„Új Marketing Világrend”
Dr. Csépe Andrea (szerk.) (2010): „Új Marketing Világrend”. Budapesti Kommunikációs és Üzleti Főiskola: Budapest. ISBN: 978 963 889 4
Marketing és „greenomics” - Lehetőségek a zöldülő gazdaságban, a fenntartható energiagazdálkodás kihívásai 14
Dr. Dinya László
A közösségi médiaoptimalizálás előny vagy vízió? 32
Bernschütz Mária
Közösség-irányított web használata a felsőoktatásban 41
Czeglédi Csilla – Mucsányi Áron
Orvos-beteg kommunikáció - Modern társadalom 52
Fazekas Piroska
Az információs és kommunikációs technológia hatása a turisztikai szolgáltatásokra, különös tekintettel az utazásszervezőkre és közvetítőkre 63
Grotte Judit
A marketing innovációja (OSLO-3 kézikönyv) és a digitális-gazdaság összefüggéseinek elemzése 74
Dr. Hegedűs József
Nyílt innováció és tudáshálózatok 82
Kovács István
Az eredményes és költséghatékony marketing kommunikáció 92
Máté Balázs
Az e-sales legnagyobb nyertese: az elosztási logisztika (disztribúció) 100
Steiner István
„Soha ne mondd, hogy soha!” - Okostelefonok elfogadása és elutasítása, innovációterjedés a felhasználók által generált tartalom tükrében 111
Csordás Tamás – Dr. Horváth Dóra
A szóbeszéd marketing alkalmazási lehetőségeinek kiterjesztése a web kettes virtuális közösségekben 120
Dr. Eszes István
Ökomarketing az online világban 137
Kenéz András
Marketing-kommunikáció evolúció: a „homo digitalis” 145
Koltai Andrea
A homo interneticus jelensége avagy a virtuális énmegjelenítés fogyasztói vetülete a Facebookon 156
Nagy Péter
Technológiai innovációk fogyasztói elfogadása - Digitális televíziózás esete 168
Nyírő Nóra – Horváth Dóra
A többcsatornás értékesítési rendszerek kihívásai - Az online értékesítési csatorna integrálásának lehetőségei 178
Gyulavári Tamás
Méz fogyasztási szokások és a mézminőség fogyasztói megítélése az észak-alföldi régióban 193
Árvainé Ványi Georgina – Csapó Zsolt – Kárpáti László
Pálinkával kapcsolatos fogyasztói percepciók és preferenciák elemzése kvalitatív kutatás eredményeinek tükrében 213
Dr. Totth Gedeon – Hledik Erika – Dr. Fodor Mónika
Karakteres disztribúciós rendszerek a pálinka forgalmazásában 222
Dr. Kopcsay László
Ínyencek a magyar fogyasztók? Delikátesz üzletekkel kapcsolatos attitűdök vizsgálata 234
Dr. Mészáros Katalin
A zászlóshajó viharai - Borfogyasztás-borvásárlás – A tokaji borok marketingje 244
Dr. Piskóti István
Élelmiszeripari KKV-k és a réspiacok - Valódi alternatíva? 252
Polereczki Zsolt – Szente Viktória – Szigeti Orsolya – Szakály Zoltán
Pálinka attribútumok megítélése a fogyasztók körében 261
Hledik Erika – Dr. Totth Gedeon – Dr. Fodor Mónika
Milyen tényezők befolyásolják a fiatalok táplálkozását? 271
Böröndi-Fülöp Nikoletta – Szakály Zoltán
„Újuló” vásárlási szokások, azaz mennyire vagyunk tudatos étkezők? 282
Brávácz Ibolya
Bébiétel vásárlási és fogyasztási szokások Sándorfalván 295
Gál József – Németh Mária – Vincze-Lendvai Edina
A szakmai és a vásárlói megítélés ellentmondásai a B-vitaminokkal dúsított élelmiszerek piacán 300
Lévai András
Piacszegmentáció szükségessége és lehetőségei az élelmiszer kiskereskedelemben 304
Pénzes Ibolya Rózsa – Dudás Péter
„Egészségtelen élelmiszerek” attitűdvizsgálata a fiatalok szegmensében 318
Szűcs Róbert Sándor
A Danone csoport vállalati társadalmi felelősségvállalása - Kötelességünk vagy marketing?! 329
Birnbauer Erzsébet
A biofogyasztási értékrend alakulása 347
Dr. Hofer Mária
Környezettudatos fogyasztói magatartásminták a magyar háztartásokban 358
Dr. Hofmeister Tóth Ágnes – Kelemen Kata – Piskóti Marianna
A társadalmi felelősségvállalás másik arca 372
Putzer Petra Eszter
Súly, mely az X generáció vállát nyomja - Avagy ki oldja meg a világ környezeti problémáit? 383
Tamus Antalné Dr. – Benedek Andrea – Saáry Réka
Magyarország blue ocean stratégiája 410
Kapitány József
A kutatás-fejlesztés teljesítményértékelése az innovációmarketingben 421
Molnár László
Üzleti kapcsolatok a magyarországi ellátási láncokban 429
Dr. Mandják Tibor – Piricz Noémi – Kővágó Györgyi
Doktori iskolák marketingfejlesztési lehetőségei – a PhD hallgatók stratégiai döntéseinek viszonylatában 437
Szontágh Krisztina – Karvajné Deés Szilvia
Quo vadis, PR-mérés? Módszerváltók kerestetnek! 448
Bognár Gergely
Hatékony marketingkommunikáció tervezés, végrehajtás, és ellenőrzés a szervezeti piacokon 464
Gulyásné Dr. Kerekes Rita
Marketing ellenőrzőrendszer és marketing-kontrolling a magyar vállalatok gyakorlatában 479
Hajdú Noémi
A szervezeti kommunikáció controlling szempontú megközelítései 503
Szőrös Krisztina
Érzelmi elkötelezettség és vevőhűség a B2B szektorban 518
Israel Boxer – Fojtik János – ifj. Rekettye Gábor
A tudásmenedzsment szerepe az üzleti tanácsadásban és a marketingkommunikációban 526
Iszak Noémi – Szakály Tamás
Beszéljünk vagy beszélgessünk? Avagy a szolgáltatás-alapú megközelítés és az interaktív kommunikáció jelentősége egy nemzetközi szállodalánc esetében 538
Káldi Judit – Keller Veronika – Huszka Péter
Kereskedelmi egységek vevőszolgálati tevékenységének vizsgálata 553
Dr. Komáromi Nándor – Reicher Regina Zsuzsánna – Melisek Eszter
Frontvonal audit a felsőoktatásban - A felsőoktatás konfliktushelyzeteinek feltárása 576
Jäckel Katalin
Fogyasztási szerkezet-vizsgálat a győri egyetemistán körében 587
Eisingerné Balassa Boglárka – Dr. Keller Veronika
Budapesti életstílus szegmensek vizsgálata kvalitatív kutatási módszerrel 602
Dr. Fodor Mónika
Fogyasztás és életstílus vizsgálat budapesti lakosok körében 612
Hlédik Erika
Magyar fogyasztói attitűd az előnyalapú saját márkákkal szemben 622
Kelemen Zita
Nemzetközi szakirodalmi áttekintés a fogyasztói elégedettségről és lojalitásról a mobilkommunikációban 630
Simay Attila Endre
A fogyasztói ellenállást kiváltó termékek jellemzői 639
Dr. Törőcsik Mária
A reklámok sajátos meggyőzési stratégiája: neologizmusok és hapax legomenonok 649
Veszelszki Ágnes
Életstílus kutatás a dél-magyarországi régióban 660
Dr. Andics Jenő – Dr. Hetesi Erzsébet – Prónay Szabolcs – Vajda Beáta – Dr. habil. Veres Zoltán
Alternatív gyógymódokkal kapcsolatos marketing szemléletű kutatások feldolgozása - Irodalmi áttekintés 674
Berend Dóra Ágnes
A tudatos fogyasztás 687
Dudás Katalin
A LOHAS fogyasztó hibrid életstílusa 711
Rácz Georgina
Tudatosan vagy kényelmesen? Élelmiszer vásárlási szokások alakulása a környezetvédelem jegyében 726
Dr. Tamus Antalné – Saáry Réka
„Olvasni, olvasni, olvasni, s csak aztán megvenni bármit is!” - A csomagolás tájékoztató funkciójának fogyasztói vonatkozásai 740
Dörnyei Krisztina Rita
Pro és kontra: manipuláció alanya vagy öntudatos döntéshozó vagyok? 753
Bércziné dr. Juhos Júlia
Elég a szájreklám? Egy zenei rétegfesztivál marketingkommunikációja 765
Gombos Szandra
Fogyasztói szokások és attitűdök vizsgálata a dohányzó fiatalok körében 775
Huszka Péter – Káldi Judit
Az ifjúsági korszakváltástól a kapunyitási pánikig 789
Juhász Kitti – Kunsági Andrea
A generációs marketing jelentősége egy felsőoktatási intézmény példáján 800
Konczosné Szombathelyi Márta – Budaházi Judit – Dusek Tamás – Kovácsné Tóth Ágnes – Zakariás Géza
Termékek és szolgáltatások a svájci 50plusz fogyasztóknak 812
Szarka Krisztina
Régi módszerek az új médiában a jövő fogyasztóinak - A gyermekeknek szóló online tartalmak bemutatása 823
Zsótér Boglárka – Csordás Tamás
Környezettudatos magatartás a nyaralás során és főbb motívumai 838
Kelemen Kata
A fogyasztók menekülése egy képzelt világba 848
Steiner István
A grounded theory alkalmazása fogyasztói kutatásokban 856
Bernschütz Mária
A Miles és Snow-féle stratégiai tipológia kutatási kérdései 867
Csepeti Ádám
Netnográfia: újradefiniált etnográfia a virtuális világban 880
Dörnyei Krisztina – Mitev Ariel
Kognitív sémák és sakk-analógiák, továbbá versenystratégiák alkalmazása a marketingstratégiai tervezésben 891
Hardicsay Péter
Interpretatív fotóinterjú 902
Dr. Horváth Dóra – Dr. Mitev Ariel
A mobiltelefon piackutatási alkalmazásának lehetőségei 915
dr. Neulinger Ágnes
A családtagok vásárlási-döntési folyamatban betöltött szerepének modellezései lehetőségei 924
Pólya Éva
Web 1.0 és 2.0 eszközök alkalmazása a marketing oktatásban 935
Dr. Eszes István
Tudásmeg(nem)osztás a marketingben - Meg(nem)értés az akadémiai és a gyakorlati szféra között 938
Fojtik János – Nagy Ákos
A reklámszakma hiteles ábrázolása, avagy a regények beépítése az oktatásba 948
Dr. Papp-Váry Árpád
A marketing oktatás és a vállalati élet kapcsolata 959
Tóth Zsófia – Zsótér Boglárka
Módszerek és paradigmák a marketingkutatás oktatásban a Budapesti Corvinus Egyetemen 969
Neumann-Bódi Edit – Dr. Simon Judit
Marketing kontrolling a gyakorlatban - Nem elég a sok, a maximum kell! 991
Dr. Bíró Péter
Paradigmaváltás a gyógyszeriparban 998
Dr. Csépe Andrea
Az országimázs fogalmának szakirodalmi megközelítése 1004
Jenes Barbara
Szép új világ – de kinek? Kína és India 1018
Kapitány József
Lehet jó a magyar? 1026
Németh Szilárd
Dr. Csépe Andrea (szerk.) (2010): „Új Marketing Világrend”. Budapesti Kommunikációs és Üzleti Főiskola: Budapest. ISBN: 978 963 889 4