Marketingoktatás és kutatás a változó Európai Unióban
Dr. habil Józsa László – Dr. habil Varsányi Judit (szerk.) (2005): Marketingoktatás és kutatás a változó Európai Unióban. Széchenyi István Egyetem: Győr. ISBN: 963 717 525 3
Paradigmaváltás az autóiparban - A technika-központúságtól a márka- és vevőközpontúságig 13
Svéhlik Csaba
Retail sales campaigns - A comparison of Objectives and Activities Between NZ and Hungary 31
Józsa László – Fam Kim Sham
A Harvard Businessmanager bemutatkozik 36
Kelemen Attila
A fogyasztói társadalom kutatásának lehetőségei Magyarországon 39
Hofmeister-Tóth Ágnes – Simányi Léna
Tinédzserek fogyasztói magatartásának speciális vonásai 53
Tárkányi Eszter
A szervezeti elégedettség és a lojalitás empirikus vizsgálata a B2B piacon 63
Hetesi Erzsébet – Veres Zoltán
A hazai vállalatok panaszkezelési gyakorlata 75
Kolos Krisztina – Kenesei Zsófia – Bernschütz Mária
A fogyasztói elégedettség mérése a Budapesti Nemzetközi Repülőtéren 80
Novoszáth Péter
Az alkoholreklámokhoz kapcsolódó fogyasztói narratívumok strukturális elemzése - Egyetemisták történetei Frye rendszerében 95
Mitev Ariel Zoltán – Horváth Dóra
Az új fogyasztó magatartás jellemzői az élelmiszerek piacán - Az egészség- és időtudatosság tendenciái 108
Horváth Ágnes – Kovács Annamária – Fodor Mónika
Az ökológiai ügyek marketingje új megközelítésben 120
Orosdy Béla
A környezettudatos magatartás értékorientált megközelítése 129
Nagy Szabolcs
A marketingszakma felkészítése az ökológiai kihívásokra 142
Hegedűs József
Az ökológiai marketing paradoxona - A tudatos fogyasztó és a materializmus taposómalma 146
Kenéz András
A gyógyszermarketing sajátosságai a kórházi gyógyszerbeszerzés vonatkozásában 163
Szalkai Zsuzsanna
Az euró bevezetésének hatása az árképzésre 175
Nyárádi Andrea Erika
A hazai munkaszervezetek „marketing-túlélőcsomagja” - A tudásmenedzsment, a motiváció és az elégedettség fejlesztése 182
Bencsik Andrea – Nagy Zsuzsanna
Vállalkozók és vállalkozások a különböző kultúrákban 192
Sasné Grósz Annamária
Hazai web-áruházak versenyképességét akadályozó tényezők 200
Zsolnainé Harczi Ildikó
Az online vevő 210
Danó Györgyi
A mobilmarketing jelentősége 221
Mészáros Katalin
A hálózati marketing (MLM) marketingstratégiai elemzése 224
Vincze László – Vatai Tünde
Élelmiszer kiskereskedelmi vállalkozások beszerzési és értékesítési magatartásának modellezése 233
Pénzes Györgyné
Városok konvergenciája a nemzetközi versenyben 244
Hegyi Barbara
A felsőoktatás marketing kihívásai 252
Dinya László
A marketing oktatásának jövője 258
Gyöngyösy Zoltán
Az elmélet és a gyakorlat összefonódása a marketingoktatásban 261
Domán Szilvia
Interaktivitás a felsőoktatásban 268
Szántó Szilvia – Harsányi Dávid
Felsőoktatási tudásmarketing - A menedzsment ismeretek továbbfejlesztése hallgatói megkérdezések tükrében 278
Varsányi Judit – Hofer Mária – Konczosné Szombathelyi Márta
A marketing-etikai kérdések helye oktatásunkban 294
Szabóné Pataky Eszter
Egyetemi marketing 296
Konczosné Szombathelyi Márta
Vélt kompetenciák, észlelt kockázatok és kockázatkezelő kommunikáció a szolgáltatásügyletekben 312
Veres Zoltán – Málovics Éva – Hetesi Erzsébet – Lippai László – Mihály Nikolett
A „means end” elmélet és a létrázás alkalmazása a piackutatásban - Élelmiszermarketing példákon 323
Kovács Annamária – Dr. Komáromi Nándor
A Bass-modell alkalmazása az ásványvíz hazai elterjedésében 333
Orova Lászlóné – Komáromi Nándor
Bevásárlási szokások vizsgálata a CORA hipermarket üzletláncnál 338
Szabó Zoltán – Papp János
Olimpia és imázsépítés: Torino 2006 343
Papp-Váry Árpád Ferenc
A modern politikai kampány marketing karaktere 350
Hegyi Fatime Barbara
Értelmezhető-e a marketingcsatorna-politika a politikai gyakorlatban? 356
Orosdy Béla – Gergely Gyöngyi
Innovációk Marketingje 364
Piskóti István
„Félig tele, vagy félig üres pohár” a marketingkommunikációban 375
Bernschütz Mária
A kommunikáció és a személyes kapcsolatok attitűdformáló hatása a biztosítási piacon 385
Németh Ildikó
A márkák vonzereje, a vonzerő márkái 397
László Éva – Kóródi Márta
Európai üzleti kapcsolatok stratégiai megalapozásának marketing aspektusai 403
Kárpáti László – Csapó Zsolt
Hatáselemzés a turizmusban 411
Palancsa Attila
Szín és marketing - Csoportképzés a színmarketing világában – I. 417
Dernóczy Adrienn – Józsa László
A televíziós reklámszabályozás kihívásai a digitalizáció tükrében 428
Nyakas Levente
Emberközpontú munkahelyek kialakítása 437
Andrasek Zsolt
Rangsorolási technikák veszélyei a preferencia-kutatásban 443
Bernáth Attila
A vállalati összeolvadások és fúziók megvalósításának kihívásai, avagy játék határok nélkül? 455
Bognár Edit Xénia
Tudásmenedzsment a tanuló szervezetekben 465
Bognár Krisztina
Akadémiai kapitalizmus, vagy a kapitalizmus akadémiája? A 21. századi egyetem átalakulásának, piacosodásának és finanszírozásának kérdéseiről 484
Bősze Viktória
Globalizáció régen és ma - Gondolatok a globalizációról 491
Cseh Henriett
Optimális erőforrás-tervezés 498
Kosztyán Zsolt Tibor
Az érzelmi intelligencia szerepe a szervezeti boldogság elérésében 515
Magyar Dániel
A kiskereskedelem szerkezetének változása Magyarországon 526
Mészáros Katalin
A turizmus hatása a gazdasági rendszerekre 536
Palancsa Attila
Hogyan adjuk el Bulgáriát? Országmarketing esettanulmány 552
Papp-Váry Árpád Ferenc
A borok fogyasztói és termelői minőségképe 561
Siklós Balázs
Projektmarketing 576
Takács László
Mentálhigiénés jellegű felmérések a Veszprémi Egyetemen 582
Wirth Ernő
Dr. habil Józsa László – Dr. habil Varsányi Judit (szerk.) (2005): Marketingoktatás és kutatás a változó Európai Unióban. Széchenyi István Egyetem: Győr. ISBN: 963 717 525 3