Válasszon nyelvet

Felelős marketing

Fojtik János (szerk.) (2011): Felelős marketing - A Magyar Marketing Szövetség Marketing Oktatók Klubja 17. országos konferenciájának előadásai. Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Kar: Pécs. ISBN: 978 963 642 3

A fogyasztói félelem - A kockázatészleléstől az ellenállásig 13

Törőcsik Mária – Jakopánecz Eszter

A dizájn fontossága a fogyasztói hűség kialakulásában az autóiparban 29

Horváth Dóra – Nyirő Nóra – Nagy Gábor

Az „újrakezdők” – mint új fogyasztói csoport – életstílusának vizsgálata 69

Eisingerné Balassa Boglárka – Dr. Józsa László

A kognitív életkor és az 50+ generáció környezettudatos fogyasztói magatartása 113

Hofmeister-Tóth Ágnes – Kelemen Kata – Piskóti Marianna

Eredménykockázat és projektkompetenciák 149

Veres Zoltán – Nádor Éva

A hagyományos húsipari termékek ismertsége és fogyasztási szokásai 160

Bakonyi Erika – Szente Viktória – Szigeti Orsolya – Szakály Zoltán

Hogyan illeszkedik a szója a fenntartható fogyasztáshoz? 174

Horvát Adelina – Dr. Udovecz Gábor – Dr. Szigeti Orsolya – Dr. Szente Viktória

A Starbucks és a fair trade a termékélmény nézőpontjából 180

Hámornik Balázs Péter – Nándorfi Nóra

Élelmiszer jelölések fogyasztói megítélése 190

Soós Mihály – Szigeti Orsolya – Szente Viktória – Polereczki Zsolt – Szakály Zoltán

Fiatalok nassolási szokásai 203

Böröndi-Fülöp Nikoletta – Polereczki Zsolt – Szabó Sára – Szakály Zoltán

Pálinkafogyasztási preferenciák a nők körében 219

Dr. Totth Gedeon – Hlédik Erika – Dr. Fodor Mónika

A demográfiai változásokhoz igazodó felelős marketing 296

Szarka Krisztina – Dúl Nándor

CSR, mint kommunikációs tartalom és forma 317

Gulyásné dr. Kerekes Rita

A CSR helye a marketingelméletben 350

Gyulavári Tamás

Automata és e-mata 440

Steiner István

Ügyfélértékelési módszerek adaptálása egy magyar nagyszolgáltató esetében 640

Nagy Ákos András – Fodor Péter – Dr. Szűcs Krisztián

Női vállalkozók – vállalkozó nők 657

Kővágó Györgyi – Piricz Noémi

A tartalomfogyasztás szerepe a médiatrendek között 672

Soós János – Dr. Törőcsik Mária

Pszeudo-projektek a gyakorlatias képzés elősegítésére 752

Dr. Fojtik János – Csermely Marina

Globális vs. lokális PR monitor 920

Konczosné Szombathelyi Márta – Keller Veronika

Fojtik János (szerk.) (2011): Felelős marketing - A Magyar Marketing Szövetség Marketing Oktatók Klubja 17. országos konferenciájának előadásai. Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Kar: Pécs. ISBN: 978 963 642 3

Iratkozzon fel a hírlevelünkre

A * karakterrel jelölt mezők kitöltése kötelező
 

Adatok

Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért
1093 Budapest, Fővám tér 8.
info@emok.hu

Adószám: 18652279-2-43
Bankszámlaszám:
Magnet Bank 16200223-10038989