Select your language

Keszeg Anna (2023): A kortárs divattrendek és az ellentmondásos fogyasztó

Loading. Please, wait.

Keszeg Anna (2023): A kortárs divattrendek és az ellentmondásos fogyasztó. In: Révész Balázs – Gyulai Zsófia (eds.): Reziliens Marketing - Válaszok változó kihívásokra. Szegedi Tudományegyetem Gazdaságtudományi Kar: Szeged. ISBN: 978-963-306-960-8 DOI:10.62561/EMOK-2023 pp. 172–173.

Authors

  • Anna, Keszeg. Moholy-Nagy Művészeti Egyetem, Babeș–Bolyai Tudományegyetem.

Abstract

Contemporary fashion trends and the controversial consumer

The presentation revolves around the idea that modern fashion consumption is influenced by two key trends: shopping anxiety and growth. These two global trends serve as a summary of the seasonal trends prevalent in contemporary fashion. The exploration conducted demonstrates that these two overarching consumer trends can be linked to minor aesthetic and visual phenomena.

Language

hungarian

Details of publishing collection

Révész Balázs – Gyulai Zsófia (eds.) (2023): Reziliens Marketing - Válaszok változó kihívásokra. Szegedi Tudományegyetem Gazdaságtudományi Kar: Szeged. ISBN: 978-963-306-960-8 DOI:10.62561/EMOK-2023

Details

Association for Marketing Education and Research
1093 Budapest, Fővám tér 8.
info@emok.hu

Tax number: 18652279-2-43
Bank account number:
Magnet Bank 16200223-10038989

 
We use cookies

We use cookies on our website. Some of them are essential for the operation of the site, while others help us to improve this site and the user experience (tracking cookies). You can decide for yourself whether you want to allow cookies or not. Please note that if you reject them, you may not be able to use all the functionalities of the site.