Marketing a digitalizáció korában
Ercsey Ida (szerk.) (2020): Marketing a digitalizáció korában. Széchenyi István Egyetem: Győr. ISBN: 978-615-5837-

A megelőzés „marketing szemmel” 11
Dóra Tímea Beatrice
Állampolgárok helyett SZURKOLÓK!! A gazdaságvédelmi akcióterv mint politikai termék netnográfiai vizsgálata 23
Honti Tamás
A konferenciaturisták desztináció-választási döntéseit befolyásoló egyéni preferenciák vizsgálata 39
Boros Kitti
A materializmus, az egyéni célértékek és a médiahasználat kapcsolatának vizsgálata tinédzserek körében – Egy pilot kutatás eredményei 51
Debreceni János, Hofmeister-Tóth Ágnes
Választékcsökkentés a napi fogyasztási cikkek kiskereskedelmében 65
Kelemen-Erdős Anikó
Az online kereskedelmi modell hazai kutatási eredménye 67
Pethes Barbara, Bernschütz Mária
Fogyasztói preferencia vizsgálata az online vásárlás során 75
Gombos Nóra Julianna
Az értékesítés digitális átalakulása: A technológia-elfogadás előzményeinek és következményeinek empirikus elemzése 87
Pelsőci Balázs Lajos, Nagy Ákos, Gáti Mirkó
Az aktív sportfogyasztás motivációinak vizsgálata az általános sportmotivációt mérő skála kialakításával 101
Csóka László, Hegedüs Réka, Törőcsik Mária
A barátokkal közösen megvalósított élelmiszer együttvásárlás szerepe a magyar fiatalok fogyasztóvá válásának folyamatában 113
Egyed Szilárd
Társas tanulás a fenntartható gyakorlatközösségekben 127
Kasza-Kelemen Kata, Neulinger Ágnes, Kiss Gabriella, Lazányi Orsolya, Veress Tamás, Csibor Anna Zsófia
Környezetbarát, fenntartható alternatívák megítélése a Z generáció körében Magyarországon 137
Vincz Bettina, Tóvölgyi Sarolta, Gábor Evelin Judit
Klasszikus és modern Disney a filmvásznon, avagy nosztalgia és marketing? 147
Varga Ákos, Griszbacher Norbert, Sebestyén Aliz
Pénzügyi fogyasztói magatartás a technológia és digitalizáció tükrében: a roboadvisorok forradalma 149
Cserdi Zsófia, Gáti Mirkó
Az idősebb generációk online tevékenységének rogersi csoportosítása 161
Danó Györgyi, Kovács István, Bernschütz Mária
Valóban megfertőzi a fiatalokat a Pokémon GO? – felhasználói attitűdök vizsgálata egy népszerű mobiltelefonos játék esetén 173
Huszár Sándor
Mobil technológiák és digitális gazdaság Kínában, az internet mint regionális médium 187
Simay Attila Endre
Kannibalizálják-e a nézettséget az online televíziós platformok? A Feleségek luxuskivitelben példája 199
Eperjesi Enikő, Keszey Tamara
Fenntartható múzeumok - a múzeumok szerepvállalásának jövője 201
Ásványi Katalin, Fehér Zsuzsanna, Jászberényi Melinda
Az Employer Branding megjelenése az IPAR 4.0-ban - a kvalitatív kutatás statisztikai lehetőségei 215
Hargitai Dávid Máté, Csizmadia Tibor, Obermayer Nóra
Hogyan mérhetők a fogyasztói érzelmek? 225
Wurm Viktor, Neulinger Ágnes
Felsőoktatási mesterképzés demográfiai adatelemzése SPSS környezetben 227
Orbulov Vanda, Lógó Emma
A bizalom szerepe az online B2B információkeresésben 241
Gyulai Zsófia
Az önvezető járművek megjelenése a marketing szakirodalomban 243
Kökény László, Ásványi Katalin, Jászberényi Melinda, Miskolczi Márk
A digitalizáció és a vevőkapcsolatok kölcsönhatása – egy szerződéses gyártó példáján keresztül 253
Szalkai Zsuzsanna, Mandják Tibor, Simon Judit, Hlédik Erika, Neumann-Bódi Edit
A kapcsolati marketingorientáció vizsgálata a hazai akkreditált innovációs klaszterek esetében 265
Kovács István
A COVID-19 pandémia hatása a fogyasztói magatartásra a járvány kezdeti szakaszában, különös tekintettel a home office-ban dolgozókra 283
Soós Gabriella
Vásárlási szokások és preferenciák vizsgálata járvány idején Győrben 295
Huszka Péter
Vásárlási szokások változása a koronavírus okozta járványhelyzet hatására - az online vásárlási magatartás vizsgálata 305
Németh Péter, Lázár Erika, Szűcs Krisztián, Törőcsik Mária
#maradjotthon: Koronás élet – A megváltozott élet a COVID-19 járvány ideje alatt. Nagyszámú mélyinterjús kutatás eredményei 317
Jakopánecz Eszter
Marketingkommunikáció – A történetmesélés (Storytelling) és élmények jelentősége a COVID-19 időszakában 329
Mátyás Judit
Az egyetemisták MOOC típusú oktatáshoz kapcsolódó attitűdjének intertemporális vizsgálata 339
Prónay Szabolcs, Dinya László, Majó-Petri Zoltán, Kazár Klára, Huszár Sándor
Az új koronavírus (COVID-19) megjelenésének hatása a magyar lakosság turisztikai fogyasztói szokásaira - egy online felmérés elsődleges eredményei 357
Végi Szabina, Csapó János, Törőcsik Mária
Netnográfiai vizsgálat az egészségtudatos táplálkozással kapcsolatos információforrások területén 371
Boros Henrietta Mónika
Egészségtudatosság, élelmiszerekkel kapcsolatos ismeretek – egy kvantitatív kutatás eredményei 383
Lendvai Edina, Túri György
Nosztalgia vagy fenntarthatóság? Attitűdvizsgálat kísérleti fókuszcsoportos kutatás keretében élelmiszer-fogyasztásra vonatkozóan 393
Merkl Márta, Góg Angéla
Az önkontroll és az étkezési magatartás kapcsolata 403
Pető Dalma, Lipták Lilla
Az energia- és sportitalok fogyasztói és szakértői megítélésének netnográfiai vizsgálata 415
Berencsi Alexa
Mitől helyi a helyi termék? – Fogyasztói asszociációk és vásárlási szokások a rövid ellátási láncok kapcsán 427
Szakály Zoltán, T. Nagy-Pető Dorka, Soós Mihály, Hernádi László, Kiss Virág Ágnes
A fiatalok által használt információs csatornák vizsgálata az utazást megelőző szakaszban 431
Iványi Tamás
Elvárásmenedzsment a szálláshely szolgáltatásoknál: Mi alakítja a vendég-elvárásokat? 443
Kökény László, Kenesei Zsófia
Nyitott vagyok a VR eszközökre – akkor már nem is kell elutaznom? 457
Nagy Ákos, Gerdesics Viktória
Fesztiválmarketing – Fesztiválkörkép Magyarországról 469
Zsigmond-Heinczinger Száva, Németh Szilárd
A vadász-turisztikai szolgáltatások minőségének modellezése 483
Magyar Zoltán
Szezonalitás: Problémából kihívás és lehetőség 493
Formádi Katalin, Varga-Toldi Katalin
Társadalmi vállalkozások kapcsolati beágyazottsága és szerepe a társadalmi hatás kiterjesztésében 507
Agárdi Irma, Török Áron
Fenntartható versenyképesség és társadalmi innovációk 509
Dinya László, Dinya Anikó
COVID-álló oktatás a 19-es körzetben 519
Hargitai Dávid Máté, Sasné Grósz Annamária
A Co-creation oktatásmódszertani eszköz jelensége a felsőoktatásban és a közgazdászképzésben 533
Kéri Anita
BMQ - az egészségügyi szolgáltatás sikerének egyik indikátora 545
Kun Zsuzsanna, Simon Judit
Egy magyarországi középváros élhetőségének megítélése a különböző generációk szemével 559
Keller Krisztina, Tóth-Kaszás Nikoletta
A hazai marketingképzés munkaerőpiaci megítélése 561
Berezvai Zombor
Miért nem csak a pénz számít? – Bourdieu-i tőketípusok a magyar társadalomban 571
Bogáromi Eszter, Wurm Viktor
Tervező diákok, oktatás, designkommunikáció és egy akciókutatás fenntartható eredménye 573
Horváth Daniella Dominika, Horváth Dóra
Dél-szlovákiai vezetők belső marketing filozófiája 583
Nagyová Nikoleta
A nők társadalmi szerepének megerősödése a reklámok által 593
Török Anna, Malota Erzsébet, Ana Sofia Pérez Lomelí
Mit ér egy jó ötlet? - A hála megtapasztalása tervezői, értelmezése gazdasági kontextusban 597
Mitev Ariel, Horváth Dóra, Cosovan Attila
Maszkok és színház: Oktatás a fekete álarcok előtt 599
Mitev Ariel, Tóth Rita
Life Design: a hétköznapi munka-rutinok újragondolása a koronavírus járvány idején – közösségi kutatói introspekció 601
Horváth Dóra, Csordás Tamás, Komár Zita, Cosovan Attila, Faludi Julianna, Markos-Kujbus Éva, Simay Attila, Ásványi Katalin
Akciókutatás az általános iskolában, középpontban a legkisebbek - Egy saját fejlesztésű designkommunikáció workshop eredményeinek ismertetése 603
Horváth Daniella Dominika
Élelmiszer csomagolással kapcsolatos szemkamerás kísérlet megkérdezéssel kiegészítve 613
Simon Judit, Kemény Ildikó, Varga Ákos
Szemkamerás megfigyelések megbízhatósága a mintaelemszám függvényében 623
Lázár Erika, Németh Péter, Murai Gábor, Szűcs Krisztián
Első szoftverhasználatot segítő megoldások hatékonyságának vizsgálata szemmozgáskövetéssel 637
Megyeri Mária, Szabó Bálint
Ercsey Ida (szerk.) (2020): Marketing a digitalizáció korában. Széchenyi István Egyetem: Győr. ISBN: 978-615-5837-