Válasszon nyelvet

2024. augusztus 27. kedd
9.00-10.00
Érkezés, regisztráció
10.00-12.30
Megnyitó, Plenáris program
📍Dél-Dunántúli Regionális Könyvtár és Tudásközpont
12.30-13.30
Ebéd
13.30-14.50
Szekcióelőadások (1-4)
14.50-15.20
Kávészünet
15.20-16.40
Szekcióelőadások (5-8)
16.40-17.10
Kávészünet
17.10-18.30
Szekcióelőadások (9-11)
19.30-22.00
Gálavacsora
21.45-
Gálavacsorát követő levezető táncos mulatság
2024. augusztus 28. szerda
9.00-10.00
Workshopok (1-3)
10.00-10.30
Kávészünet
10.30-11.30
Workshopok (4-6)
11.30-12.00
Kávészünet
12.00-13.00
Workshopok (7-8)
13.00-13.20
Zárszó
13.20-14.20
Ebéd

2024. augusztus 27. KEDD

Megnyitó, plenáris program
📍Dél-Dunántúli Regionális Könyvtár és Tudásközpont (Pécs, 7622 Universitas u. 2/A) ⌛9:00-12:30
9:00-10:00
Érkezés, regisztráció
10:00-10:10
Megnyitó
Dr. Takács András – PTE Közgazdaságtudományi Karának dékánja – köszöntő
Dr. Putzer Petra – PTE KTK Marketing és Turizmus Intézetének adjunktusa, a konferencia főszervezője – köszöntő
10:10-10:30
Köszöntők
Dr. Szűcs Krisztián – EMOK elnök
10:30-11:20
🇬🇧 Plenáris előadás
Justin Paul (full professor, University of Puerto Rico): Publishing on Reputed Journals: DOs and DON'ts
11:20-11:50
EMOK éves beszámoló, EMOK közgyűlés és elnökségválasztás
Dr. Szűcs Krisztián – EMOK elnök
11:50-12:00
Év Innovatív kurzusa 2024
Dr. Jakopánecz Eszter
12:00-12:10
Nívódíj eredményhirdetés
Dr. Mitev Ariel - MTA GMB MTA elnök
Dr. Keszey Tamara - Publikációs Nívódíj Munkabizottság elnök
12:10-12:15
EMAC információk
Dr. Gáti Mirkó
Ebéd
📍Teleky Bistro (Pécs, 7622 Universitas u. 2/a) ⌛12.30-13.30
Szekció előadások
📍PTE KTK (Pécs, 7622 Rákóczi út 80.) ⌛13:30-14:50
1. szekció
Nonbusiness marketing
B310 terem
Szekcióvezető: Ercsey Ida, társszekcióvezető: Pavluska Valéria
  1. Béla-Csovcsics Andrea, Kazár Klára: Az önkéntes elégedettséget befolyásoló tényezők vizsgálata
  2. Ercsey Ida: Az elektronikus egészségműveltség vizsgálata az időskorú népességben
  3. Kéri Anita: Az egyetemi márkabüszkeség tényezőinek feltárása – út az egyetemi márkabüszkeség skála megalkotása felé
  4. Sasné Grósz Annamária, Hargitai Dávid Máté: Egyetemi választáSOKK
  5. Dóra Tímea Beatrice, Szalkai Zsuzsanna, Simon Judit: A forprofit és nonprofit szervezetek együttműködésének vizsgálata egészségügyi prevenciós célú eseményeken
2. szekció
Fogyasztói magatartás 1.
B312 terem
Szekcióvezető: Törőcsik Mária, társszekcióvezető: Molnár László
  1. Bálint Alexandra, Törőcsik Mária: Válságok és fogyasztás - szakértői véleményezés szerint
  2. Bodon György, Neulinger Ágnes: Negatív érzelmek marketing értéke: kvalitatív kutatás részeredményei egy magyar labdarúgócsapatnál
  3. Lázár Erika, Nagy Ákos, Szűcs Krisztián: Az érzelmi élmény feltárása a kiskereskedelmi mobilalkalmazások használatában
  4. Lázár Erika, Bakó Lili, Németh Péter: A színek szerepe az üzleten belüli információészlelésben: Egy szemkamerás kísérlet tanulságai
  5. Molnár László, Nagy Szabolcs, Papp Adrienn: A neobankok fogyasztói elfogadásának vizsgálata a fiatal felnőttek körében
3. szekció
Innovációmarketing
B313 terem
Szekcióvezető: Keszey Tamara, társszekcióvezető: Lányi Beatrix
  1. Bednárik Éva, Takáts Alexandra, Jámbori Zsuzsanna, Mészáros Katalin: A közcélú drónok marketingkommunikációját támogató kutatás a Nyugat-dunántúli lakosság körében
  2. Biró Borbála: Új ortopédiai műtéti eljárások, innovatív technológiák fogyasztói elfogadása: attitűdvizsgálat páciensek oldaláról
  3. Keszey Tamara: Hogyan gyűjtik a vállalatok a vevői adatokat? A nemzetközi irodalom áttekintése
  4. Bavlsík Richard, Strausz Kamilla: A bizonytalanság kezelése: A belső és külső eszközök szerepe a nagy növekedési potenciállal rendelkező fiatal, innovatív vállalkozások esetén
🇬🇧 4. szekció
Marketing challenges
Room B316
Chair: Moreno Frau, co-chair: Krisztián Szűcs
  1. Ákos Varga, Rebeka Jónás, Alexa Rudolf: Navigating the Digital Table: The Influence of Online Reviews on Restaurant Visit Intentions Among Hungarian Consumers
  2. Ágnes Halász, Zsófia Kenesei: Literature review of academic advising in higher education
  3. László Molnár, Moreno Frau, Tamara Keszey: Unlocking Insights: A Comprehensive Review of Utilizable Customer Feedback
  4. Gábor Nagy, Berács József: Does a greater institutional distance between an SME’s home country and its export destinations induce greater competitive aggressiveness? A configurational approach
  5. Mónika-Anetta Alt, Zombor Berezvai, Irma Agárdi: Profiting from sustainability? The effect of sustainability-related innovations on the performance of FMCG retailers
Kávészünet
📍Egyetemi Kávézó, PTE KTK udvar ⌛14.50-15.20
Szekció előadások
📍PTE KTK (Pécs, 7622 Rákóczi út 80.) ⌛15.20-16.40
5. szekció
Felelős marketing
B310 terem
Szekcióvezető: Dinya László, társszekcióvezető: Putzer Petra
  1. Gerdesics Viktória, Nagy Ákos: A VR turizmus lehetőségei és korlátai a fogyatékossággal élők körében
  2. Bifkovics Bettina, Malota Erzsébet: Sztereotípiák az Ukrajnai menekültekkel való önkéntesség során
  3. Dinya László: Társadalmi marketing kihívások a fenntartható fejlődési célok elérése kapcsán
  4. Putzer Petra, Galambosné Tiszberger Mónika, Márkus Gábor, Tóth-Pajor Ákos, Csapi Vivien: KKV-k versenyképességen alapuló ESG teljesítménymérése
  5. Török Anna, Kubinyi Anna Hermina: Méltányosság, sokszínűség és befogadás (ED&I) a nemzetközi marketingkommunikációban – irodalmi áttekintés
6. szekció
Fogyasztói magatartás 2.
B312 terem
Szekcióvezető: Hetesi Erzsébet, társszekcióvezető: Németh Péter
  1. Nagy Szabolcs, Molnár László, Hajdú Noémi: A megújuló energiaforrások használatával kapcsolatos felhasználói magatartás elemzése
  2. Papp Adrienn, Marien Anita: A turisztikai value co-creation fogyasztói elégedettségre és lojalitásra gyakorolt hatásának vizsgálata a fiatal felnőttek körében
  3. Vizi Noémi, Hetesi Erzsébet: Megragadhatók-e sajátos mintázatok a divatipari termékeket fogyasztók körében?
  4. Pólya Éva, Máté Zoltán, Oravecz Titanilla: Kihívások és perspektívák: Az életszínvonal érzet és a fogyasztás változásának összefüggései a pandémia időszakában Magyarországon
  5. Kincsesné Vajda Beáta: Betegélmények az alapellátásban: a személyes ellátás és a telemedicina kettősségének vizsgálata
7. szekció
Élelmiszermarketing
B313 terem
Szekcióvezető: Harsányi Dávid, társszekcióvezető: Jakopánecz Eszter
  1. Fenyves Noémi Dóra, Kiss Marietta: Személyre szabott táplálkozás Európában – létezik-e működőképes üzleti modell?
  2. Harsányi Dávid , Ilyésné Molnár Emese , Zarándné Vámosi Kornélia: A borversenyek marketing szerepe
  3. Márk Csaba Antal: Piaci penetráció vezérelte piacrész növelés – Esettanulmány a gyógyszeriparból
  4. Míra Mohr: Összehasonlító elemzés a meghatározó gasztronómiai tartalomgyártók közösségi média teljesítményéről a karácsonyi kampányidőszakban
8. szekció
PhD workshop
B316 terem
Szekcióvezető: Hlédik Erika, társszekcióvezető: Csóka László
  1. Benics Kálmán, Béla-Csovcsics Andrea , Táskai Ottilia , Vereckei-Poór Bence: Fenntarthatóság és a kínai elektromos autómárkák percepciója Magyarországon - Gépi tanulási módszerek alkalmazása
  2. Homedahack Sengsouly, Annamária Sasné Grósz, László Józsa: Cross-Cultural Business Negotiations in Developing Markets: Comprehending the Impact of Institutional and Cultural Elements
  3. Táskai Ottilia, Hlédik Erika: Étrend-kiegészítő fogyasztók egészséges életmódhoz és a fizikai aktivitáshoz való viszonya - szisztematikus irodalomelemzés
Kávészünet
📍Egyetemi Kávézó, PTE KTK udvar ⌛16.40-17.10
Szekció előadások
📍PTE KTK (Pécs, 7622 Rákóczi út 80.) ⌛17.10-18.30
9. szekció
AI a marketingben
B312 terem
Szekcióvezető: Iványi Tamás, társszekcióvezető: Bíró-Szigeti Szilvia
  1. Józsa László, Balla Rita: Vizuális kreativitás és gépi intelligencia
  2. Iványi Tamás, Kelemen-Erdős Anikó: A kiterjesztett intelligencia értékteremtő hatása a marketingben
  3. Pál Bertold Csaba, Iványi Tamás: A gépi tanulás lehetőségei a marketingkutatásban
  4. Danó Györgyi, Kovács Stefan: A Mesterséges Intelligencia gyakorlati alkalmazásának lehetőségei a marketingkutatásban
  5. Bifkovics Bettina, Kisfürjesi Nóra, Hadadiné Jászay Marianna, Fehér András, Huszár Sándor : MI által támogatott mentálhigiénés szolgáltatások elfogadása és megítélése
  6. Kovács Stefan, Veres István, Bíró-Szigeti Szilvia: Mesterséges intelligencia és fenntarthatósági értékek jelentősége az egyetemi hallgatók marketinggel kapcsolatos jövőképében
10. szekció
Digitális marketing
B313 terem
Szekcióvezető: Agárdi Irma, társszekcióvezető: Nagy Ákos
  1. Agárdi Irma, Berezvai Zombor, Alt Mónika-Anetta: Do digital marketing innovations outperform non-digital marketing innovations in profitability? The landscape of European retailing
  2. Szász Tünde, Hlédik Erika: Énképilleszkedés az online vásárlási folyamatokban: Összehasonlító weboldalhasználhatósági teszt szemmozgáskövetővel
  3. Hubert József, Bauer András: Kompetenciaváltozások a közösségi média marketing térhódításának tükrében. 2010-2015 közt publikált álláshirdetések kvantitatív elemzése
  4. Hartl Katalin, Varga Ákos, Kemény Ildikó: A mobil AR-élmény a kiskereskedelemben: szisztematikus szakirodalmi áttekintés
11. szekció
Marketingkommunikáció
B316 terem
Szekcióvezető: Keller Veronika, társszekcióvezető: Gerdesics Viktória
  1. Dobó Róbert: A „liberális civil értelmiségi” és a „konzervatív keresztény-demokrata” találkozása a politikai narratíva világában: Vezérszó szemantika demográfiai, pártpreferencia és kommunikációs csatorna alapon
  2. Keller Veronika, Dernóczy-Polyák Adrienn : Az elsőéves egyetemi hallgatók szegmentálása az intézményválasztás alapján
  3. Sikó Beáta: A viselkedésalapú célzás adatvédelmi aspektusainak elemzése az Instagram felhasználók körében PLS-útelemzés segítségével
  4. Cserdi Zsófia, Muzslai Anikó: Élménydimenziók szerepe és hatása a marketingkommunikációs gyakorlatokban a fesztiválszezonban: fókuszban a Z generáció
Gálavacsora
📍N-Eozin Grillterasz & Kultúrpark (Pécs, 7621 Esze Tamás u. 3.) ⌛19.30-22.00
Gálavacsorát követő levezető táncos mulatság (önköltséges fogyasztással)
📍Trafik (Pécs, 7621 Perczel Miklós u. 22.) ⌛21.45-

2024. augusztus 28. SZERDA

Workshopok
📍PTE KTK (Pécs, 7622 Rákóczi út 80.) ⌛9.00-10.00
1. workshop
Egyetemi márka – Mi teszi a vállalati-egyetemi együttműködéseket sikeressé?
B313 terem
A workshop vezetői: Ercsey Ida, Ásványi Katalin
  1. Piskóti István: „Álcázás helyett” – holisztikus, integrált marketinget a „felelős” egyetemekért
  2. Révész Balázs: Egyetemi együttműködések sikerfaktorai - Egy európai egyetemi szövetség tapasztalatai
2. workshop
(B+I)*RD dolog, amit a madaraktól a kutatók tanulhatnak
B316 terem
A workshop vezetői: Bifkovics Bettina, Csordás Tamás, Horváth Dóra, Kisfürjesi Nóra, Mitev Ariel
  1.  
3. workshop
A családbarátság jelensége az üzleti rendezvények szintjén
B323/1 terem
A workshop vezetői: Boros Kitti, Markos-Kujbus Éva, Csordás Tamás Viktor
  1.  
Kávészünet
📍Egyetemi Kávézó, PTE KTK udvar ⌛10.00-10.30
Workshopok
📍PTE KTK (Pécs, 7622 Rákóczi út 80.) ⌛10.30-11.30
4. workshop
Marketing oktatás - az Év Innovatív kurzusa
B313 terem
A workshop vezetője: Jakopánecz Eszter
  1. Ásványi Katalin, Gedeon Eszter: A fenntartható fejlődésre való oktatás előmozdítása a felsőoktatásban: A pedagógiai eszközök irodalmi áttekintése
5. workshop
A luxus és fogyasztásának tudományos és időbeli értelmezése
B316 terem
A workshop vezetője: Juhász-Dóra Katalin
  1.  
6. workshop
Kérdezzük-e még a fogyasztót? A válaszadói hajlandóság és a kutatás sikerességének összefüggései
B323/1 terem
A workshop vezetői: Németh Péter, Lázár Erika
  1.  
Kávészünet
📍Egyetemi Kávézó, PTE KTK udvar ⌛11.30-12.00
Workshopok
📍PTE KTK (Pécs, 7622 Rákóczi út 80.) ⌛12.00-13.00
7. workshop
Marketingkutató 2.0 – az MI támogatásával
B323/1 terem
A workshop vezetője: Iványi Tamás
  1.  
8. workshop
Miért nem működnek a hagyományos „játékszabályok” a politikai marketingben?
B316 terem
A workshop vezetője: Dobó Róbert
  1. Lehoczky Noémi, Markos-Kujbus Éva, Gáti Mirkó: “Köszönjük érdeklődését, üdvözöljük partnereink között! Kérjük, jelölje meg, hogy milyen forrásból értesült rólunk...” – Avagy az eWOM (online szájreklám) szerepe szervezetközi piaci környezetben
Zárszó
📍Aula, PTE KTK (Pécs, 7622 Rákóczi út 80.) ⌛13.00-13.20
Ebéd
📍Teleky Bistro (Pécs, 7622 Universitas u. 2/a) ⌛13.20-14.20

Regisztráció

Fontos határidők

2024. március 4.
Speciális workshop/szekció vállalás

2024. április 29.  2024. május 12.
Előadói jelentkezés – tanulmányok leadása

2024. május 27.
Döntés az elfogadásról

2024. június 30.
Résztvevői jelentkezés határideje
Részvételi díj befizetése
Átdolgozott cikkek leadása