Felelős marketing
Fojtik János (szerk.) (2011): Felelős marketing - A Magyar Marketing Szövetség Marketing Oktatók Klubja 17. országos konferenciájának előadásai. Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Kar: Pécs. ISBN: 978 963 642 3

A fogyasztói félelem - A kockázatészleléstől az ellenállásig 13
Törőcsik Mária, Jakopánecz Eszter
A dizájn fontossága a fogyasztói hűség kialakulásában az autóiparban 29
Horváth Dóra, Nyirő Nóra, Nagy Gábor
A habituáció hatása az értékesítésösztönzési eszközökre 36
Bereczkiné Farkas Erzsébet
Önkéntesség és turizmus: barátok vagy ellenfelek? 42
Kelemen Kata
Vásárlási stílusok a fiatal egyetemisták körében, avagy egy feltáró kutatás tapasztalatai 55
Makkos-Káldi Judit, Keller Veronika, Torma Katalin
Az „újrakezdők” – mint új fogyasztói csoport – életstílusának vizsgálata 69
Eisingerné Balassa Boglárka, Dr. Józsa László
Megváltozik-e a fogyasztói és a partneri lojalitás a gazdasági válság és a globális kihívások hatására? 77
Hetesi Erzsébet
Fogyasztás és identitás összefüggései a fiatalok körében 85
Prónay Szabolcs
Nemzettudatos fogyasztók vagy nemzettudat kialakítása hazai termékekkel? 95
Németh Szilárd
A kognitív életkor és az 50+ generáció környezettudatos fogyasztói magatartása 113
Hofmeister-Tóth Ágnes, Kelemen Kata, Piskóti Marianna
Családon belüli kommunikáció és a referenciacsoport hatása egyszülős és teljes családokban 129
Dr. Neulinger Ágnes
A fogyasztói tudatosság megjelenése a fogyasztóvédelemben 138
Süle Margit
Eredménykockázat és projektkompetenciák 149
Veres Zoltán, Nádor Éva
A hagyományos húsipari termékek ismertsége és fogyasztási szokásai 160
Bakonyi Erika, Szente Viktória, Szigeti Orsolya, Szakály Zoltán
Hogyan illeszkedik a szója a fenntartható fogyasztáshoz? 174
Horvát Adelina, Dr. Udovecz Gábor, Dr. Szigeti Orsolya, Dr. Szente Viktória
A Starbucks és a fair trade a termékélmény nézőpontjából 180
Hámornik Balázs Péter, Nándorfi Nóra
Élelmiszer jelölések fogyasztói megítélése 190
Soós Mihály, Szigeti Orsolya, Szente Viktória, Polereczki Zsolt, Szakály Zoltán
Etikai kódex vagy törvényes szabályzás? Az élelmiszerkereskedelem működésének kulcskérdései 195
Dr. Kopcsay László
Fiatalok nassolási szokásai 203
Böröndi-Fülöp Nikoletta, Polereczki Zsolt, Szabó Sára, Szakály Zoltán
Élelmiszervásárlási szokások változása 209
Földi Katalin
Pálinkafogyasztási preferenciák a nők körében 219
Dr. Totth Gedeon, Hlédik Erika, Dr. Fodor Mónika
Élelmiszer fogyasztási szokások és attitűdök vizsgálata primer piackutatás alkalmazásával 2010-ben 226
Huszka Péter
Élelmiszerfogyasztói magatartás megváltozása az időskorban 236
Végh Katalin
Egészségtudatosság és alternatív gyógymódok alkalmazása, azok megítélése közgazdász hallgatók körében 253
Berend Dóra
Értékteremtés a gyógyszeriparban 266
Csépe Andrea
Stratégiai orientáció és marketingtevékenység a magyarországi gyógyszertárak körében 271
Csepeti Ádám
A demográfiai változásokhoz igazodó felelős marketing 296
Szarka Krisztina, Dúl Nándor
A marketing-pénzügy interfész, avagy reálopciók a marketingben 305
Csapi Vivien
CSR, mint kommunikációs tartalom és forma 317
Gulyásné dr. Kerekes Rita
Megoldhatja-e az új médiatörvény az évek óta fennálló jogszabályi hiányt a CSR területén? 330
Hajdú Noémi
CSR, vállalati DNS vagy puszta marketingeszköz? 337
Putzer Petra
A CSR helye a marketingelméletben 350
Gyulavári Tamás
Felelős játékszervezés, mint a felelős vállalati magatartás specifikuma 361
Tessényi Judit
Miért jó „zöld”-nek lenni? A környezetvédelem helye a fesztiválok világában 369
Dér Csaba Dezső
Haptikus érzékelés iránti preferencia és internethasználat hatása az online vásárlásra 377
Agárdi Irma
Online eszközök a magyar politikai pártok kommunikációjában - Választási kampány 1.5 és 2.0 385
Eszes István
Internet az utazásban, utazás az interneten 393
Grotte Judit
„Zöld” profil: Fiatal felnőttek kapcsolata a fenntartható fogyasztással és a Facebook-kal 401
Hofmeister-Tóth Ágnes, Nagy Péter
A bizalom szerepe a mobilszolgáltatások piacán 409
Simay Attila Endre
Automata és e-mata 440
Steiner István
Környezeti információk az online vásárlásban 449
Kenéz András
A virtuális világ marketing célú használata - Információkeresési stratégiák a szakirodalom tükrében 459
Kujbus Éva
Az információs technológia teljesítményfokozó hatása a marketingben 470
Révész Balázs, Dr. Törőcsik Mária
In-game reklámok szerepe az integrált marketingkommunikációban 484
Bátor Attila, Gaál Mónika
A hagyományos és az új média közötti átmeneta vállalati marketing-kommunikációban - A hagyományos reklámtartalmak online megtekintésének fő motivátorai 490
Csordás Tamás
Reklámköltségek allokációs kérdései válságszituációban 500
Gáti Mirkó György
Az augmented reality jelene és jövője, mint a marketingkommunikáció eszköze 509
Kajos Attila, Dr. Bányai Edit
Etnomarketing a németországban élő német–török lakosságnak szóló online reklámok tükrében 521
Dr. Mátyás Judit
Fenntartható gazdaság – fenntartható értékrend 529
Dinya László
Az üzleti tanmesék ajánlott irodalomkénti beépítése a marketing oktatásába 542
Papp-Váry Árpád Ferenc
A magyarországi kis- és középvállalatok növekedését előmozdító stratégiai tényezők 558
Nagy Gábor, Dr. Berács József
Hatékonyabb vevőérték–menedzsment környezettudatosabb marketing? A vevőérték menedzsment hatása a marketing eszközök alkalmazására 569
Neumann-Bódi Edit, Simon Judit
Dinamikus kapcsolati képességek modellezése szervezetközi együttműködések során 579
Révészné Kocsis Eszter, Vilmányi Márton
Vállalati kommunikációs modell magyar felsőoktatásban 595
Deés Szilvia
Piacorientáció a magyar egyetemeken: a harmadik küldetés térnyerése és fogadtatása 607
Dr. Novotny Ádám
A marketingtevékenység beépítése a teljes életciklus tervezési-, szervezési-, megvalósítási folyamatába 618
Dr. Hegedűs József
A vállalati együttműködés, mint a biotechnológiai ágazat innovációjának mozgatórugója 626
Dr. Lányi Beatrix
A nagyvállalatok marketingtevékenységének felmérése, szervezeti alkalmazása magyarországon 635
Máté Zoltán
Ügyfélértékelési módszerek adaptálása egy magyar nagyszolgáltató esetében 640
Nagy Ákos András, Fodor Péter, Dr. Szűcs Krisztián
Női vállalkozók – vállalkozó nők 657
Kővágó Györgyi, Piricz Noémi
XXI. századi marketing hajtóerő: divat és divatkommunikáció 664
Horváth Dóra, Móricz Éva
A tartalomfogyasztás szerepe a médiatrendek között 672
Soós János, Dr. Törőcsik Mária
A fizikai környezet hatása szolgáltatások minőségészlelésére 682
Kenesei Zsófia, Kolos Krisztina
A felelősség otthon kezdődik 694
Papp Judit
E-zmi? Avagy a kollektív áruismeret 704
Steiner István
Felsőoktatás, marketingoktatás és versenyképesség 714
Kapitány József
A fenntarthatóság megjelenése a hazai felsőoktatási intézmények marketingprogramjaiban 724
Szabados Yvett, Dr. Fojtik János
Helyettesíthető-e a kontaktóra blogolással 732
Kenéz András
Marketing műhely beindítása a Budapesti Kommunikációs és Üzleti Főiskolán 746
Rekettye Gábor, Papp-Váry Árpád
Pszeudo-projektek a gyakorlatias képzés elősegítésére 752
Dr. Fojtik János, Csermely Marina
Kvantitatív kutatás az integrált marketingkommunikációval kapcsolatosan 760
Bernschütz Mária
A mozgókép reneszánsza: nagytotál a videográfia módszertanáról 774
Mitev Ariel, Dörnyei Krisztina
Módszertani kihívások a szubjektív életminőség vizsgálatában 785
Ercsey Ida
LOHAS témák vizsgálata a magyar női magazinok körében dokumentumelemzés segítségével 805
Rácz Georgina, Dr. Horváth Ágnes
A nyílt innováció előnyei és az innováció kinyitását segítő hálózati együttműködések 821
Kovács István
Adatbányászati modellek szerepe a marketingkutatásban 834
Bóta László
A környezettudatos fogyasztás látens változós modellezése 845
Dr. Nagy Szabolcs
Megválaszolhatatlan kérdések - Metaforák szerepe a fogyasztói tartalom generálásában 853
Horváth Dóra, Mitev Ariel
Turisztikai motiváció változása az utazási döntésekben 863
Kalmárné Rimóczi Csilla
Boldogság és elégedettség - Interdiszciplináris kutatások 872
Kunsági Andrea
Kultúra és marketing a 21. században - A múzeumok szerepe az egyetemista hallgatók életében 879
Gombos Szandra
A dél-alföldi régió imázsának elemzése: fejlesztési lehetőségek a régióban a wellness-turisztikai szolgáltatások piacán 890
Árpási Zoltán
Desztináció-marketing - Modellek és megoldások a területek turizmusfejlesztésében 900
Dr. Piskóti István
Az országmárka mérése – Egy országmárka-mérőskála tesztelése 911
Jenes Barbara
Globális vs. lokális PR monitor 920
Konczosné Szombathelyi Márta, Keller Veronika
Látogatói és kiállítói profilok összehasonlító elemzése 934
Varga Levente, Kárpáti László
Az egyetemek vállalatok felé irányuló marketing kommunikációjának megalapozása - Négy régió innovációs kínálata az orvostudományok tudományterületen 946
Szontágh Krisztina
A német nyelvű online reklámok nyelvi sajátosságai 954
Dr. Mátyás Judit
Fenntartható közlekedésmarketing-stratégia - Beszámoló egy hazai kutatás eredményeiről 962
Kelemenné Erdős Anikó
Fojtik János (szerk.) (2011): Felelős marketing - A Magyar Marketing Szövetség Marketing Oktatók Klubja 17. országos konferenciájának előadásai. Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Kar: Pécs. ISBN: 978 963 642 3