A hatékony marketing
Józsa László, Korcsmáros Enikő, Seres Huszárik Erika (szerk.) (2018): A hatékony marketing - EMOK 2018 Nemzetközi Tudományos Konferencia konferenciakötete. Selye János Egyetem: Komárom. ISBN: 978-80-8122-2

Húsz éves a marketing szakkönyvtár — tények, elemzések, értékelések 9
Rekettye Gábor
Módszertani innovációk marketing esettanulmányok oktatásában 23
Molnár László, Hajdú Noémi, Molnárné Konyha Csilla
Szubjektív jóllét az alternatív élelmiszerellátási hálózatokban 35
Neulinger Ágnes, Bársony Fanni, Gjorevska Natasha, Lazányi Orsolya, Pataki György, Takács Sándor
A húsfogyasztás és az egészséges táplálkozás összefüggései 46
Dernóczy-Polyák Adrienn, Keller Veronika, Ercsey Ida
A sportfogyasztás és a motivációit mérő skálák 57
Csóka László, Törőcsik Mária
Mondd meg hol és kivel élsz együtt, és megmondom mi kerül a kosárba! A GfK Háztartáspanel alapján történő szegmentálás eredményei 72
Bogáromi Eszter, Malota Erzsébet, Gyulavári Tamás
Magyarországi lakosok nyitottsága a megosztáson alapuló szolgáltatások iránt szocio-demográfiai tényezők mentén 83
Buda Gabriella, Pethes Barbara, Karajánnisz Manolisz, Lehota József
A szükségletkielégítés elhalasztásának képessége a fiatalok körében 96
Zsótér Boglárka
Az önkéntes egyszerűsítők fogyasztói magatartásának vizsgálata debreceni egyetemisták körében 106
Balsa-Budai Nikolett, Szakály Zoltán
Az egészségtelen ételek választásának feltáró vizsgálata 117
Pető Dalma, Prónay Szabolcs
Preferenciastabilitás. Vásárlói preferenciák változásának vizsgálata vásárlás előtt és vásárláskor 141
Dörnyei Otília, Pethő Beáta, Tarján Tamás
Merre tart az anyagiasság-kutatás? Az elmúlt nyolc év meghatározó kutatási eredményeinek összefoglalása 148
Debreceni János
A fogyasztó-márka kapcsolat multidimenzionális természete 160
Tamasits Dóra, Prónay Szabolcs
Az ügyfélérték nem-monetáris alapú közelítése online webáruházak esetében: a fogyasztói elégedettség, lojalitás és érték integrált modellje 171
Nagy Ákos, Kemény Ildikó, Szűcs Krisztián, Simon Judit
A fogyasztói termékválasztás sztochasztikus modellezése 183
Veres Zoltán, Tarján Tamás, Hargitai Dávid Máté
A szolgáltatáskivezetés kimenetelét meghatározó szolgáltatáskivezetési ügyfélreakciók az igazságosság elmélet alapján 191
Somosi Ágnes, Kolos Krisztina
E-egészségügyi technológiák alkalmazása a nemek tükrében 205
Lányi Beatrix, Németh Péter
Reggeli „wellness-program” a fogyasztói preferenciák tükrében 217
Hargitai Dávid Máté, Liska Fanny
Élmények a fiatal fogyasztók közösségi média posztjaiban 229
Vincze Dalma
Az észlelt kockázat utazási szándékra gyakorolt hatása a konfliktusövezetekben lévő desztinációkban koncepcionális modell kialakítása 242
Bayramov Elimdar, Agárdi Irma
Place placement, avagy filmek a helymárka és a turista szolgálatában 253
Gerdesics Viktória, Putzer Petra
Zöld szálloda, örökzöld imázs - A „zöld” mint minőség és minősítés kommunikációjának elemzése fogyasztói visszajelzések és szállodai honlapok vizsgálata alapján 265
Ásványi Katalin, Komár Zita
Smart City – Városmarketinges mobil applikációk funkcióinak vizsgálata a Z generáció fogyasztói magatartás tükrében 277
Iványi Tamás
Családbarát fesztivál, avagy a családok fesztiválélménye 289
Ásványi Katalin, Mitev Ariel, Jászberényi Melinda
A gyermekkori szocializáció hatása a Balatonnal kapcsolatos felnőttkori attitűdökre 301
Kiss Kornélia, Bogáromi Eszter
A turizmusbiztonság hatása a desztináció imázsra 312
Marton Zsuzsanna, Keller Krisztina, Birkner Zoltán
Hogyan befolyásolja a vendégek személyisége a magyar wellness szállodákkal kapcsolatos elégedettséget? Módszertani összefoglaló 328
Kökény László, Kenesei Zsófia
Hagyomány, mint érték megjelenése a magyar és Kárpát-medencei fesztiválturizmusban 340
Jászberényi Melinda, Kökény László
Mit tesznek az egészségügyi szereplők a szolgáltatás eredményessége érdekében? A kétoldalú kockázatérzetet csökkentő mechanizmusok az egészségügyben 348
Hetesi Erzsébet, Béla-Csovcsics Andrea
Hallgatói klaszterek a személyes motivációk kialakítását befolyásoló tényezők alapján 359
Hegedűs Réka
Beiskolázási Facebook kampány története 372
Hajdú Noémi, Molnár László, Molnárné Konyha Csilla
Külföldi hallgatói elégedettségmérés a Szegedi Tudományegyetem Gazdaságtudományi Karán 385
Kéri Anita, Kazár Klára, Révész Balázs
Nonbusiness marketing kihívások az innovációs gazdaságban 396
Dinya László
A lakóhelypreferenciák változásai és az Y generáció 406
Hack-Handa József, Kocsis János Balázs
A filmes merchandising megjelenési formáinak, alkalmazhatóságának és történetének irodalmi vizsgálata 416
Horváth Ádám, Gyenge Balázs
Bizalom a zűrzavarban. Avagy hogyan módosítják a bizalom információ észlelésre gyakorolt hatását a piaci turbulencia és a vállalaton belüli változások? 425
Keszey Tamara, Katona Ádám
Az üzleti viselkedés sajátosságai a szlovák üzleti környezetben 434
Tóth Zsuzsanna, Seres Huszárik Erika, Keller Veronika, Józsa László
A reklám szerepe a fiatal fogyasztók életében a reklámingerek és a reklámüzenet nyelvi megformálásának tekintetében 450
Mátyás Judit
A kínai internet három óriása 461
Simay Attila Endre
Koncepciómarketing 477
Fehér Katalin
A reklámfelismerés kritikussá tesz az új típusú reklámokkal szemben – de csak akkor, ha egyébként nem szereted a reklámokat 485
Buvár Ágnes
A kommunikációs csatornák népszerűsége és hitelessége 2017-ben Magyarországon 497
Orosdy Béla, Dobó Róbert
Énmárkázás online: A Youtuberek márkaépítése során használt tartalomelemek analízise 506
Varga Ákos, Sujbert Vivien
Helykötődés és helyidentitás a potenciális helyi lakosok szemszögéből 519
Urbánné Treutz Ágnes
A CSR egyik lehetséges jövője, a társadalmi vállalkozó és a társadalmi vállalkozói attitűd mérése 541
Putzer Petra, Bányai Edit
Venni vagy nem venni. Lehetséges magyarázatok a be nem fejezett internetes vásárlásokra 554
Platz Petra
A kiskereskedelmi szabályozás hatása a fogyasztói árakra 563
Berezvai Zombor
Az üzletválasztási döntések valósága 575
Németh Péter, Pál Eszter
Listázási döntések - Termék szintű verseny az élelmiszer kiskereskedelemben 602
Kelemen-Erdős Anikó
Glamour Napok - Venni vagy nem venni, ez itt a kérdés... 612
Kelemen Zita
Digitális és közösségimédia-eszközök hatásai az értékesítési folyamatra 620
Bauer András, Gáti Mirkó, Alt Mónika Anetta
Mobil közösségi kereskedelem - Kínai megoldások és magyar attitűdök 629
Simay Attila Endre, Gáti Mirkó György
Interaktív kioszk alapú önkiszolgáló rendszerek fogyasztói elfogadása 642
Cserdi Zsófia, Kenesei Zsófia
Trónok harca - Sorozatnézésből utazási szándék 657
Mitev Ariel Zoltán, Irimiás Anna, Michalkó Gábor
Fenntarthatóság a magyar turizmusban – hozzáállás vagy marketingfogás? 667
Raffay Zoltán, Marton Gergely
Szépség és a szörny - turizmus és kultúrsokk Budapesten magyar és külföldi szemmel 678
Mucsi Attila, Malota Erzsébet
A globális borturizmus trendjei, jövőbeli lehetőségei 689
Szakál Zoltán
Vizuális ingerek felhasználói véleményekben - TripAdvisor fényképek tartalomelemzése 701
Markos-Kujbus Éva, Csordás Tamás
#Mutimiteszel. Élelmiszer vásárlási és fogyasztási preferenciák, étkezési szokások a magyar lakosság körében 710
Malota Erzsébet, Gyulavári Tamás, Bogáromi Eszter
Attitűd alapú szegmentálás a MAQ skála alapján 721
Dernóczy-Polyák Adrienn, Keller Veronika
Családok utazási preferenciái 732
Ásványi Katalin, Gyulavári Tamás, Jászberényi Melinda
Az élelmiszerbiztonság és a turizmus összefüggései az Európai Unióban 744
Zsarnóczky Martin
A fogyasztói magatartás történelmi bemutatása a közép-európai volt szocialista országokban 756
Szakál Florián, Józsa László
Húsvásárlási szokások egy feltáró kutatás tapasztalatai alapján 769
Keller Veronika, Ercsey Ida
Evési magatartás vizsgálata fiatal felnőttek körében – különös tekintettel az eltérő testsúllyal rendelkező fogyasztói csoportokra 781
Lipták Lilla, Huszár Sándor, Buzás Norbert
Magyar identitás és fogyasztói preferenciák Erdélyben 793
Sasné Grósz Annamária, Veres Zoltán
Designipari termékek hatékony termékfejlesztés-menedzsmentje 804
Berki-Süle Margit
Az innováció értelmezése és dimenziói az értékesítők nézőpontjából 816
Horváth Daniella Dominika, Korcsmáros Enikő, Mitev Ariel Zoltán
Viselkedésgazdaságtan a fogyasztóvédelemben 828
Berki-Sule Margit, Hlédik Erika
A pálinka pozitív élettani hatásai a fogyasztói percepciók tükrében 839
Totth Gedeon, Zarándné Vámosi Kornélia, Mezőné Oravecz Titanilla
Percepció, attitűd és követett magatartás az egészséges táplálkozás terén – egy hazai empirikus felmérés eredményei 848
Gyulavári Tamás, Malota Erzsébet, Bogáromi Eszter
A túlkompenzáció fogyasztói magatartásra gyakorolt hatása 861
Kenesei Zsófia, Bali Zsófia
Nemfogyasztás, nemkultúra, nemturizmus 875
Töröcsik Mária, Pavluska Valéria, Csapó János
Innovációs együttműködések - beszállító-vevő kapcsolatok 891
Papp Adrienn
Tervezői helyzetek jelentősége a vezetőképzésben: designkommunikáció és / vagy design thinking 902
Cosovan Attila, Csordás Tamás, Horváth Daniella, Horváth Dóra, Mitev Ariel
Tervezői képzések marketing- és menedzsment aspektusai 915
Németh Edit, Hlédik Erika
A magyar autóipari beszállítók üzleti hálózatának vizsgálata 926
Magyar Mária, Hlédik Erika
MARFIN – új szemlélet a marketingtervezésben 938
Suzanne Bősze Irving, Deés Szilvia
Vezetési tanácsadási projektek minőségi dimenziói - elméleti megfontolások és empirikus eredmények 950
Varga-Toldi Katalin, Veres Zoltán
A Facebook nyereményjátékok történelme 959
Pacsi Diána, Battay Máté, Komáromi Nándor
Ép testben ép lélek – A sport és a jóllét kapcsolata 969
Kökény László, Kiss Kornélia
Az üzleti etika szerepe az MLM típusú vállalkozásoknál 980
Parádiová Mária, Józsa László
A képzési kínálat elemzése a hazai közigazgatásban 990
Darida Zsuzsa
Attitűd specifikus vásárlói preferenciák a tanácsadás piacán 1004
Varga-Toldi Katalin
Józsa László, Korcsmáros Enikő, Seres Huszárik Erika (szerk.) (2018): A hatékony marketing - EMOK 2018 Nemzetközi Tudományos Konferencia konferenciakötete. Selye János Egyetem: Komárom. ISBN: 978-80-8122-2