Ismerjük a vevők? A vásárlás pszichológiája
Veres Zoltán – Sasné Grósz Annamária – Liska Fanny (szerk.) (2019): Ismerjük a vevők? A vásárlás pszichológiája - Az Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért XXV. Országos Konferenciájának előadásai. Pannon Egyetem: Veszprém. ISBN: 978-615-00-58
Kulturális sokk és pozitív szájreklám a felsőoktatásban tanuló külföldi hallgatók körében 10
Mucsi Attila – Malota Erzsébet – Török Anna
Külföldi hallgatók motivációi és elégedettség a külföldi tanulmányi programmal 12
Mucsi Attila – Malota Erzsébet – Török Anna
Az eredményalapú ügyfélélmény-mérési módszer alkalmazása B2B piacon 25
Gyulai Zsófia – Révész Balázs
Beszállítói képességek és kompetenciák jelentősége az innovációs együttműködések során 34
Papp Adrienn
A vezetési tanácsadási szakirodalom intellektuális struktúrájának feltárása – b2b marketing kitekintés 36
Varga-Toldi Katalin – Veres Zoltán – Rékasi László
Mobiltechnológia alkalmazása és elfogadása a turizmusban. Szakirodalmi összefoglaló 48
Cserdi Zsófia – Kenesei Zsófia
SZÉP-kártyával vagy anélkül? A SZÉP-kártyát használók utazásainak jellemzői a Balatonnál 62
Sulyok Judit – Madarász Eszter
Balaton régió lakosainak helyi identitása 72
Sasné Grósz Annamária – Lang Letícia Anikó
A Szülői Egészségtudatosság és az Étkezési Preferenciáik Vizsgálata 97
Holczer Adél Judit
Étkezési szokások és preferenciák vizsgálata a nők körében 109
Kiss Virág Ágnes – Danyi Mihály – Holczer Adél – Fehér András
Az általános iskolás korú gyerekek evési magatartásának vizsgálata a Holland Evési Magatartás Kérdőív (DEBQ) segítségével 118
Lipták Lilla – Pető Dalma
A sportfogyasztási kutatások iránya az elmúlt tíz évben 129
Csóka László
Mitől elégedettek a vezetők? 141
Darida Zsuzsa – Mitev Ariel Zoltán
Ismerjük a hallgatót? – A CSR oktatás szerepe 152
Ásványi Katalin – Kiss Dominika
Új törekvések a Nonbusiness marketing oktatásában - Lehetséges? 162
Kéri Anita – Béla-Csovcsics Andrea
Modellezhető-e az egészségügyi szolgáltatások sikeressége? 175
Hetesi Erzsébet – Béla-Csovcsics Andrea
Hogyan vegyük rá a vizsgálati alanyokat egy hosszúnak tűnő kérdőív kitöltésére? Esetleírás a közigazgatás képzési rendszerét vizsgáló kutatás alapján 187
Darida Zsuzsa – Józsa László
Bibliometriai elemzés a Vezetéstudomány folyóirat elmúlt 50 évében megjelent marketing témájú cikkei alapján 197
Bauer András – Gáti Mirkó
Az innováció értelmezése az értékesítésben 199
Krenyácz Éva – Gáti Mirkó – Mitev Ariel Zoltán
A fogyasztói egészségügyi technológiai újdonságok körében használt információforrások 208
Lányi Beatrix – Putzer Petra
Változó igények és versenyképesség – 4.0 219
Dinya László – Klausmann-Dinya Anikó
Technológia-elfogadás speciális jellemzői az idős internetezők körében 230
Kenesei Zsófia – Kolos Krisztina – Kiss Kornélia – Kovács Edina – Pinke-Sziva Ivett – Michalkó Gábor
Az okostelefon szerepének és hatásának megítélése a családi utazások kontextusában 242
Ásványi Katalin – Gyulavári Tamás – Jászberényi Melinda
Élménydimenziók belső struktúrája a családi fesztiváloknál 253
Ásványi Katalin – Mitev Ariel Zoltán – Jászberényi Melinda
Játékosítási megoldások fesztiválos környezetben 266
Iványi Tamás
Egy Európai Védelmi Unió felé? Az európai uniós védelmi együttműködés új fázisa és a magyar közvélemény 280
Hack-Handa József – Nagy Zsolt
Nonbusiness intézmények marketing tevékenysége, s szerepük a településmarketingben 292
Tóth-Kaszás Nikoletta
A sport szerepe az egyetemi hallgatók életében 304
Porcs Dániel – Molnár László
Véradói szegmensek vizsgálata fiatal felnőttek körében 315
Prónay Szabolcs – Huszár Sándor – Imreh Szabolcs
Fogyasztói jóllét a hazai alternatív élelmiszerellátási hálózatokban 330
Neulinger Ágnes – Bársony Fanni – Gjorevska Natasha – Lazányi Orsolya – Pataki György – Takács Sándor – Török Anna
Hazai életstílus-csoportok digitalizációs jellemzői 354
Szűcs Krisztián – Törőcsik Mária – Nagy Ákos – Lázár Erika
Átlagos helyit vagy egyedi globálisat? 365
Jhanghiz Syahrivar – Gyulavári Tamás
Fiatal versenysportolók étkezési szokásainak vizsgálata 375
Foltin Bianka
Húsfogyasztási szokások egy naplóíró kutatás tapasztalatai alapján 387
Keller Veronika – Ercsey Ida
Az MKTOR piacorientációt mérő modell adaptációja és kapcsolata a vállalati teljesítménnyel 399
Kiss Marietta – Szakály Zoltán – Kovács Bence
A Narancsborok pozicionálási lehetőségei a hazai borfogyasztói szegmensekben 412
Bene Zsuzsanna – Papp Adrienn – Piskóti István
Egy netnográfiás kutatás eredményei az alma- meggy- és céklalé vonatkozásában 423
Soós Mihály – Gál Tímea – Szakály Zoltán
A kommunikációs csatornák népszerűségének és hitelességének változása 2017-2019 között Magyarországon 436
Dobó Róbert
Reklám a videójátékok világában 444
Danó Györgyi – Nguyen Van Phu
Promócióseszköztár elemzés az utazási irodák bevonásával 457
Kökény László – Jászberényi Melinda
Brand for president – a márkák megújult társadalmi szerepvállalásának hatása a CSR kommunikációra 467
Lipták Lilla – Prónay Szabolcs
A márkaelkerülés motivációi 478
Tamasits Dóra
A VR nyitottság hatása a helyimázs kialakulását befolyásoló tényezőkre 490
Gerdesics Viktória – Nagy Ákos – Csapó János
Gyöngyös, mint lakóhely és úti cél megítélése a helyi lakosság körében 502
Lőrincz Katalin
Fesztiválkávézó, avagy mit tanulhatunk egy részvételi kutatáson alapuló vizsgálatból a hazai regionális fesztiválok marketingtevékenységéről? 516
Németh Szilárd – Zsigmond Száva – Tóth Péter – Ernhaft Attila
Hivatásturisztikai trendek Bécs, Budapest és Prága fókuszában 528
Boros Kitti
A magyar lakosság környezettudatossága utazásai során: generációs és egyéb különbségek 538
Raffay Zoltán
A magánélet védelmével kapcsolatos fogyasztói észlelések a GDPR szabályozás tükrében 554
Gáti Mirkó – Simay Attila
Online CSR kommunikáció a magyarországi „zöld szállodákban” 564
Hajmásy Gyöngyi
Könyvtermékek a regénypiacon 577
Légrádi Miklós – Bíró-Szigeti Szilvia – Kovács István
Generációs különbségek(?) a digitális kompetencia vonatkozásában 589
Molnár László – Bihariné Kalászdi Beáta – Fehér Márton – Hajdu Gergő
Parkolási szokások feltárása: mit üzennek a digitális adatok a városi parkolásban?! 604
Majó-Petri Zoltán – Révész Balázs
Vásárlók attitűd alapú szegmentálása reprezentatív mintán 615
Dörnyei Otília – Pethő Beáta
Digitális innovációk hatása a kiskereskedelmi csatornák integrálására 636
Agárdi Irma – Berezvai Zombor – Szabolcsné Orosz Judit
A digitális innovációk hatása az élelmiszer-kiskereskedelmi vállalatok teljesítményére 626
Berezvai Zombor – Agárdi Irma – Szabolcsné Orosz Judit
A fiatal nők és férfiak kuponokkal kapcsolatos attitűdjének vizsgálata 627
Németh Péter – Lázár Erika
Az ügyfél reakciók és előfizetési preferenciák vizsgálata szolgáltatáskivezetés esetén 641
Somosi Ágnes – Kolos Krisztina
Érzelmek és impulzusvásárlás a parfümpiacon, a Blind Buy marketingjelentősége az online vásárlásban 642
Plaschil Bernadett – Mitev Ariel Zoltán
Teljesítményjavítás vagy örömforrás? Utilitarista és hedonista motivációk az okosórák fogyasztói elfogadásában 651
Fügedi Barbara – Keszey Tamara
A filmnézés, mint egyedi fogyasztói magatartás elméleti vizsgálata 664
Horváth Ádám – Gyenge Balázs
„Én döntöm el, hogy eszek-e francia krémest” - Fogyasztói autonómia az egészségügyben 675
Kincsesné Vajda Beáta – Sallay Viola – Papp-Zipernovszky Orsolya – Klinovszky Andrea – Buzás Norbert
Eszképizmus, átalakulás és emlékezetes élmények a romkocsmákban 687
Kelemen-Erdős Anikó – Mitev Ariel Zoltán
Mit jelent anyagiasnak lenni? Az anyagiasság jelentéstartalmának vizsgálata szemantikus szelekciós teszt segítségével 689
Debreceni János – Hofmeister-Tóth Ágnes
Crossover, mint lehetőség a tudománykommunikációban - A Quadruple Helix innovációs modell popularizálása stílusátírásokon keresztül 700
Horváth Dóra – Cosovan Attila – Komár Zita – Bauer Anna – Cserti Melinda Krisztina – Halcsik Anett – Horkai Alex – Horváth Mátyás – Kajli Emese – Klapcsik Ágnes – Nagy Fruzsina – Polgár Judit – Santovan Bianka Klaudia – Schiller Orsolya – Siklós Bence – Sonkoly Anna – Szabó Rebeka Fanni – Szamosvári Flóra – Zseni Boglárka
Analóg lények vagyunk egy digitális világban – avagy a digitalizáció következményei és lehetőségei kutató és tervezői szemszögből 711
Megyeri Gábor – Horváth Dóra – Cosovan Attila
Hierarchiamentes övezet az általános iskolában - bemutatkozik a designkommunikáció, mint kreatív oktatásmódszertani eszköz 721
Horváth Daniella Dominika – Horváth Dóra – Csordás Tamás – Cosovan Attila
Kis- és közepes vállalatok marketingcélú közösségimédia-használatának megfigyelése online környezetben - Módszertani megközelítés a tisztánlátás fényében 730
Gáti Mirkó – Csordás Tamás – Piskóti Marianna
A neuromarketing iránti felhasználói attitűdök: Egy online szentimentelemzés első tapasztalatai 739
Varga Ákos – Csordás Tamás
Az influencerek, mint 21. századi értékesítők befolyása az X és Y generáció női fogyasztóira 760
Parádiová Mária
Veres Zoltán – Sasné Grósz Annamária – Liska Fanny (szerk.) (2019): Ismerjük a vevők? A vásárlás pszichológiája - Az Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért XXV. Országos Konferenciájának előadásai. Pannon Egyetem: Veszprém. ISBN: 978-615-00-58