A hatékony marketing
Józsa László – Korcsmáros Enikő – Seres Huszárik Erika (szerk.) (2018): A hatékony marketing - EMOK 2018 Nemzetközi Tudományos Konferencia konferenciakötete. Selye János Egyetem: Komárom. ISBN: 978-80-8122-2
Húsz éves a marketing szakkönyvtár — tények, elemzések, értékelések 9
Rekettye Gábor
Módszertani innovációk marketing esettanulmányok oktatásában 23
Molnár László – Hajdú Noémi – Molnárné Konyha Csilla
Szubjektív jóllét az alternatív élelmiszerellátási hálózatokban 35
Neulinger Ágnes – Bársony Fanni – Gjorevska Natasha – Lazányi Orsolya – Pataki György – Takács Sándor
A húsfogyasztás és az egészséges táplálkozás összefüggései 46
Dernóczy-Polyák Adrienn – Keller Veronika – Ercsey Ida
A sportfogyasztás és a motivációit mérő skálák 57
Csóka László – Törőcsik Mária
Mondd meg hol és kivel élsz együtt, és megmondom mi kerül a kosárba! A GfK Háztartáspanel alapján történő szegmentálás eredményei 72
Bogáromi Eszter – Malota Erzsébet – Gyulavári Tamás
Magyarországi lakosok nyitottsága a megosztáson alapuló szolgáltatások iránt szocio-demográfiai tényezők mentén 83
Buda Gabriella – Pethes Barbara – Karajánnisz Manolisz – Lehota József
A szükségletkielégítés elhalasztásának képessége a fiatalok körében 96
Zsótér Boglárka
Az önkéntes egyszerűsítők fogyasztói magatartásának vizsgálata debreceni egyetemisták körében 106
Balsa-Budai Nikolett – Szakály Zoltán
Az egészségtelen ételek választásának feltáró vizsgálata 117
Pető Dalma – Prónay Szabolcs
Preferenciastabilitás. Vásárlói preferenciák változásának vizsgálata vásárlás előtt és vásárláskor 141
Dörnyei Otília – Pethő Beáta – Tarján Tamás
Merre tart az anyagiasság-kutatás? Az elmúlt nyolc év meghatározó kutatási eredményeinek összefoglalása 148
Debreceni János
A fogyasztó-márka kapcsolat multidimenzionális természete 160
Tamasits Dóra – Prónay Szabolcs
Az ügyfélérték nem-monetáris alapú közelítése online webáruházak esetében: a fogyasztói elégedettség, lojalitás és érték integrált modellje 171
Nagy Ákos – Kemény Ildikó – Szűcs Krisztián – Simon Judit
A fogyasztói termékválasztás sztochasztikus modellezése 183
Veres Zoltán – Tarján Tamás – Hargitai Dávid Máté
A szolgáltatáskivezetés kimenetelét meghatározó szolgáltatáskivezetési ügyfélreakciók az igazságosság elmélet alapján 191
Somosi Ágnes – Kolos Krisztina
E-egészségügyi technológiák alkalmazása a nemek tükrében 205
Lányi Beatrix – Németh Péter
Reggeli „wellness-program” a fogyasztói preferenciák tükrében 217
Hargitai Dávid Máté – Liska Fanny
Élmények a fiatal fogyasztók közösségi média posztjaiban 229
Vincze Dalma
Az észlelt kockázat utazási szándékra gyakorolt hatása a konfliktusövezetekben lévő desztinációkban koncepcionális modell kialakítása 242
Bayramov Elimdar – Agárdi Irma
Place placement, avagy filmek a helymárka és a turista szolgálatában 253
Gerdesics Viktória – Putzer Petra
Zöld szálloda, örökzöld imázs - A „zöld” mint minőség és minősítés kommunikációjának elemzése fogyasztói visszajelzések és szállodai honlapok vizsgálata alapján 265
Ásványi Katalin – Komár Zita
Smart City – Városmarketinges mobil applikációk funkcióinak vizsgálata a Z generáció fogyasztói magatartás tükrében 277
Iványi Tamás
Családbarát fesztivál, avagy a családok fesztiválélménye 289
Ásványi Katalin – Mitev Ariel – Jászberényi Melinda
A gyermekkori szocializáció hatása a Balatonnal kapcsolatos felnőttkori attitűdökre 301
Kiss Kornélia – Bogáromi Eszter
A turizmusbiztonság hatása a desztináció imázsra 312
Marton Zsuzsanna – Keller Krisztina – Birkner Zoltán
Hogyan befolyásolja a vendégek személyisége a magyar wellness szállodákkal kapcsolatos elégedettséget? Módszertani összefoglaló 328
Kökény László – Kenesei Zsófia
Hagyomány, mint érték megjelenése a magyar és Kárpát-medencei fesztiválturizmusban 340
Jászberényi Melinda – Kökény László
Mit tesznek az egészségügyi szereplők a szolgáltatás eredményessége érdekében? A kétoldalú kockázatérzetet csökkentő mechanizmusok az egészségügyben 348
Hetesi Erzsébet – Béla-Csovcsics Andrea
Hallgatói klaszterek a személyes motivációk kialakítását befolyásoló tényezők alapján 359
Hegedűs Réka
Beiskolázási Facebook kampány története 372
Hajdú Noémi – Molnár László – Molnárné Konyha Csilla
Külföldi hallgatói elégedettségmérés a Szegedi Tudományegyetem Gazdaságtudományi Karán 385
Kéri Anita – Kazár Klára – Révész Balázs
Nonbusiness marketing kihívások az innovációs gazdaságban 396
Dinya László
A lakóhelypreferenciák változásai és az Y generáció 406
Hack-Handa József – Kocsis János Balázs
A filmes merchandising megjelenési formáinak, alkalmazhatóságának és történetének irodalmi vizsgálata 416
Horváth Ádám – Gyenge Balázs
Bizalom a zűrzavarban. Avagy hogyan módosítják a bizalom információ észlelésre gyakorolt hatását a piaci turbulencia és a vállalaton belüli változások? 425
Keszey Tamara – Katona Ádám
Az üzleti viselkedés sajátosságai a szlovák üzleti környezetben 434
Tóth Zsuzsanna – Seres Huszárik Erika – Keller Veronika – Józsa László
A reklám szerepe a fiatal fogyasztók életében a reklámingerek és a reklámüzenet nyelvi megformálásának tekintetében 450
Mátyás Judit
A kínai internet három óriása 461
Simay Attila Endre
Koncepciómarketing 477
Fehér Katalin
A reklámfelismerés kritikussá tesz az új típusú reklámokkal szemben – de csak akkor, ha egyébként nem szereted a reklámokat 485
Buvár Ágnes
A kommunikációs csatornák népszerűsége és hitelessége 2017-ben Magyarországon 497
Orosdy Béla – Dobó Róbert
Énmárkázás online: A Youtuberek márkaépítése során használt tartalomelemek analízise 506
Varga Ákos – Sujbert Vivien
Helykötődés és helyidentitás a potenciális helyi lakosok szemszögéből 519
Urbánné Treutz Ágnes
A CSR egyik lehetséges jövője, a társadalmi vállalkozó és a társadalmi vállalkozói attitűd mérése 541
Putzer Petra – Bányai Edit
Venni vagy nem venni. Lehetséges magyarázatok a be nem fejezett internetes vásárlásokra 554
Platz Petra
A kiskereskedelmi szabályozás hatása a fogyasztói árakra 563
Berezvai Zombor
Az üzletválasztási döntések valósága 575
Németh Péter – Pál Eszter
Listázási döntések - Termék szintű verseny az élelmiszer kiskereskedelemben 602
Kelemen-Erdős Anikó
Glamour Napok - Venni vagy nem venni, ez itt a kérdés... 612
Kelemen Zita
Digitális és közösségimédia-eszközök hatásai az értékesítési folyamatra 620
Bauer András – Gáti Mirkó – Alt Mónika Anetta
Mobil közösségi kereskedelem - Kínai megoldások és magyar attitűdök 629
Simay Attila Endre – Gáti Mirkó György
Interaktív kioszk alapú önkiszolgáló rendszerek fogyasztói elfogadása 642
Cserdi Zsófia – Kenesei Zsófia
Trónok harca - Sorozatnézésből utazási szándék 657
Mitev Ariel Zoltán – Irimiás Anna – Michalkó Gábor
Fenntarthatóság a magyar turizmusban – hozzáállás vagy marketingfogás? 667
Raffay Zoltán – Marton Gergely
Szépség és a szörny - turizmus és kultúrsokk Budapesten magyar és külföldi szemmel 678
Mucsi Attila – Malota Erzsébet
A globális borturizmus trendjei, jövőbeli lehetőségei 689
Szakál Zoltán
Vizuális ingerek felhasználói véleményekben - TripAdvisor fényképek tartalomelemzése 701
Markos-Kujbus Éva – Csordás Tamás
#Mutimiteszel. Élelmiszer vásárlási és fogyasztási preferenciák, étkezési szokások a magyar lakosság körében 710
Malota Erzsébet – Gyulavári Tamás – Bogáromi Eszter
Attitűd alapú szegmentálás a MAQ skála alapján 721
Dernóczy-Polyák Adrienn – Keller Veronika
Családok utazási preferenciái 732
Ásványi Katalin – Gyulavári Tamás – Jászberényi Melinda
Az élelmiszerbiztonság és a turizmus összefüggései az Európai Unióban 744
Zsarnóczky Martin
A fogyasztói magatartás történelmi bemutatása a közép-európai volt szocialista országokban 756
Szakál Florián – Józsa László
Húsvásárlási szokások egy feltáró kutatás tapasztalatai alapján 769
Keller Veronika – Ercsey Ida
Evési magatartás vizsgálata fiatal felnőttek körében – különös tekintettel az eltérő testsúllyal rendelkező fogyasztói csoportokra 781
Lipták Lilla – Huszár Sándor – Buzás Norbert
Magyar identitás és fogyasztói preferenciák Erdélyben 793
Sasné Grósz Annamária – Veres Zoltán
Designipari termékek hatékony termékfejlesztés-menedzsmentje 804
Berki-Süle Margit
Az innováció értelmezése és dimenziói az értékesítők nézőpontjából 816
Horváth Daniella Dominika – Korcsmáros Enikő – Mitev Ariel Zoltán
Viselkedésgazdaságtan a fogyasztóvédelemben 828
Berki-Sule Margit – Hlédik Erika
A pálinka pozitív élettani hatásai a fogyasztói percepciók tükrében 839
Totth Gedeon – Zarándné Vámosi Kornélia – Mezőné Oravecz Titanilla
Percepció, attitűd és követett magatartás az egészséges táplálkozás terén – egy hazai empirikus felmérés eredményei 848
Gyulavári Tamás – Malota Erzsébet – Bogáromi Eszter
A túlkompenzáció fogyasztói magatartásra gyakorolt hatása 861
Kenesei Zsófia – Bali Zsófia
Nemfogyasztás, nemkultúra, nemturizmus 875
Töröcsik Mária – Pavluska Valéria – Csapó János
Innovációs együttműködések - beszállító-vevő kapcsolatok 891
Papp Adrienn
Tervezői helyzetek jelentősége a vezetőképzésben: designkommunikáció és / vagy design thinking 902
Cosovan Attila – Csordás Tamás – Horváth Daniella – Horváth Dóra – Mitev Ariel
Tervezői képzések marketing- és menedzsment aspektusai 915
Németh Edit – Hlédik Erika
A magyar autóipari beszállítók üzleti hálózatának vizsgálata 926
Magyar Mária – Hlédik Erika
MARFIN – új szemlélet a marketingtervezésben 938
Suzanne Bősze Irving – Deés Szilvia
Vezetési tanácsadási projektek minőségi dimenziói - elméleti megfontolások és empirikus eredmények 950
Varga-Toldi Katalin – Veres Zoltán
A Facebook nyereményjátékok történelme 959
Pacsi Diána – Battay Máté – Komáromi Nándor
Ép testben ép lélek – A sport és a jóllét kapcsolata 969
Kökény László – Kiss Kornélia
Az üzleti etika szerepe az MLM típusú vállalkozásoknál 980
Parádiová Mária – Józsa László
A képzési kínálat elemzése a hazai közigazgatásban 990
Darida Zsuzsa
Attitűd specifikus vásárlói preferenciák a tanácsadás piacán 1004
Varga-Toldi Katalin
Józsa László – Korcsmáros Enikő – Seres Huszárik Erika (szerk.) (2018): A hatékony marketing - EMOK 2018 Nemzetközi Tudományos Konferencia konferenciakötete. Selye János Egyetem: Komárom. ISBN: 978-80-8122-2