Hitelesség és Értékorientáció a Marketingben
Fehér András – Kiss Virág Ágnes – Dr. Soós Mihály – Dr. Szakály Zoltán (szerk.) (2016): Hitelesség és Értékorientáció a Marketingben. Debreceni Egyetem Gazdaságtudományi Kar: Debrecen. ISBN: 978 963 472 8
Egészségmagatartás, viselkedésváltozás és személyre szabott táplálkozás - az élethosszig tartó egészség koncepciója 5
Szakály Zoltán
A személyfogyasztás kora – hitelesség arcokkal 26
Törőcsik Mária
Z generációs fiatalok tartalomelőállítás szegmensei 58
Bernschütz Mária – Pethes Barbara
Vállalatok a közösségi médiában 75
Bányai Edit
Sharing economy modell terjedése és hatása a vásárlói magatartásra 85
Buda Gabriella – Lehota József
A hazai tej- és hússzektor online marketing tevékenységének elemzése 97
Fehér András – Szakály Zoltán
Az ügyfélértékelési modellek szájreklámmal történő bővítésének irányai, eredményei 107
Nagy Ákos – Szűcs Krisztián – Kemény Ildikó – Simon Judit
Online fogyasztói csoportok azonosítása az egészségtudatos táplálkozás terén netnográfiai kutatással 119
Gál Tímea – Soós Mihály – Szakály Zoltán
Élményközpontú szolgáltatásérték-teremtés a romkocsmákban 128
Kelemen-Erdős Anikó – Mitev Ariel
Preferencia-alapú termékválasztási magatartás kísérletes instore kutatása szemkamera segítségével 137
Pethő Beáta – Veres Zoltán – Bátor Attila – Tarján Tamás
A kapcsolati képességek hatása az üzleti kapcsolatok eredményességére 145
Vilmányi Márton – Hetesi Erzsébet
CSR a helyi közösségért, mint az értékteremtés eszköze 158
Ásványi Katalin
Mentorálni, hogy majd ők is mentoráljanak – tudományos diákköri motivációs kutatás egy hazai felsőoktatási intézmény hallgatói körében 168
Dabasi-Halász Zsuzsanna – Molnár László – Gulyásné Kerekes Rita – Molnárné Konyha Csilla
Nonbusiness prioritások az innovációs gazdaság üzleti modelljeiben 178
Dinya László
Jó szabadalomnak nem kell cégér?! A marketing orientáció jelentőségének összevetése az európai és japán technológia transzfer irodáknál 190
Prónay Szabolcs – Keszey Tamara – Buzás Norbert
A magyar városok imázsának kulturális szempontú vizsgálata 212
Gombos Szandra
Stakeholder attitűdök vizsgálata a magyar atlétikában 225
Hargitai Dávid Máté
Japán és magyar kulturális különbségek az egyetemi szabadalmaztatásban 235
Huszár Sándor
Külföldi hallgatói motivációk, elvárások és jövőbeli tervek - Miért fontos ezek ismerete a magyar felsőoktatás számára? 245
Kéri Anita – Hetesi Erzsébet
Tervező művész(ek) a közgazdászképzésben 257
Cosovan Attila – Horváth Dóra
Pályaelhagyás vagy tudatos fejlődés? „Az ki mesterré akarván állani eme czéhben...” 267
Deés Szilvia
A játékosítás (gamification) a felsőoktatásban 276
Kenéz András
Szimulációs játék alkalmazása gazdaságtudományi mesterképzéseken – tapasztalatok ismertetése 289
Kovács István
Az egyetemi tanulmányokhoz szükséges könyvek vásárlásával kapcsolatos magatartásról 297
Simon Judit – Veres Zoltán – Kemény Ildikó
Két szűrön át – Kulturális sokk és asszimiláció érzékelése Magyarországon a bevándorlók és a hallgatók szemüvegén keresztül 308
Bogáromi Eszter – Malota Erzsébet – László Tamás
A fehér, a vörös, a mindkettő és az egyik sem – klaszterek a húsfogyasztás alapján 319
Dernóczy-Polyák Adrienn – Keller Veronika
Közösségi hálózatok szerepe az értékesítésben 341
Hubert József
Trendek és ellentrendek… - avagy a magyar és osztrák fiatalok táplálkozási szokásainak összehasonlítása 354
Huszka Péter
A helykötődést előmozdító tényezők vizsgálata a nemzeti parkokban 365
Kasza-Kelemen Kata
Mese, mese, tárca: Pénzügyi értékek a népmesékben 387
Mitev Ariel – Zsótér Boglárka
A hungarikumok szerepe a hitelesség és az értékmegőrzés területén a Magyarországra látogató turisták szemszögéből 396
Monostori Katalin
A húsfogyasztási szokások összefüggése az evési attitűdökkel és az önértékeléssel 407
Nábrádi Zsófia – Szakály Zoltán – Kovács Sándor
Én-tudat és mi-tudat a felnőtté válás idején 417
Neulinger Ágnes – Nógrádi-Szabó Zoltán
Fogyasztói magatartás vizsgálata az étrend-kiegészítők piacán 426
Németh Nikolett – Lehota József – Gyenge Balázs
Milyen kultúrafogyasztók a magyarok? A hazai kultúrafogyasztás átfogó mintázatai 435
Pavluska Valéria
Értékkutatások – a fiatalok számára fontos értékek 446
Pál Eszter
Az ügyfél megtartás növelése szolgáltatás-kivezetés esetén 460
Somosi Ágnes – Kolos Krisztina
A fogyasztói márkakötődés mozgatórugói - A márkaszeretet koncepciója 469
Tamasits Dóra – Prónay Szabolcs
Funkcionális élelmiszerek bevezetését megelőző vásárlói és dolgozói megkérdezés 493
Zsótér Brigitta
A pálinkafogyasztási szokások változása 501
Totth Gedeon – Zarándné Vámosi Kornélia – Hlédik Erika
A horvát turisztikai marketingkommunikáció és az országimázs 509
Gerdesics Viktória – Orosdy Béla
Búú vagy Báá? Online fogyasztói vélemények állat-metaforákon keresztüli kvalitatív vizsgálata: fórumkommentekre adott érzelmi reakciók 518
Horváth Dóra – Mitev Ariel
Az óvodáskorú gyermekek médiafogyasztásának hatása a fogyasztói magatartásukra 531
Kásler Tina Tímea
A reklámügynökségek és ügyfeleik együttműködésére ható tényezők elemzése 539
Seres Huszárik Erika – Józsa László
Nyugdíjpolitikai kihívások és kommunikációs megoldások 547
Mihály Nikolett – Komáromi Nándor – Lehota József
A nemzetközi diverzifikáció hatása az európai kiskereskedelmi vállalatok innovációs tevékenységére és teljesítményére 562
Agárdi Irma – Alt Mónika Anetta – Berezvai Zombor
Marketingstratégiai döntéshozást támogató technológiai úttérkép modelljének fejlesztése 571
Bíró-Szigeti Szilvia – Pataki Béla – Bakó Ágnes Luca
Offline / online generált leadek hatékonysága az értékesítési folyamatban a B2B piacokon 581
Hubert József
Marketing menedzserek és a vállalati információrendszerek. Sikertényezők és a tulajdonosi struktúra moderáló hatása 590
Keszey Tamara – Katona Ádám
Értékesítés és marketing részlegek együttműködésének hatása a termékfejlesztésre 599
Keszey Tamara – Katona Ádám
Az élelmiszeripari vállalkozások versenyelőnyeinek vizsgálata a piacorientáció tükrében 608
Kovács Bence – Szakály Zoltán – Polereczki Zsolt
Termelői tulajdonú marketingszervezetek-szövetkezetek versus gazdasági társaságok - Értékesítési csatornaválasztás a magyar mezőgazdaságban 619
Szabó G. Gábor – Baranyai Zsolt
Az egészség- és környezettudatosság jellemzői a fogyasztók körében 630
Barna Fédra Kinga – Szakály Zoltán
Egészségtudatos magatartás a 14−25 év közötti fiatalok körében 640
Kontor Enikő – Szakály Zoltán – Soós Mihály – Kiss Marietta
A partnerkapcsolat aktuális kérdései a terméktanúsítási szolgáltatások terén - Élelmiszeripari FMCG termékek esete a fenntartható ellátási láncban 650
Grőger Nóra – Vágási Mária
A szülők hatása a középiskolás diákok egészségtudatos táplálkozására 659
Kiss Virág Ágnes – Szakály Zoltán
Fogyasztási szokások a lisztérzékenyek körében, és a finom gluténmentes kenyér története: a Glulu márkaépítése 677
Prokisch Lilla
A fenntartható élelmiszerfogyasztás hazai jellemzőinek vizsgálata 686
Kovács Ildikó – Lehota József – Komáromi Nándor
Hiteles és értékvezérelt marketing az élelmiszerkereskedelemben 695
Hernádi László – Csapóné Riskó Tünde
Oszd meg és hashtagelj! Közönségrészvétel és élménymegosztás a turizmusban 706
Iványi Tamás – Bíró-Szigeti Szilvia
Melyik hatóanyagot is választjuk? Gyógyszer-hatóanyag terápiák értéke és azok piaci teljesítményének összehasonlítása 716
Kovács Bence – Simon Judit
A tejjel és termékeivel kapcsolatos fogyasztói szokások elemzése a rövid ellátási láncokban 730
Szűcs Imre
Kulturális és színházmarketing - (Kultúrafogyasztói magatartásvizsgálat) 738
Fehér Euridiké – Gyenge Balázs
Tinédzser fiúk és lányok a neten 749
Danó Györgyi
Fehér András – Kiss Virág Ágnes – Dr. Soós Mihály – Dr. Szakály Zoltán (szerk.) (2016): Hitelesség és Értékorientáció a Marketingben. Debreceni Egyetem Gazdaságtudományi Kar: Debrecen. ISBN: 978 963 472 8