A (marketing) világ megkettőződése
Szűcs Krisztián – Putzer Petra – Törőcsik Mária (szerk.) (2024): A (marketing) világ megkettőződése - Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért XXX. Nemzetközi Konferenciájának Absztrakt- és Tanulmánykötete. Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Kar: Pécs. ISBN: 978-963-626-318-8 DOI:10.62561/EMOK-2024
Jövedelmezőbbek-e a digitális marketing innovációk a nem digitális marketing innovációknál? Európai kiskereskedelmi helyzetkép 7
Agárdi Irma – Berezvai Zombor – Alt Mónika-Anetta
Lehet profitálni a fenntarthatóságból? A fenntarthatósággal kapcsolatos innovációk hatása az FMCG kiskereskedők teljesítményére 8
Alt Mónika-Anetta – Berezvai Zombor – Agárdi Irma
Válságok és fogyasztás- szakértői véleményezés szerint 9
Bálint Alexandra – Törőcsik Mária
A bizonytalanság kezelése: A belső és külső eszközök szerepe a nagy növekedési potenciállal rendelkező fiatal, innovatív vállalkozások esetén 10
Bavlsík Richard – Strausz Kamilla
Drónfelhasználási területekkel kapcsolatos lakossági vélemények vizsgálata a Nyugat-Dunántúlon 11
Bednárik Éva – Takáts Alexandra – Jámbori Zsuzsanna – Mészáros Katalin
Az online és az offline önkéntes elégedettséget és lojalitást befolyásoló tényezők vizsgálata 12
Béla-Csovcsics Andrea – Kazár Klára
Fenntarthatóság és a kínai elektromos autómárkák percepciója Magyarországon - Gépi tanulási módszerek alkalmazása 13
Benics Kálmán – Béla-Csovcsics Andrea – Táskai Ottilia – Vereckei-Poór Bence
MI által támogatott mentálhigiénés szolgáltatások elfogadása és megítélése 14
Bifkovics Bettina – Kisfürjesi Nóra – Hadadiné Jászay Marianna – Fehér András – Huszár Sándor
Sztereotípiák és előítéletek az Ukrajnai menekültekkel való önkéntességsorán 15
Bifkovics Bettina – Malota Erzsébet
Új ortopédiai műtéti eljárások, innovatív technológiák fogyasztói elfogadása: attitűdvizsgálat páciensek oldaláról 16
Biró Borbála
Negatív érzelmek marketing értéke: kvalitatív kutatás részeredményei egy magyar labdarúgócsapatnál 17
Bodon György – Neulinger Ágnes
A Mesterséges Intelligencia gyakorlati alkalmazásának lehetőségei a marketingkutatásban 18
Danó Györgyi – Kovács Stefan
A forprofit és nonprofit szervezetek együttműködésének vizsgálata egészségügyi prevenciós célú eseményeken 34
Dóra Tímea Beatrice – Szalkai Zsuzsanna – Simon Judit
Személyre szabott táplálkozási tanácsadás vizsgálata Európában 42
Fenyves Noémi Dóra – Kiss Marietta
A VR turizmus lehetőségei és korlátai a fogyatékossággal élők körében 43
Gerdesics Viktória – Nagy Ákos
Irodalomelemzés az egyetemi tanácsadásról (“academic advising”) 44
Halász Ágnes – Kenesei Zsófia
Egyetemi választáSOKK 45
Hargitai Dávid Máté – Sasné Grósz Annamária
A borversenyek marketing szerepe 53
Harsányi Dávid – Ilyésné Molnár Emese – Zarándné Vámosi Kornélia
A mobil AR-élmény a kiskereskedelemben: szisztematikus szakirodalmi áttekintés 54
Hartl Katalin – Varga Ákos – Kemény Ildikó
Kompetenciaváltozások a közösségi média marketing térhódításának tükrében. 2010-2015 közt publikált álláshirdetések kvantitatív elemzése 55
Hubert József – Bauer András
A kiterjesztett intelligencia értékteremtő hatása a marketingben 56
Iványi Tamás – Kelemen-Erdős Anikó
Vizuális kreativitás és gépi intelligencia 57
Józsa László – Balla Rita
Az elsőéves egyetemi hallgatók szegmentálása az intézményválasztási szempontok alapján 58
Keller Veronika – Dernóczy-Polyák Adrienn
Az egyetemi márkabüszkeség tényezőinek feltárása – út az egyetemi márkabüszkeség skála megalkotása felé 59
Kéri Anita
Betegélmények az alapellátásban: a személyes ellátás és a telemedicina kettősségének vizsgálata 61
Kincsesné Vajda Beáta
Mesterséges intelligencia és fenntarthatósági értékek jelentősége az egyetemi hallgatók marketinggel kapcsolatos jövőképében 69
Kovács Stefan – Veres István – Bíró-Szigeti Szilvia
A színek szerepe az in-store információészlelésben: egy szemkamerás kísérlet tanulságai 77
Lázár Erika – Bakó Lili – Németh Péter
Az érzelmi élmény feltárása a kiskereskedelmi mobilalkalmazások használatában 78
Lázár Erika – Nagy Ákos – Szűcs Krisztián
Piaci penetráció vezérelte piacrész növelés – Eset a gyógyszeriparból 79
Márk Csaba Antal
Unlocking Insights: A Comprehensive Review of Utilizable Customer Feedback 88
Molnár László – Frau Moreno – Keszey Tamara
A neobankok fogyasztói elfogadásának vizsgálata a fiatal felnőttek körében 89
Molnár László – Nagy Szabolcs – Papp Adrienn
Élménydimenziók szerepe és hatása a marketingkommunikációs gyakorlatokban a fesztiválszezonban: fókuszban a Z generáció 101
Muzslai Anikó – Cserdi Zsófia
Does a greater institutional distance between an SME’s home country and its export destinations induce greater competitive aggressiveness? A configurational approach 102
Gábor Nagy – József Berács
A megújuló energiaforrások használatával kapcsolatos felhasználói magatartás elemzése 103
Nagy Szabolcs – Molnár László – Hajdú Noémi
Gépi tanulás lehetőségei a marketingkutatásban 112
Pál Bertold Csaba – Iványi Tamás
Tradíció és innováció: kettős sikertényező az alkoholmárkáknál 119
Palcsó Sára
A turisztikai value co-creation fogyasztói elégedettségre és lojalitásra gyakorolt hatásának vizsgálata a fiatal felnőttek körében 120
Papp Adrienn – Marien Anita
Az UTAUT modell átültetése a felsőoktatásba: Egy hallgatói karriertervezési technológia példája 121
Pelsőci Balázs Lajos – Kiss Szilvia
Kihívások és perspektívák: Az életszínvonal érzet és a fogyasztás változásának összefüggései a pandémia időszakában Magyarországon 122
Pólya Éva – Máté Zoltán – Oravecz Titanilla
KKV-k versenyképességen alapuló ESG teljesítménymérése 123
Putzer Petra – Galambosné Tiszberger Mónika – Márkus Gábor – Tóth-Pajor Ákos – Csapi Vivien
Cross-Cultural Business Negotiations in Developing Markets: Comprehending the Impact of Institutional and Cultural Elements 124
Sengsouly Homedahack – Sasné Grósz Annamária – Józsa László
A viselkedésalapú célzás adatvédelmi aspektusainak elemzése az Instagram felhasználók körében PLS-útelemzés segítségével 125
Sikó Beáta
Énképilleszkedés az online vásárlási folyamatokban: Összehasonlító weboldalhasználhatósági teszt szemmozgáskövetővel 126
Szász Tünde – Hlédik Erika
Étrend-kiegészítő fogyasztók egészséges életmódhoz és a fizikai aktivitáshoz való viszonya - szisztematikus irodalomelemzés 127
Táskai Ottilia – Hlédik Erika
Méltányosság, sokszínűség és befogadás (ED&I) a nemzetközi marketingkommunikációban – irodalmi áttekintés 135
Török Anna – Kubinyi Anna Hermina
Sporttáplálékkiegészítők fogyasztási szokásainak vizsgálata 136
Újvári Gréta
Navigálás a digitális asztalnál: Az online vélemények hatása az étteremlátogatási szándékra a magyar fogyasztók körében 145
Varga Ákos – Jónás Rebeka – Rudolf Alexa
Megragadhatók-e sajátos mintázatok a divatipari termékeket fogyasztók körében? 146
Vizi Noémi – Hetesi Erzsébet
Szűcs Krisztián – Putzer Petra – Törőcsik Mária (szerk.) (2024): A (marketing) világ megkettőződése - Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért XXX. Nemzetközi Konferenciájának Absztrakt- és Tanulmánykötete. Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Kar: Pécs. ISBN: 978-963-626-318-8 DOI:10.62561/EMOK-2024