Válasszon nyelvet

A (marketing) világ megkettőződése

Szűcs Krisztián – Putzer Petra – Törőcsik Mária (szerk.) (2024): A (marketing) világ megkettőződése - Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért XXX. Nemzetközi Konferenciájának Absztrakt- és Tanulmánykötete. Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Kar: Pécs. ISBN: 978-963-626-318-8 DOI:10.62561/EMOK-2024

Válságok és fogyasztás- szakértői véleményezés szerint 9

Bálint Alexandra – Törőcsik Mária

Drónfelhasználási területekkel kapcsolatos lakossági vélemények vizsgálata a Nyugat-Dunántúlon 11

Bednárik Éva – Takáts Alexandra – Jámbori Zsuzsanna – Mészáros Katalin

Fenntarthatóság és a kínai elektromos autómárkák percepciója Magyarországon - Gépi tanulási módszerek alkalmazása 13

Benics Kálmán – Béla-Csovcsics Andrea – Táskai Ottilia – Vereckei-Poór Bence

MI által támogatott mentálhigiénés szolgáltatások elfogadása és megítélése 14

Bifkovics Bettina – Kisfürjesi Nóra – Hadadiné Jászay Marianna – Fehér András – Huszár Sándor

Egyetemi választáSOKK 45

Hargitai Dávid Máté – Sasné Grósz Annamária

A borversenyek marketing szerepe 53

Harsányi Dávid – Ilyésné Molnár Emese – Zarándné Vámosi Kornélia

A mobil AR-élmény a kiskereskedelemben: szisztematikus szakirodalmi áttekintés 54

Hartl Katalin – Varga Ákos – Kemény Ildikó

A kiterjesztett intelligencia értékteremtő hatása a marketingben 56

Iványi Tamás – Kelemen-Erdős Anikó

Vizuális kreativitás és gépi intelligencia 57

Józsa László – Balla Rita

Unlocking Insights: A Comprehensive Review of Utilizable Customer Feedback 88

Molnár László – Frau Moreno – Keszey Tamara

A neobankok fogyasztói elfogadásának vizsgálata a fiatal felnőttek körében 89

Molnár László – Nagy Szabolcs – Papp Adrienn

Gépi tanulás lehetőségei a marketingkutatásban 112

Pál Bertold Csaba – Iványi Tamás

KKV-k versenyképességen alapuló ESG teljesítménymérése 123

Putzer Petra – Galambosné Tiszberger Mónika – Márkus Gábor – Tóth-Pajor Ákos – Csapi Vivien

Szűcs Krisztián – Putzer Petra – Törőcsik Mária (szerk.) (2024): A (marketing) világ megkettőződése - Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért XXX. Nemzetközi Konferenciájának Absztrakt- és Tanulmánykötete. Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Kar: Pécs. ISBN: 978-963-626-318-8 DOI:10.62561/EMOK-2024

Iratkozzon fel a hírlevelünkre

A * karakterrel jelölt mezők kitöltése kötelező
 

Adatok

Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért
1093 Budapest, Fővám tér 8.
info@emok.hu

Adószám: 18652279-2-43
Bankszámlaszám:
Magnet Bank 16200223-10038989

 
Sütiket használunk
Oldalainkon sütiket használunk. Ezek egy része szükséges az oldal működéséhez, a többi nekünk segít az oldal fejlesztésében és a felhasználói élmény javításában (követő sütik). Engedélyezheti ezeket a sütiket, de kérjük, vegye figyelembe, hogy az oldal nem minden funkcióját tudja igénybe venni a sütik nélkül.