontor Enikő

A magyar K-pop rajongók médiafogyasztói szegmensei 104

Hargitai Dávid Máté – Sasné Grósz Annamária

A hazai borfogyasztás változása az utóbbi években 115

Harsányi Dávid – Hlédik Erika – Zarándné Vámosi Kornélia

Omnichannel vevőélmény fejlesztése AR segítségével a lakberendezési piacon 125

Hartl Katalin – Kiss Brigitta – Varga Ákos – Kemény Ildikó

Valóban társadalmilag felelős a globális polgár? 126

Hetesi Erzsébet – Vizi Noémi

Social Entrepreneurship’s Digital Transformation and Value Co-creation 137

Mursalzade Hikmat – Frau Moreno – Keszey Tamara – Molnár László – Saraswati S. Haruming

Future/Education: Jövő az oktatásban – Oktatás a jövőben 138

Horváth Dóra – Komár Zita – Cosovan Attila

Zöldfogyasztás a tömegessé válás útján: nemzetközi és hazai tapasztalatok 156

Jakopánecz Eszter – Neulinger Ágnes – Lányi Beatrix – Csóka László

Választékcsökkentési döntések a napicikk kiskereskedelemben 169

Kelemen-Erdős Anikó – Mitev Ariel – Szakály Zoltán

Robot pénzügyi tanácsadók fogyasztói megítélése 185

Kolos Krisztina – Kenesei Zsófia – Cserdi Zsófia

Minőségdimenziók a BME gazdasági mesterképzésének vizsgálatában 187

Kovács Stefan – Veres István – Bíró-Szigeti Szilvia

A nemfogyasztók szerepe a fenntartható csomagolás elterjedésében 206

Maksimovic Ágnes – Törőcsik Mária

„BorderEye” – határmegfigyelési és környezetértékelési eszközök fejlesztése a Soproni Egyetemen 228

Mészáros Katalin – Németh Nikoletta – Takáts Alexandra – Bednárik Éva

Kooperatív játékkal a fenntarthatóságért 254

Neulinger Ágnes – Jakopánecz Eszter – Lányi Beatrix

Válságok és a fogyasztói tudatosság 340

Törőcsik Mária – Bálint Alexandra

A Z generáció fehérnemű reklámok iránti attitűdjei 341

Török Anna – Szebenszki Noémi – Kriveczky Villő – Malota Erzsébet – Mucsi Attila

Önvezető járművekkel szembeni fogyasztói preferenciák vizsgálata tényleges próbautat követően 365

Ujházi Tamás – Lukovics Miklós – Majó-Petri Zoltán – Prónay Szabolcs

Exploring nonstandard service frontline situations 399

Veres Zoltán – Liska Fanny

Révész Balázs – Gyulai Zsófia (szerk.) (2023): Reziliens Marketing - Válaszok változó kihívásokra. Szegedi Tudományegyetem Gazdaságtudományi Kar: Szeged. ISBN: 978-963-306-960-8 DOI:10.62561/EMOK-2023

Iratkozzon fel a hírlevelünkre

A * karakterrel jelölt mezők kitöltése kötelező
 

Adatok

Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért
1093 Budapest, Fővám tér 8.
info@emok.hu

Adószám: 18652279-2-43
Bankszámlaszám:
Magnet Bank 16200223-10038989

 
Sütiket használunk
Oldalainkon sütiket használunk. Ezek egy része szükséges az oldal működéséhez, a többi nekünk segít az oldal fejlesztésében és a felhasználói élmény javításában (követő sütik). Engedélyezheti ezeket a sütiket, de kérjük, vegye figyelembe, hogy az oldal nem minden funkcióját tudja igénybe venni a sütik nélkül.