Kovács Stefan – Veres István – Bíró-Szigeti Szilvia (2023): Minőségdimenziók a BME gazdasági mesterképzésének vizsgálatában
Loading. Please, wait.
Kovács Stefan – Veres István – Bíró-Szigeti Szilvia (2023): Minőségdimenziók a BME gazdasági mesterképzésének vizsgálatában. In: Révész Balázs – Gyulai Zsófia (eds.): Reziliens Marketing - Válaszok változó kihívásokra. Szegedi Tudományegyetem Gazdaságtudományi Kar: Szeged. ISBN: 978-963-306-960-8 DOI:10.62561/EMOK-2023 pp. 187–187.
Authors
- Stefan, Kovács. Budapesti Műszaki Egyetem.
- István, Veres. Budapesti Műszaki Egyetem.
- Szilvia, Bíró-Szigeti. Budapesti Műszaki Egyetem.
Abstract
Evaluating the Quality Aspects of the Economics Master's Program in BME
Universities worldwide, including in our country, are experiencing a transformation, and one of the most crucial factors in their competition is the quality of service provided. Covid19 has accelerated the adoption of digital tools in higher and secondary education, aiding educators and students. However, the effect of online learning on the student’s mental well-being has yet to be extensively studied. How has isolation impacted the students' perception of education quality? To address this issue, we conducted a longitudinal study on the role of empathy and digital tools in evaluating service quality dimensions among students enrolled in a Master's program in Economics at BME.
Covid19 empathic marketing digitalization higher education SERVPERF model
Language
hungarian
Details of publishing collection
Révész Balázs – Gyulai Zsófia (eds.) (2023): Reziliens Marketing - Válaszok változó kihívásokra. Szegedi Tudományegyetem Gazdaságtudományi Kar: Szeged. ISBN: 978-963-306-960-8 DOI:10.62561/EMOK-2023