Marketing hálózaton innen és túl
Dr. Bíró-Szigeti Szilvia, Dr. Petruska Ildikó, Dr. Szalkai Zsuzsanna, Kovács István, Magyar Mária (2015): Marketing hálózaton innen és túl - Az Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért XXI. országos konferenciájának tanulmánykötete. Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem: Budapest. ISBN: 978 963 313 1

Video-produkciós projektek a marketingoktatásban 9
Horváth Dóra, Csordás Tamás, Mitev Ariel, Móricz Éva, Végh Zoltán, Szpisák Tamás
„Tudsz újat mondani?” - Avagy a kreativitás értelmezése, a gazdasági felsőoktatásban tanuló fiatalok kreativitásának és a kreativitás fejleszthetőségének vizsgálata 16
Szántó Szilvia, Harsányi Dávid
Magyar felsőoktatás nemzetközi szemmel - A külföldi hallgatók intézményválasztását befolyásoló tényezők vizsgálata egy hazai egyetem példáján 27
Révész Balázs, Révészné Kocsis Eszter
Marketing mesterszak hallgatói szemmel 36
Dr. Molnár László, Papp Adrienn, Dr. habil Piskóti István, Dr. Molnárné Konyha Csilla
Intrinzik és extrinzik motivációk a fiatalok saját tartalomelőállításával kapcsolatosan 47
Bernschütz Mária
„Lájk első látásra?” - Mi inspirálja a márkák kedvelését az online térben, kis vendéglátóhelyek esetében? 57
Gáti Mirkó, Csordás Tamás, Markos-Kujbus Éva
„Lájkolom őket, de ennék is náluk?” - Aktivitásra buzdító kis- és középvállalati közösségimédia-tevékenységek fogyasztói fogadtatása magyarországi vendéglátóhelyek példáján keresztül 68
Markos-Kujbus Éva, Kiss Tünde, Gáti Mirkó, Csordás Tamás
„Ha több mint húszan fejtik ki, hogy jó, akkor nagy baj nem lehet vele” - A felhasználói vélemények észlelt szerepe virtuális kereskedelmi közösségekben 79
Markos-Kujbus Éva, Csordás Tamás, Somos Gabriella
Napjaink ételfogyasztói magatartásának ismertetése, különös tekintettel a megváltozott étkezési ritmusra és a reggeli fogyasztásra 90
Dr. Törőcsik Mária, Pál Eszter
Élelmiszeripari termékekre vonatkozó eladáshelyi kihelyezések hatékonyságának felmérésére alkalmas módszertan fejlesztése egy közepes méretű élelmiszerboltban 102
Bátor Attila, Lógó Emma, Pethő Beáta, Topa Szabina, Veres Zoltán
Fogyasztói magatartás vizsgálata a közös értékteremtés tükrében 113
Ercsey Ida, Platz Petra
Főszerepben a fogyasztó? A service-dominant logic elmélet kritikus megközelítése 125
Kelemen-Erdős Anikó
A védjegyek szerepe a vásárlási döntésekben 136
Dr. Totth Gedeon, Dr. Hlédik Erika, Zarándné Dr. Vámosi Kornélia
A fiatalok egészségtudatossága a táplálkozási szokásaikat illetően 145
Kiss Virág Ágnes, Szakály Zoltán
Táplálékod legyen egészséged - Élelmiszer fogyasztási szokások vizsgálata a fiatalok körében 155
Dr. habil. Huszka Péter, Dr. Dernóczy-Polyák Adrienn
A környezettudatos viselkedést meghatározó egyéni tényezők elemzése, a környezeti identitás szerepének kiemelésével 166
Piskóti Marianna
Étkezési stílusok Magyarországon - Az evési magatartás mérési módszerei 177
Ercsey Ida, Dernóczy-Polyák Adrienn, Keller Veronika
Fiatal felnőttek ritualizált családi kötődései és a családtól való elszakadás dimenziói 189
Neulinger Ágnes, Mitev Ariel
Emlék-háló-zat 201
Platz Petra
A biominősítés hatása a fogyasztók érzékelésére és attitűdjére csokoládék esetén 208
Kiss Marietta, Kontor Enikő, Kun András István
Manipulatív marketing: fogyasztói észlelések és reakciók 217
Gyulavári Tamás
A zsebpénz jelentése és jelentősége a 6-15 éves korosztály számára 227
Palotás Petra, Zsótér Boglárka
Megtakarítás és hitelfizetés a hazai családi életciklusokban 237
Neulinger Ágnes
A nulladik vásárló - Kit vezet a véleményvezető? 247
Koren Zsolt, Petruska Ildikó
A Glamour Napok szerepe a magyar fogyasztói kultúrában 266
Kelemen Zita
Fogyasztói magatartás network marketing rendszerekben: személyiségtípusok-, életcél-preferenciák- és világkép elemzése primer kutatással 275
Kiss Marianna, Dr. habil Berke Szilárd
Termékattribútum-preferenciák stabilitásának vizsgálata különböző komplexitású termékek esetén 285
Dr. Hlédik Erika, Dr. Horváth Csilla
Fogyasztói magatartás a fűtéstechnikai készülékek, mint magas műszaki intenzitású termékek piacán 295
Munkácsi Noémi
Marketing képességek szerepe az innovációs versenyelőnyök fenntartásában 306
Dr. Piskóti István
A proaktív marketing hatása a piaci teljesítményre válság idejében: hazai tanulságok 317
Kolos Krisztina, Gyulavári Tamás
A termékattribútumokkal kapcsolatos fogyasztói preferenciák szerveződése - Mkor várhatunk el tranzitív vagy intranzitív preferenciákat? 326
Veres Zoltán, Tarján Tamás, Hámornik Balázs Péter
A szolgáltatás-kivezetés a tarifacsomag és az ügyfél használati szokásainak figyelembe vételével 339
Somosi Ágnes, Kolos Krisztina
Új irodabútor termék-életgörbéjének meghatározása 346
Nagy Ágnes, Bíró-Szigeti Szilvia
Rivalizáló reklámok hatásainak szemmozgáskövetéses pilot vizsgálata dinamikus AOI funkció segítségével 356
Szabó Bálint
A kapcsolat szorosság és az észlelt hasonlóság szerepe az online véleményelfogadásban és véleményformálásban 366
Nagy Ákos András, Kemény Ildikó, Szűcs Krisztián, Simon Judit
Nyilvánosság és magánélet a mobiltelefon és a közösségi média használat tükrében 377
Simay Attila Endre, Gáti Mirkó
A hazai lakosság internettel kapcsolatos attitűdjei a TAM modell alapján 388
Fehér András, Prof. Dr. Szakály Zoltán
„Egy Lannister mindig megfizeti az adósságait – minden másra ott a Mastercard” - Az internetes mémek életút modellje 399
Csordás Tamás, Horváth Dóra, Mitev Ariel
A múlt emléke – a jövő referenciája? 408
Platz Petra, Anyalaiová Júlia, Fonnyadt Anita
Nonbusiness innovációk és versenyképesség 417
Dr. Dinya László
A kutatási eredmények szabadalmaztatásával és üzleti hasznosításával kapcsolatos véleménybeli különbségek egyetemi kutatók körében 431
Huszár Sándor, Prónay Szabolcs, Buzás Norbert
“Erasmus love: egymillió baba”. Személyes- és interkulturális attitűdök és kompetenciafejlődés a külföldi tanulmányok során 442
Malota Erzsébet, Bogáromi Eszter
A Boldogság hatása a migránsokkal szemben kialakult véleményekre 453
Bogáromi Eszter, Dr. Malota Erzsébet
EYOF 2017 - Önkéntesek bevonása egy európai szintű sportrendezvénybe 463
Dr. Eisingerné dr. Balassa Boglárka
Olvasásnépszerűsítés online: egy online társadalmi marketingkampány eredményei 473
Varga Ákos, Kemény Ildikó, Markos-Kujbus Éva
A dinamikus együttműködési képesség hatása az együttműködések sikerességére 485
Vilmányi Márton, Hetesi Erzsébet
Üzleti kapcsolatok együttműködési szerepproblémái a változásmenedzsment tükrében 507
Pádár Katalin, Szalkai Zsuzsanna, Pataki Béla
Fair magatartás az üzleti hálózatokban 517
Dr. Piricz Noémi
A bizalom, mint értékteremtő tényező 526
Keszey Tamara
A kis cégek marketingje körüli tudományos hiátus okainak feltárása – avagy egy holisztikus kis- és középvállalati marketing modell 538
Gáti Mirkó, Simay Attila Endre
Üzleti kapcsolatok a reklámszakmában 549
Seres Huszárik Erika, Józsa László
Futball-franchise rendszer felépítésének vizsgálata Magyarországon 558
Zsukk János Károly, Bíró-Szigeti Szilvia
Minőségtanúsító szervezetek szerepe az ellátási láncban - Élelmiszeripari tanúsítási szolgáltatások megrendelésének motivációi és a kereskedelmi láncok befolyása 568
Grőger Nóra, Vágási Mária
A CRM hazai gyakorlatának feltáró elemzése 577
Gyulavári Tamás, Agárdi Irma, Bacsek Péter
Őszinte pesszimisták? A magyar kultúraszemélyiség a külföldiek percepciója szerint 587
Malota Erzsébet, Gyulavári Tamás
Az egyetemi technológia transzfert támogató 6P marketing-mix modell 595
Prónay Szabolcs, Buzás Norbert
Innovációs klaszterek vizsgálata a kapcsolatok tükrében - Egy kvalitatív kutatás tapasztalatai 605
Kovács István, Petruska Ildikó
Dr. Bíró-Szigeti Szilvia, Dr. Petruska Ildikó, Dr. Szalkai Zsuzsanna, Kovács István, Magyar Mária (2015): Marketing hálózaton innen és túl - Az Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért XXI. országos konferenciájának tanulmánykötete. Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem: Budapest. ISBN: 978 963 313 1