„Marketing megújulás”
Hetesi Erzsébet, Révész Balázs (szerk.) (2014): „Marketing megújulás” - Marketing Oktatók Klubja 20. Konferenciája előadásai. Szegedi Tudományegyetem Gazdaságtudományi Kar: Szeged. ISBN: 978 963 306 3

Marketingoktatás és kutatás Indiában és Új-Zélandon - Egy kutatói év tanulságai 12
Prof. Dr. Józsa László
Társadalom és rétegződés 16
Kozák Ákos, Veres Edit
Selfie és ussie: reputáció, kontroll, digitális identitás 29
Fehér Katalin
Közös az értékteremtés a kulturális szektorban? 38
Ercsey Ida
A márkaközösségek, mint a csoportos fogyasztás sajátos megjelenési formái 61
Dr. Prónay Szabolcs, Dr. Hetesi Erzsébet
Az élelmiszer kiskereskedelmi hálózatok megújuló stratégiái Magyarországon, 2014-ben 73
Dr. Kopcsay László
Hogyan allokálják a kis- és középvállalatok stratégiai erőforrásaikat a teljesítmény növelése érdekében gazdasági válság idején? 94
Nagy Gábor, Dr. Berács József
Co-creation mérési lehetőségek 106
Dr. Hajdú Noémi, Papp Adrienn
Többcsatornás értékesítés, mint dinamikus képesség mérése 116
Agárdi Irma
Kooperációs kompetencia innovációs hatásai – marketingteendők 123
Piskóti István
Egyetemi kutatók attitűdje a találmány hasznosítására vonatkozóan 133
Huszár Sándor, Prónay Szabolcs, Buzás Norbert
A minőséget tanúsító szolgáltatás minősége - A minőséget tanúsító szolgáltatás minősége Terméktanúsítási szolgáltatások vizsgálata a szolgáltató-megrendelő partnerkapcsolat tényezői alapján 145
Grőger Nóra, Vágási Mária
Az üzleti kapcsolatok csatornái: mire való az információs technológia? 153
Berki Viktor, Hetesi Erzsébet, Révész Balázs
Az egyéni önkéntesség motivációinak feltárása és azok marketing vonatkozása 168
Dr. Hetesi Erzsébet, Csovcsics Andrea
Az önkéntes egyszerűsítők fogyasztói magatartása - Az ökofalvak esete 180
Dudás Katalin, Szakó Tímea
Másokért tenni - Önkéntesség Magyarországon 192
Hofmeister-Tóth Ágnes, Kasza-Kelemen Kata, Piskóti Marianna
Most mutasd meg! Önkéntesek bevonásának lehetőségei a győri EYOF kapcsán 203
Dr. Eisingerné dr. Balassa Boglárka, Gábora Bernadett
Fenntarthatósági kihívások és társadalmi marketing 213
Dinya László
A komolyzene támogatásának legújabb trendje 221
Ásványi Katalin
A zöldmarketing alkalmazásának lehetőségei a reklámokban 231
Kenesei Zsófia, Bernschütz Mária
Fiatal véleményvezérek a családban azaz a fiatal felnőttek befolyása a család környezettudatosságára - Egy skálatesztelés eredményei 240
Neulinger Ágnes, Piskóti Marianna
Civil szervezetek kommunikációs kihívásai 250
Gulyásné dr. Kerekes Rita
Halászkirályok hullámhosszán - Halászkirályok hullámhosszán: Idősek vallási eseményekhez kapcsolódó élményei 259
Mitev Ariel, Irimiás Anna, Michalkó Gábor
Pénzintézeti percepciók a közép-magyarországi és az észak-magyarországi fogyasztók körében 272
Dr. Molnár László, Dr. Kása Richárd
A megújulás szükségessége a hazai borászatok marketing tevékenységében 283
Totth Gedeon, Harsányi Dávid
Gyermekek édességfogyasztás és vásárlás esetében betöltött szerepének vizsgálata, a lehetséges meggyőzési stratégiák feltárása 296
Pólya Éva
A hatásosság és hatékonyság fogalmainak értelmezése online vs. offline kampányok keretében 302
Gyulavári Tamás, Hubert József
A környezeti kötődés meghatározása és kapcsolata a környezeti attitűddel, mérési megfontolások 311
Piskóti Marianna
A hízott libamáj fogyasztásának aktuális kérdései 321
Lendvai Edina, Czibolya Anita
A fogyasztói preferenciaváltozások lehetséges okai 329
Veres Zoltán, Platz Petra, Hámornik Balázs Péter, Lógó Emma, Tarján Tamás
Magyarok a határon túl 341
Sasné Grósz Annamária, Urbán Ákos
Páciens-szegmensek jellemzői és ezek jelentősége a társadalmi marketingben 351
Kincsesné Vajda Beáta
Az élelmiszerfogyasztás mögöttes dimenziói: étkezési és testi attitűdök kapcsolata 363
Szabó Sára, Szigeti Orsolya, Soós Mihály, Szakály Zoltán
Fogyasztói preferenciák és attitűdök hagyományos és tájjellegű élelmiszerekkel kapcsolatban 372
Jasák Helga, Fehér András, Szakály Zoltán
...már megint más a fogyasztó 382
Dr. Törőcsik Mária
Magyar hallgatók nemzetközi környezetben - Sikerkritériumok 391
Sasné Grósz Annamária, Hargitai Dávid Máté
Irányított esettanulmányok a gyakorlatorientált oktatás szolgálatában 401
Gulyásné dr. Kerekes Rita, Dr. Hajdú Noémi
A jelzési hipotézis vizsgálata a felsőoktatási marketingben 406
Kiss Marietta, Kun András István
Beiskolázási nyílt napok a felsőoktatási marketingben – egy felméréssorozat tanulságai 416
Kun András István, Svantner Bernadett
Az érzelmek és az agy - Fókuszban a neuromarketing kutatás 425
Varga Ákos, Simon Judit , Horváth Dóra, Pintér Attila
Válaszadási hajlandóságot befolyásoló attitűdök 432
Szűcs Krisztián
A pénzügyi kultúra és attitűd mérése 439
Dr. Kovács Péter, Dr. Révész Balázs, Ország Gáborné
Egészséges életmód kontra alkoholfogyasztás - Egy empirikus kutatás eredménye a bécsi (WU) és a győri (SZE) egyetemen II. 448
Huszka Péter, Süle Edit
A megújuló hírnév 459
Dr. Konczosné dr. habil Szombathelyi Márta PhD
Az online vásárlást befolyásoló tényezők vizsgálata, különös tekintettel az elektronikus szájreklám hatására 468
Nagy Ákos, Kemény Ildikó, Dr. Szűcs Krisztián, Dr. Simon Judit
Mondjam vagy mutassam? Vizuális és verbális információ-feldolgozási preferenciák alakulása 10 év távlatában 480
Bauer András, Horváth Dóra, Mitev Ariel
Te továbbajánlanád? Az offline és online továbbajánlási szándék alakulása az e-kiskereskedelemben 489
Kemény Ildikó, dr. Simon Judit, Ugray Zsolt
Fogyasztók a vállalatok ellen? A negatív online szájreklám a virtuális kereskedelemi közösségekben 499
Markos-Kujbus Éva, Csordás Tamás, Kiss Tünde
Idősebb fogyasztók technológiai kompetenciáinak meghatározó tényezői 507
Kolos Krisztina, Kenesei Zsófia, Somosi Ágnes
Hetesi Erzsébet, Révész Balázs (szerk.) (2014): „Marketing megújulás” - Marketing Oktatók Klubja 20. Konferenciája előadásai. Szegedi Tudományegyetem Gazdaságtudományi Kar: Szeged. ISBN: 978 963 306 3