Hitelesség és Értékorientáció a Marketingben
Fehér András, Kiss Virág Ágnes, Dr. Soós Mihály, Dr. Szakály Zoltán (szerk.) (2016): Hitelesség és Értékorientáció a Marketingben. Debreceni Egyetem Gazdaságtudományi Kar: Debrecen. ISBN: 978 963 472 8

Egészségmagatartás, viselkedésváltozás és személyre szabott táplálkozás - az élethosszig tartó egészség koncepciója 5
Szakály Zoltán
A személyfogyasztás kora – hitelesség arcokkal 26
Törőcsik Mária
Z generációs fiatalok tartalomelőállítás szegmensei 58
Bernschütz Mária, Pethes Barbara
Vállalatok a közösségi médiában 75
Bányai Edit
Sharing economy modell terjedése és hatása a vásárlói magatartásra 85
Buda Gabriella, Lehota József
A hazai tej- és hússzektor online marketing tevékenységének elemzése 97
Fehér András, Szakály Zoltán
Az ügyfélértékelési modellek szájreklámmal történő bővítésének irányai, eredményei 107
Nagy Ákos, Szűcs Krisztián, Kemény Ildikó, Simon Judit
Online fogyasztói csoportok azonosítása az egészségtudatos táplálkozás terén netnográfiai kutatással 119
Gál Tímea, Soós Mihály, Szakály Zoltán
Élményközpontú szolgáltatásérték-teremtés a romkocsmákban 128
Kelemen-Erdős Anikó, Mitev Ariel
Preferencia-alapú termékválasztási magatartás kísérletes instore kutatása szemkamera segítségével 137
Pethő Beáta, Veres Zoltán, Bátor Attila, Tarján Tamás
A kapcsolati képességek hatása az üzleti kapcsolatok eredményességére 145
Vilmányi Márton, Hetesi Erzsébet
CSR a helyi közösségért, mint az értékteremtés eszköze 158
Ásványi Katalin
Mentorálni, hogy majd ők is mentoráljanak – tudományos diákköri motivációs kutatás egy hazai felsőoktatási intézmény hallgatói körében 168
Dabasi-Halász Zsuzsanna, Molnár László, Gulyásné Kerekes Rita, Molnárné Konyha Csilla
Nonbusiness prioritások az innovációs gazdaság üzleti modelljeiben 178
Dinya László
Jó szabadalomnak nem kell cégér?! A marketing orientáció jelentőségének összevetése az európai és japán technológia transzfer irodáknál 190
Prónay Szabolcs, Keszey Tamara, Buzás Norbert
A magyar városok imázsának kulturális szempontú vizsgálata 212
Gombos Szandra
Stakeholder attitűdök vizsgálata a magyar atlétikában 225
Hargitai Dávid Máté
Japán és magyar kulturális különbségek az egyetemi szabadalmaztatásban 235
Huszár Sándor
Külföldi hallgatói motivációk, elvárások és jövőbeli tervek - Miért fontos ezek ismerete a magyar felsőoktatás számára? 245
Kéri Anita, Hetesi Erzsébet
Tervező művész(ek) a közgazdászképzésben 257
Cosovan Attila, Horváth Dóra
Pályaelhagyás vagy tudatos fejlődés? „Az ki mesterré akarván állani eme czéhben...” 267
Deés Szilvia
A játékosítás (gamification) a felsőoktatásban 276
Kenéz András
Szimulációs játék alkalmazása gazdaságtudományi mesterképzéseken – tapasztalatok ismertetése 289
Kovács István
Az egyetemi tanulmányokhoz szükséges könyvek vásárlásával kapcsolatos magatartásról 297
Simon Judit, Veres Zoltán, Kemény Ildikó
Két szűrön át – Kulturális sokk és asszimiláció érzékelése Magyarországon a bevándorlók és a hallgatók szemüvegén keresztül 308
Bogáromi Eszter, Malota Erzsébet, László Tamás
A fehér, a vörös, a mindkettő és az egyik sem – klaszterek a húsfogyasztás alapján 319
Dernóczy-Polyák Adrienn, Keller Veronika
Közösségi hálózatok szerepe az értékesítésben 341
Hubert József
Trendek és ellentrendek… - avagy a magyar és osztrák fiatalok táplálkozási szokásainak összehasonlítása 354
Huszka Péter
A helykötődést előmozdító tényezők vizsgálata a nemzeti parkokban 365
Kasza-Kelemen Kata
Mese, mese, tárca: Pénzügyi értékek a népmesékben 387
Mitev Ariel, Zsótér Boglárka
A hungarikumok szerepe a hitelesség és az értékmegőrzés területén a Magyarországra látogató turisták szemszögéből 396
Monostori Katalin
A húsfogyasztási szokások összefüggése az evési attitűdökkel és az önértékeléssel 407
Nábrádi Zsófia, Szakály Zoltán, Kovács Sándor
Én-tudat és mi-tudat a felnőtté válás idején 417
Neulinger Ágnes, Nógrádi-Szabó Zoltán
Fogyasztói magatartás vizsgálata az étrend-kiegészítők piacán 426
Németh Nikolett, Lehota József, Gyenge Balázs
Milyen kultúrafogyasztók a magyarok? A hazai kultúrafogyasztás átfogó mintázatai 435
Pavluska Valéria
Értékkutatások – a fiatalok számára fontos értékek 446
Pál Eszter
Az ügyfél megtartás növelése szolgáltatás-kivezetés esetén 460
Somosi Ágnes, Kolos Krisztina
A fogyasztói márkakötődés mozgatórugói - A márkaszeretet koncepciója 469
Tamasits Dóra, Prónay Szabolcs
Funkcionális élelmiszerek bevezetését megelőző vásárlói és dolgozói megkérdezés 493
Zsótér Brigitta
A pálinkafogyasztási szokások változása 501
Totth Gedeon, Zarándné Vámosi Kornélia, Hlédik Erika
A horvát turisztikai marketingkommunikáció és az országimázs 509
Gerdesics Viktória, Orosdy Béla
Búú vagy Báá? Online fogyasztói vélemények állat-metaforákon keresztüli kvalitatív vizsgálata: fórumkommentekre adott érzelmi reakciók 518
Horváth Dóra, Mitev Ariel
Az óvodáskorú gyermekek médiafogyasztásának hatása a fogyasztói magatartásukra 531
Kásler Tina Tímea
A reklámügynökségek és ügyfeleik együttműködésére ható tényezők elemzése 539
Seres Huszárik Erika, Józsa László
Nyugdíjpolitikai kihívások és kommunikációs megoldások 547
Mihály Nikolett, Komáromi Nándor, Lehota József
A nemzetközi diverzifikáció hatása az európai kiskereskedelmi vállalatok innovációs tevékenységére és teljesítményére 562
Agárdi Irma, Alt Mónika Anetta, Berezvai Zombor
Marketingstratégiai döntéshozást támogató technológiai úttérkép modelljének fejlesztése 571
Bíró-Szigeti Szilvia, Pataki Béla, Bakó Ágnes Luca
Offline / online generált leadek hatékonysága az értékesítési folyamatban a B2B piacokon 581
Hubert József
Marketing menedzserek és a vállalati információrendszerek. Sikertényezők és a tulajdonosi struktúra moderáló hatása 590
Keszey Tamara, Katona Ádám
Értékesítés és marketing részlegek együttműködésének hatása a termékfejlesztésre 599
Keszey Tamara, Katona Ádám
Az élelmiszeripari vállalkozások versenyelőnyeinek vizsgálata a piacorientáció tükrében 608
Kovács Bence, Szakály Zoltán, Polereczki Zsolt
Termelői tulajdonú marketingszervezetek-szövetkezetek versus gazdasági társaságok - Értékesítési csatornaválasztás a magyar mezőgazdaságban 619
Szabó G. Gábor, Baranyai Zsolt
Az egészség- és környezettudatosság jellemzői a fogyasztók körében 630
Barna Fédra Kinga, Szakály Zoltán
Egészségtudatos magatartás a 14−25 év közötti fiatalok körében 640
Kontor Enikő, Szakály Zoltán, Soós Mihály, Kiss Marietta
A partnerkapcsolat aktuális kérdései a terméktanúsítási szolgáltatások terén - Élelmiszeripari FMCG termékek esete a fenntartható ellátási láncban 650
Grőger Nóra, Vágási Mária
A szülők hatása a középiskolás diákok egészségtudatos táplálkozására 659
Kiss Virág Ágnes, Szakály Zoltán
Fogyasztási szokások a lisztérzékenyek körében, és a finom gluténmentes kenyér története: a Glulu márkaépítése 677
Prokisch Lilla
A fenntartható élelmiszerfogyasztás hazai jellemzőinek vizsgálata 686
Kovács Ildikó, Lehota József, Komáromi Nándor
Hiteles és értékvezérelt marketing az élelmiszerkereskedelemben 695
Hernádi László, Csapóné Riskó Tünde
Oszd meg és hashtagelj! Közönségrészvétel és élménymegosztás a turizmusban 706
Iványi Tamás, Bíró-Szigeti Szilvia
Melyik hatóanyagot is választjuk? Gyógyszer-hatóanyag terápiák értéke és azok piaci teljesítményének összehasonlítása 716
Kovács Bence, Simon Judit
A tejjel és termékeivel kapcsolatos fogyasztói szokások elemzése a rövid ellátási láncokban 730
Szűcs Imre
Kulturális és színházmarketing - (Kultúrafogyasztói magatartásvizsgálat) 738
Fehér Euridiké, Gyenge Balázs
Tinédzser fiúk és lányok a neten 749
Danó Györgyi
Fehér András, Kiss Virág Ágnes, Dr. Soós Mihály, Dr. Szakály Zoltán (szerk.) (2016): Hitelesség és Értékorientáció a Marketingben. Debreceni Egyetem Gazdaságtudományi Kar: Debrecen. ISBN: 978 963 472 8