Gáti Mirkó – Csordás Tamás – Piskóti Marianna (2019): Kis- és közepes vállalatok marketingcélú közösségimédia-használatának megfigyelése online környezetben - Módszertani megközelítés a tisztánlátás fényében

Betöltés. Kérem, várjon.

Gáti Mirkó – Csordás Tamás – Piskóti Marianna (2019): Kis- és közepes vállalatok marketingcélú közösségimédia-használatának megfigyelése online környezetben - Módszertani megközelítés a tisztánlátás fényében. In: Veres Zoltán – Sasné Grósz Annamária – Liska Fanny (szerk.): Ismerjük a vevők? A vásárlás pszichológiája - Az Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért XXV. Országos Konferenciájának előadásai. Pannon Egyetem: Veszprém. ISBN: 978-615-00-58 pp. 730–738.