Válasszon nyelvet

Markos-Kujbus Éva, Csordás Tamás, Somos Gabriella (2015): „Ha több mint húszan fejtik ki, hogy jó, akkor nagy baj nem lehet vele” - A felhasználói vélemények észlelt szerepe virtuális kereskedelmi közösségekben

Betöltés. Kérem, várjon.

Markos-Kujbus Éva, Csordás Tamás, Somos Gabriella (2015): „Ha több mint húszan fejtik ki, hogy jó, akkor nagy baj nem lehet vele” - A felhasználói vélemények észlelt szerepe virtuális kereskedelmi közösségekben. in Dr. Bíró-Szigeti Szilvia, Dr. Petruska Ildikó, Dr. Szalkai Zsuzsanna, Kovács István, Magyar Mária: Marketing hálózaton innen és túl - Az Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért XXI. országos konferenciájának tanulmánykötete. Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem: Budapest. ISBN: 978 963 313 1 pp. 79–89.

Iratkozzon fel a hírlevelünkre

A * karakterrel jelölt mezők kitöltése kötelező
 

Adatok

Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért
1093 Budapest, Fővám tér 8.
info@emok.hu

Adószám: 18652279-2-43
Bankszámlaszám:
Magnet Bank 16200223-10038989

 
Sütiket használunk
Oldalainkon sütiket használunk. Ezek egy része szükséges az oldal működéséhez, a többi nekünk segít az oldal fejlesztésében és a felhasználói élmény javításában (követő sütik). Engedélyezheti ezeket a sütiket, de kérjük, vegye figyelembe, hogy az oldal nem minden funkcióját tudja igénybe venni a sütik nélkül.