Válasszon nyelvet

Fojtik János – Nagy Ákos (2010): Tudásmeg(nem)osztás a marketingben - Meg(nem)értés az akadémiai és a gyakorlati szféra között

Betöltés. Kérem, várjon.

Fojtik János – Nagy Ákos (2010): Tudásmeg(nem)osztás a marketingben - Meg(nem)értés az akadémiai és a gyakorlati szféra között. In: Dr. Csépe Andrea (szerk.): „Új Marketing Világrend”. Budapesti Kommunikációs és Üzleti Főiskola: Budapest. ISBN: 978 963 889 4 pp. 938–945.

Iratkozzon fel a hírlevelünkre

A * karakterrel jelölt mezők kitöltése kötelező
 

Adatok

Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért
1093 Budapest, Fővám tér 8.
info@emok.hu

Adószám: 18652279-2-43
Bankszámlaszám:
Magnet Bank 16200223-10038989

 
Sütiket használunk
Oldalainkon sütiket használunk. Ezek egy része szükséges az oldal működéséhez, a többi nekünk segít az oldal fejlesztésében és a felhasználói élmény javításában (követő sütik). Engedélyezheti ezeket a sütiket, de kérjük, vegye figyelembe, hogy az oldal nem minden funkcióját tudja igénybe venni a sütik nélkül.