Ismerjük a vevők? A vásárlás pszichológiája
Veres Zoltán, Sasné Grósz Annamária, Liska Fanny (szerk.) (2019): Ismerjük a vevők? A vásárlás pszichológiája - Az Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért XXV. Országos Konferenciájának előadásai. Pannon Egyetem: Veszprém. ISBN: 978-615-00-58

Kulturális sokk és pozitív szájreklám a felsőoktatásban tanuló külföldi hallgatók körében 10
Mucsi Attila, Malota Erzsébet, Török Anna
Külföldi hallgatók motivációi és elégedettség a külföldi tanulmányi programmal 12
Mucsi Attila, Malota Erzsébet, Török Anna
Az eredményalapú ügyfélélmény-mérési módszer alkalmazása B2B piacon 25
Gyulai Zsófia, Révész Balázs
Beszállítói képességek és kompetenciák jelentősége az innovációs együttműködések során 34
Papp Adrienn
A vezetési tanácsadási szakirodalom intellektuális struktúrájának feltárása – b2b marketing kitekintés 36
Varga-Toldi Katalin, Veres Zoltán, Rékasi László
Mobiltechnológia alkalmazása és elfogadása a turizmusban. Szakirodalmi összefoglaló 48
Cserdi Zsófia, Kenesei Zsófia
SZÉP-kártyával vagy anélkül? A SZÉP-kártyát használók utazásainak jellemzői a Balatonnál 62
Sulyok Judit, Madarász Eszter
Balaton régió lakosainak helyi identitása 72
Sasné Grósz Annamária, Lang Letícia Anikó
A Szülői Egészségtudatosság és az Étkezési Preferenciáik Vizsgálata 97
Holczer Adél Judit
Étkezési szokások és preferenciák vizsgálata a nők körében 109
Kiss Virág Ágnes, Danyi Mihály, Holczer Adél, Fehér András
Az általános iskolás korú gyerekek evési magatartásának vizsgálata a Holland Evési Magatartás Kérdőív (DEBQ) segítségével 118
Lipták Lilla, Pető Dalma
A sportfogyasztási kutatások iránya az elmúlt tíz évben 129
Csóka László
Mitől elégedettek a vezetők? 141
Darida Zsuzsa, Mitev Ariel Zoltán
Ismerjük a hallgatót? – A CSR oktatás szerepe 152
Ásványi Katalin, Kiss Dominika
Új törekvések a Nonbusiness marketing oktatásában - Lehetséges? 162
Kéri Anita, Béla-Csovcsics Andrea
Modellezhető-e az egészségügyi szolgáltatások sikeressége? 175
Hetesi Erzsébet, Béla-Csovcsics Andrea
Hogyan vegyük rá a vizsgálati alanyokat egy hosszúnak tűnő kérdőív kitöltésére? Esetleírás a közigazgatás képzési rendszerét vizsgáló kutatás alapján 187
Darida Zsuzsa, Józsa László
Bibliometriai elemzés a Vezetéstudomány folyóirat elmúlt 50 évében megjelent marketing témájú cikkei alapján 197
Bauer András, Gáti Mirkó
Az innováció értelmezése az értékesítésben 199
Krenyácz Éva, Gáti Mirkó, Mitev Ariel Zoltán
A fogyasztói egészségügyi technológiai újdonságok körében használt információforrások 208
Lányi Beatrix, Putzer Petra
Változó igények és versenyképesség – 4.0 219
Dinya László, Klausmann-Dinya Anikó
Technológia-elfogadás speciális jellemzői az idős internetezők körében 230
Kenesei Zsófia, Kolos Krisztina, Kiss Kornélia, Kovács Edina, Pinke-Sziva Ivett, Michalkó Gábor
Az okostelefon szerepének és hatásának megítélése a családi utazások kontextusában 242
Ásványi Katalin, Gyulavári Tamás, Jászberényi Melinda
Élménydimenziók belső struktúrája a családi fesztiváloknál 253
Ásványi Katalin, Mitev Ariel Zoltán, Jászberényi Melinda
Játékosítási megoldások fesztiválos környezetben 266
Iványi Tamás
Egy Európai Védelmi Unió felé? Az európai uniós védelmi együttműködés új fázisa és a magyar közvélemény 280
Hack-Handa József, Nagy Zsolt
Nonbusiness intézmények marketing tevékenysége, s szerepük a településmarketingben 292
Tóth-Kaszás Nikoletta
A sport szerepe az egyetemi hallgatók életében 304
Porcs Dániel, Molnár László
Véradói szegmensek vizsgálata fiatal felnőttek körében 315
Prónay Szabolcs, Huszár Sándor, Imreh Szabolcs
Fogyasztói jóllét a hazai alternatív élelmiszerellátási hálózatokban 330
Neulinger Ágnes, Bársony Fanni, Gjorevska Natasha, Lazányi Orsolya, Pataki György, Takács Sándor, Török Anna
Hazai életstílus-csoportok digitalizációs jellemzői 354
Szűcs Krisztián, Törőcsik Mária, Nagy Ákos, Lázár Erika
Átlagos helyit vagy egyedi globálisat? 365
Jhanghiz Syahrivar, Gyulavári Tamás
Fiatal versenysportolók étkezési szokásainak vizsgálata 375
Foltin Bianka
Húsfogyasztási szokások egy naplóíró kutatás tapasztalatai alapján 387
Keller Veronika, Ercsey Ida
Az MKTOR piacorientációt mérő modell adaptációja és kapcsolata a vállalati teljesítménnyel 399
Kiss Marietta, Szakály Zoltán, Kovács Bence
A Narancsborok pozicionálási lehetőségei a hazai borfogyasztói szegmensekben 412
Bene Zsuzsanna, Papp Adrienn, Piskóti István
Egy netnográfiás kutatás eredményei az alma- meggy- és céklalé vonatkozásában 423
Soós Mihály, Gál Tímea, Szakály Zoltán
A kommunikációs csatornák népszerűségének és hitelességének változása 2017-2019 között Magyarországon 436
Dobó Róbert
Reklám a videójátékok világában 444
Danó Györgyi, Nguyen Van Phu
Promócióseszköztár elemzés az utazási irodák bevonásával 457
Kökény László, Jászberényi Melinda
Brand for president – a márkák megújult társadalmi szerepvállalásának hatása a CSR kommunikációra 467
Lipták Lilla, Prónay Szabolcs
A márkaelkerülés motivációi 478
Tamasits Dóra
A VR nyitottság hatása a helyimázs kialakulását befolyásoló tényezőkre 490
Gerdesics Viktória, Nagy Ákos, Csapó János
Gyöngyös, mint lakóhely és úti cél megítélése a helyi lakosság körében 502
Lőrincz Katalin
Fesztiválkávézó, avagy mit tanulhatunk egy részvételi kutatáson alapuló vizsgálatból a hazai regionális fesztiválok marketingtevékenységéről? 516
Németh Szilárd – Zsigmond Száva – Tóth Péter – Ernhaft Attila
Hivatásturisztikai trendek Bécs, Budapest és Prága fókuszában 528
Boros Kitti
A magyar lakosság környezettudatossága utazásai során: generációs és egyéb különbségek 538
Raffay Zoltán
A magánélet védelmével kapcsolatos fogyasztói észlelések a GDPR szabályozás tükrében 554
Gáti Mirkó, Simay Attila
Online CSR kommunikáció a magyarországi „zöld szállodákban” 564
Hajmásy Gyöngyi
Könyvtermékek a regénypiacon 577
Légrádi Miklós, Bíró-Szigeti Szilvia, Kovács István
Generációs különbségek(?) a digitális kompetencia vonatkozásában 589
Molnár László, Bihariné Kalászdi Beáta, Fehér Márton, Hajdu Gergő
Parkolási szokások feltárása: mit üzennek a digitális adatok a városi parkolásban?! 604
Majó-Petri Zoltán, Révész Balázs
Vásárlók attitűd alapú szegmentálása reprezentatív mintán 615
Dörnyei Otília, Pethő Beáta
Digitális innovációk hatása a kiskereskedelmi csatornák integrálására 636
Agárdi Irma, Berezvai Zombor, Szabolcsné Orosz Judit
A digitális innovációk hatása az élelmiszer-kiskereskedelmi vállalatok teljesítményére 626
Berezvai Zombor, Agárdi Irma, Szabolcsné Orosz Judit
A fiatal nők és férfiak kuponokkal kapcsolatos attitűdjének vizsgálata 627
Németh Péter, Lázár Erika
Az ügyfél reakciók és előfizetési preferenciák vizsgálata szolgáltatáskivezetés esetén 641
Somosi Ágnes, Kolos Krisztina
Érzelmek és impulzusvásárlás a parfümpiacon, a Blind Buy marketingjelentősége az online vásárlásban 642
Plaschil Bernadett, Mitev Ariel Zoltán
Teljesítményjavítás vagy örömforrás? Utilitarista és hedonista motivációk az okosórák fogyasztói elfogadásában 651
Fügedi Barbara, Keszey Tamara
A filmnézés, mint egyedi fogyasztói magatartás elméleti vizsgálata 664
Horváth Ádám, Gyenge Balázs
„Én döntöm el, hogy eszek-e francia krémest” - Fogyasztói autonómia az egészségügyben 675
Kincsesné Vajda Beáta, Sallay Viola, Papp-Zipernovszky Orsolya, Klinovszky Andrea, Buzás Norbert
Eszképizmus, átalakulás és emlékezetes élmények a romkocsmákban 687
Kelemen-Erdős Anikó, Mitev Ariel Zoltán
Mit jelent anyagiasnak lenni? Az anyagiasság jelentéstartalmának vizsgálata szemantikus szelekciós teszt segítségével 689
Debreceni János, Hofmeister-Tóth Ágnes
Crossover, mint lehetőség a tudománykommunikációban - A Quadruple Helix innovációs modell popularizálása stílusátírásokon keresztül 700
Horváth Dóra, Cosovan Attila, Komár Zita, Bauer Anna, Cserti Melinda Krisztina, Halcsik Anett, Horkai Alex, Horváth Mátyás, Kajli Emese, Klapcsik Ágnes, Nagy Fruzsina, Polgár Judit, Santovan Bianka Klaudia, Schiller Orsolya, Siklós Bence, Sonkoly Anna, Szabó Rebeka Fanni, Szamosvári Flóra, Zseni Boglárka
Analóg lények vagyunk egy digitális világban – avagy a digitalizáció következményei és lehetőségei kutató és tervezői szemszögből 711
Megyeri Gábor, Horváth Dóra, Cosovan Attila
Hierarchiamentes övezet az általános iskolában - bemutatkozik a designkommunikáció, mint kreatív oktatásmódszertani eszköz 721
Horváth Daniella Dominika, Horváth Dóra, Csordás Tamás, Cosovan Attila
Kis- és közepes vállalatok marketingcélú közösségimédia-használatának megfigyelése online környezetben - Módszertani megközelítés a tisztánlátás fényében 730
Gáti Mirkó, Csordás Tamás, Piskóti Marianna
A neuromarketing iránti felhasználói attitűdök: Egy online szentimentelemzés első tapasztalatai 739
Varga Ákos, Csordás Tamás
Az influencerek, mint 21. századi értékesítők befolyása az X és Y generáció női fogyasztóira 760
Parádiová Mária
Veres Zoltán, Sasné Grósz Annamária, Liska Fanny (szerk.) (2019): Ismerjük a vevők? A vásárlás pszichológiája - Az Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért XXV. Országos Konferenciájának előadásai. Pannon Egyetem: Veszprém. ISBN: 978-615-00-58