Reményi Andrea (2023): Metamarketing: fenntartható innovációk a valós és virtuális lehetőségek imperatív szimbiózisa mentén
Betöltés. Kérem, várjon.
Reményi Andrea (2023): Metamarketing: fenntartható innovációk a valós és virtuális lehetőségek imperatív szimbiózisa mentén. In: Révész Balázs – Gyulai Zsófia (szerk.): Reziliens Marketing - Válaszok változó kihívásokra. Szegedi Tudományegyetem Gazdaságtudományi Kar: Szeged. ISBN: 978-963-306-960-8 pp. 269–277. DOI:10.62561/EMOK-2023-21
DOI azonosító
https://doi.org/10.62561/EMOK-2023-21
Szerzők
- Reményi Andrea. Soproni Egyetem.
Absztrakt
A kutatás elsődleges célja az erős fenntarthatóság szellemében kialakítható, személyre szabott jelenbeli, valamint életképes és jövőálló szervezetfejlesztési megoldások kialakítása a design, mint szellemi alap, a technológia, mint eszközoldali alap, valamint a marketing, mint megvalósítási terület fúziójával, hibrid fenntarthatósági megoldásként, mely hidat képez a fizikai és a virtuális jelenlét között.
A tanulmány a marketing hét, akár egymással egyidőben is jelen lévő döntéshozatali szintjét azonosítja, melynek legújabb foka a meta, vagyis a fizikait a virtuálissal összekötő tér, amely mindennapjaink folyamatainak egyre növekvő arányát foglalja magába. A marketingszakemberek számára számos új lehetőség jelenik meg a fogyasztók teljesen új módon történő bevonására, miközben a márkainnováció új irányokba fordítható. A jövő marketingstratégiáinak sikere a mesterséges intelligencia technológiák hálózatba kötött, hatékony alkalmazásától függ, amely jelentős versenyelőnyt biztosíthat.
metamarketing fenntarthatóság hálózat szervezetfejlesztés
Abstract
Metamarketing: sustainable innovations along the imperative symbiosis of real and virtual opportunities
The primary objective of the research is to develop personalised, present, viable and future-proof organizational development solutions in the spirit of strong sustainability, by fusing design as the intellectual foundation, technology as the tool-side foundation and marketing as the implementation area, as a hybrid sustainability solution bridging the physical and virtual presence.
The paper identifies seven levels of marketing decision-making, which may be present simultaneously, the latest of which is the meta, the space that connects the physical with the virtual, which encompasses an increasing proportion of the processes of our everyday lives. For marketers, there are a number of new opportunities to engage consumers in entirely new ways, while turning brand innovation in new directions. The success of future marketing strategies will depend on the networked, effective use of AI technologies, which can provide a significant competitive advantage.
metamarketing sustainability network organizational development
Nyelv
magyar
Befoglaló mű adatai
Révész Balázs – Gyulai Zsófia (szerk.) (2023): Reziliens Marketing - Válaszok változó kihívásokra. Szegedi Tudományegyetem Gazdaságtudományi Kar: Szeged. ISBN: 978-963-306-960-8 DOI:10.62561/EMOK-2023