Válasszon nyelvet

2024. augusztus 27. kedd
9.00-10.00
Érkezés, regisztráció
10.00-12.30
Megnyitó, Plenáris program
📍Dél-Dunántúli Regionális Könyvtár és Tudásközpont
12.30-13.30
Ebéd
13.30-14.50
Szekcióelőadások (1-4)
14.50-15.20
Kávészünet
15.20-16.40
Szekcióelőadások (5-8)
16.40-17.10
Kávészünet
17.10-18.30
Szekcióelőadások (9-11)
19.30-22.00
Gálavacsora
21.45-
Gálavacsorát követő levezető táncos mulatság
2024. augusztus 28. szerda
9.00-10.00
Workshopok (1-3)
10.00-10.30
Kávészünet
10.30-11.30
Workshopok (4-6)
11.30-12.00
Kávészünet
12.00-13.00
Workshopok (7-8)
13.00-13.20
Zárszó
13.20-14.20
Ebéd

2024. augusztus 27. KEDD

Megnyitó, plenáris program
📍Dél-Dunántúli Regionális Könyvtár és Tudásközpont (Pécs, 7622 Universitas u. 2/A) ⌛9:00-12:30
9:00-10:00
Érkezés, regisztráció
10:00-10:10
Megnyitó
Dr. Takács András – PTE Közgazdaságtudományi Karának dékánja – köszöntő
Dr. Putzer Petra – PTE KTK Marketing és Turizmus Intézetének adjunktusa, a konferencia főszervezője – köszöntő
10:10-10:30
Köszöntők
Dr. Szűcs Krisztián – EMOK elnök
10:30-11:20
🇬🇧 Plenáris előadás
Justin Paul (full professor, University of Puerto Rico): Publishing on Reputed Journals: DOs and DON'ts
11:20-11:50
EMOK éves beszámoló, EMOK közgyűlés és elnökségválasztás
Dr. Szűcs Krisztián – EMOK elnök
11:50-12:00
Év Innovatív kurzusa 2024
Dr. Jakopánecz Eszter
12:00-12:10
Nívódíj eredményhirdetés
Dr. Mitev Ariel - MTA GMB MTA elnök
Dr. Keszey Tamara - Publikációs Nívódíj Munkabizottság elnök
12:10-12:15
EMAC információk
Dr. Gáti Mirkó
Ebéd
📍Teleky Bistro (Pécs, 7622 Universitas u. 2/a) ⌛12.30-13.30
Szekció előadások
📍PTE KTK (Pécs, 7622 Rákóczi út 80.) ⌛13:30-14:50
1. szekció
Nonbusiness marketing
B310 terem
Szekcióvezető: Ercsey Ida, társszekcióvezető: Pavluska Valéria
  1. Béla-Csovcsics Andrea, Kazár Klára: Az önkéntes elégedettséget befolyásoló tényezők vizsgálata
  2. Ercsey Ida: Az elektronikus egészségműveltség vizsgálata az időskorú népességben
  3. Kéri Anita: Az egyetemi márkabüszkeség tényezőinek feltárása – út az egyetemi márkabüszkeség skála megalkotása felé
  4. Sasné Grósz Annamária, Hargitai Dávid Máté: Egyetemi választáSOKK
  5. Dóra Tímea Beatrice, Szalkai Zsuzsanna, Simon Judit: A forprofit és nonprofit szervezetek együttműködésének vizsgálata egészségügyi prevenciós célú eseményeken
2. szekció
Fogyasztói magatartás 1.
B312 terem
Szekcióvezető: Törőcsik Mária, társszekcióvezető: Molnár László
  1. Bálint Alexandra, Törőcsik Mária: Válságok és fogyasztás - szakértői véleményezés szerint
  2. Bodon György, Neulinger Ágnes: Negatív érzelmek marketing értéke: kvalitatív kutatás részeredményei egy magyar labdarúgócsapatnál
  3. Lázár Erika, Nagy Ákos, Szűcs Krisztián: Az érzelmi élmény feltárása a kiskereskedelmi mobilalkalmazások használatában
  4. Lázár Erika, Bakó Lili, Németh Péter: A színek szerepe az üzleten belüli információészlelésben: Egy szemkamerás kísérlet tanulságai
  5. Molnár László, Nagy Szabolcs, Papp Adrienn: A neobankok fogyasztói elfogadásának vizsgálata a fiatal felnőttek körében
3. szekció
Innovációmarketing
B313 terem
Szekcióvezető: Keszey Tamara, társszekcióvezető: Lányi Beatrix
  1. Bednárik Éva, Takáts Alexandra, Jámbori Zsuzsanna, Mészáros Katalin: A közcélú drónok marketingkommunikációját támogató kutatás a Nyugat-dunántúli lakosság körében
  2. Biró Borbála: Új ortopédiai műtéti eljárások, innovatív technológiák fogyasztói elfogadása: attitűdvizsgálat páciensek oldaláról
  3. Keszey Tamara: Hogyan gyűjtik a vállalatok a vevői adatokat? A nemzetközi irodalom áttekintése
  4. Bavlsík Richard, Strausz Kamilla: A bizonytalanság kezelése: A belső és külső eszközök szerepe a nagy növekedési potenciállal rendelkező fiatal, innovatív vállalkozások esetén
🇬🇧 4. szekció
Marketing challenges
Room B316
Chair: Moreno Frau, co-chair: Krisztián Szűcs
  1. Ákos Varga, Rebeka Jónás, Alexa Rudolf: Navigating the Digital Table: The Influence of Online Reviews on Restaurant Visit Intentions Among Hungarian Consumers
  2. Ágnes Halász, Zsófia Kenesei: Literature review of academic advising in higher education
  3. László Molnár, Moreno Frau, Tamara Keszey: Unlocking Insights: A Comprehensive Review of Utilizable Customer Feedback
  4. Gábor Nagy, Berács József: Does a greater institutional distance between an SME’s home country and its export destinations induce greater competitive aggressiveness? A configurational approach
  5. Mónika-Anetta Alt, Zombor Berezvai, Irma Agárdi: Profiting from sustainability? The effect of sustainability-related innovations on the performance of FMCG retailers
Kávészünet
📍Egyetemi Kávézó, PTE KTK udvar ⌛14.50-15.20
Szekció előadások
📍PTE KTK (Pécs, 7622 Rákóczi út 80.) ⌛15.20-16.40
5. szekció
Felelős marketing
B310 terem
Szekcióvezető: Dinya László, társszekcióvezető: Putzer Petra
  1. Gerdesics Viktória, Nagy Ákos: A VR turizmus lehetőségei és korlátai a fogyatékossággal élők körében
  2. Bifkovics Bettina, Malota Erzsébet: Sztereotípiák az Ukrajnai menekültekkel való önkéntesség során
  3. Dinya László: Társadalmi marketing kihívások a fenntartható fejlődési célok elérése kapcsán
  4. Putzer Petra, Galambosné Tiszberger Mónika, Márkus Gábor, Tóth-Pajor Ákos, Csapi Vivien: KKV-k versenyképességen alapuló ESG teljesítménymérése
  5. Török Anna, Kubinyi Anna Hermina: Méltányosság, sokszínűség és befogadás (ED&I) a nemzetközi marketingkommunikációban – irodalmi áttekintés
6. szekció
Fogyasztói magatartás 2.
B312 terem
Szekcióvezető: Hetesi Erzsébet, társszekcióvezető: Németh Péter
  1. Nagy Szabolcs, Molnár László, Hajdú Noémi: A megújuló energiaforrások használatával kapcsolatos felhasználói magatartás elemzése
  2. Papp Adrienn, Marien Anita: A turisztikai value co-creation fogyasztói elégedettségre és lojalitásra gyakorolt hatásának vizsgálata a fiatal felnőttek körében
  3. Vizi Noémi, Hetesi Erzsébet: Megragadhatók-e sajátos mintázatok a divatipari termékeket fogyasztók körében?
  4. Pólya Éva, Máté Zoltán, Oravecz Titanilla: Kihívások és perspektívák: Az életszínvonal érzet és a fogyasztás változásának összefüggései a pandémia időszakában Magyarországon
  5. Kincsesné Vajda Beáta: Betegélmények az alapellátásban: a személyes ellátás és a telemedicina kettősségének vizsgálata
7. szekció
Élelmiszermarketing
B313 terem
Szekcióvezető: Harsányi Dávid, társszekcióvezető: Jakopánecz Eszter
  1. Fenyves Noémi Dóra, Kiss Marietta: Személyre szabott táplálkozás Európában – létezik-e működőképes üzleti modell?
  2. Harsányi Dávid , Ilyésné Molnár Emese , Zarándné Vámosi Kornélia: A borversenyek marketing szerepe
  3. Márk Csaba Antal: Piaci penetráció vezérelte piacrész növelés – Esettanulmány a gyógyszeriparból
  4. Míra Mohr: Összehasonlító elemzés a meghatározó gasztronómiai tartalomgyártók közösségi média teljesítményéről a karácsonyi kampányidőszakban
8. szekció
PhD workshop
B316 terem
Szekcióvezető: Hlédik Erika, társszekcióvezető: Csóka László
  1. Benics Kálmán, Béla-Csovcsics Andrea , Táskai Ottilia , Vereckei-Poór Bence: Fenntarthatóság és a kínai elektromos autómárkák percepciója Magyarországon - Gépi tanulási módszerek alkalmazása
  2. Homedahack Sengsouly, Annamária Sasné Grósz, László Józsa: Cross-Cultural Business Negotiations in Developing Markets: Comprehending the Impact of Institutional and Cultural Elements
  3. Táskai Ottilia, Hlédik Erika: Étrend-kiegészítő fogyasztók egészséges életmódhoz és a fizikai aktivitáshoz való viszonya - szisztematikus irodalomelemzés
Kávészünet
📍Egyetemi Kávézó, PTE KTK udvar ⌛16.40-17.10
Szekció előadások
📍PTE KTK (Pécs, 7622 Rákóczi út 80.) ⌛17.10-18.30
9. szekció
AI a marketingben
B312 terem
Szekcióvezető: Iványi Tamás, társszekcióvezető: Bíró-Szigeti Szilvia
  1. Józsa László, Balla Rita: Vizuális kreativitás és gépi intelligencia
  2. Iványi Tamás, Kelemen-Erdős Anikó: A kiterjesztett intelligencia értékteremtő hatása a marketingben
  3. Pál Bertold Csaba, Iványi Tamás: A gépi tanulás lehetőségei a marketingkutatásban
  4. Danó Györgyi, Kovács Stefan: A Mesterséges Intelligencia gyakorlati alkalmazásának lehetőségei a marketingkutatásban
  5. Bifkovics Bettina, Kisfürjesi Nóra, Hadadiné Jászay Marianna, Fehér András, Huszár Sándor : MI által támogatott mentálhigiénés szolgáltatások elfogadása és megítélése
  6. Kovács Stefan, Veres István, Bíró-Szigeti Szilvia: Mesterséges intelligencia és fenntarthatósági értékek jelentősége az egyetemi hallgatók marketinggel kapcsolatos jövőképében
10. szekció
Digitális marketing
B313 terem
Szekcióvezető: Agárdi Irma, társszekcióvezető: Nagy Ákos
  1. Agárdi Irma, Berezvai Zombor, Alt Mónika-Anetta: Do digital marketing innovations outperform non-digital marketing innovations in profitability? The landscape of European retailing
  2. Szász Tünde, Hlédik Erika: Énképilleszkedés az online vásárlási folyamatokban: Összehasonlító weboldalhasználhatósági teszt szemmozgáskövetővel
  3. Hubert József, Bauer András: Kompetenciaváltozások a közösségi média marketing térhódításának tükrében. 2010-2015 közt publikált álláshirdetések kvantitatív elemzése
  4. Hartl Katalin, Varga Ákos, Kemény Ildikó: A mobil AR-élmény a kiskereskedelemben: szisztematikus szakirodalmi áttekintés
11. szekció
Marketingkommunikáció
B316 terem
Szekcióvezető: Keller Veronika, társszekcióvezető: Gerdesics Viktória
  1. Dobó Róbert: A „liberális civil értelmiségi” és a „konzervatív keresztény-demokrata” találkozása a politikai narratíva világában: Vezérszó szemantika demográfiai, pártpreferencia és kommunikációs csatorna alapon
  2. Keller Veronika, Dernóczy-Polyák Adrienn : Az elsőéves egyetemi hallgatók szegmentálása az intézményválasztás alapján
  3. Sikó Beáta: A viselkedésalapú célzás adatvédelmi aspektusainak elemzése az Instagram felhasználók körében PLS-útelemzés segítségével
  4. Cserdi Zsófia, Muzslai Anikó: Élménydimenziók szerepe és hatása a marketingkommunikációs gyakorlatokban a fesztiválszezonban: fókuszban a Z generáció
Gálavacsora
📍N-Eozin Grillterasz & Kultúrpark (Pécs, 7621 Esze Tamás u. 3.) ⌛19.30-22.00
Gálavacsorát követő levezető táncos mulatság (önköltséges fogyasztással)
📍Trafik (Pécs, 7621 Perczel Miklós u. 22.) ⌛21.45-

2024. augusztus 28. SZERDA

Workshopok
📍PTE KTK (Pécs, 7622 Rákóczi út 80.) ⌛9.00-10.00
1. workshop
Egyetemi márka – Mi teszi a vállalati-egyetemi együttműködéseket sikeressé?
B313 terem
A workshop vezetői: Ercsey Ida, Ásványi Katalin
  1. Piskóti István: „Álcázás helyett” – holisztikus, integrált marketinget a „felelős” egyetemekért
  2. Révész Balázs: Egyetemi együttműködések sikerfaktorai - Egy európai egyetemi szövetség tapasztalatai
2. workshop
(B+I)*RD dolog, amit a madaraktól a kutatók tanulhatnak
B316 terem
A workshop vezetői: Bifkovics Bettina, Csordás Tamás, Horváth Dóra, Kisfürjesi Nóra, Mitev Ariel
  1.  
3. workshop
A családbarátság jelensége az üzleti rendezvények szintjén
B323/1 terem
A workshop vezetői: Boros Kitti, Markos-Kujbus Éva, Csordás Tamás Viktor
  1.  
Kávészünet
📍Egyetemi Kávézó, PTE KTK udvar ⌛10.00-10.30
Workshopok
📍PTE KTK (Pécs, 7622 Rákóczi út 80.) ⌛10.30-11.30
4. workshop
Marketing oktatás - az Év Innovatív kurzusa
B313 terem
A workshop vezetője: Jakopánecz Eszter
  1. Ásványi Katalin, Gedeon Eszter: A fenntartható fejlődésre való oktatás előmozdítása a felsőoktatásban: A pedagógiai eszközök irodalmi áttekintése
5. workshop
A luxus és fogyasztásának tudományos és időbeli értelmezése
B316 terem
A workshop vezetője: Juhász-Dóra Katalin
  1.  
6. workshop
Kérdezzük-e még a fogyasztót? A válaszadói hajlandóság és a kutatás sikerességének összefüggései
B323/1 terem
A workshop vezetői: Németh Péter, Lázár Erika
  1.  
Kávészünet
📍Egyetemi Kávézó, PTE KTK udvar ⌛11.30-12.00
Workshopok
📍PTE KTK (Pécs, 7622 Rákóczi út 80.) ⌛12.00-13.00
7. workshop
Marketingkutató 2.0 – az MI támogatásával
B323/1 terem
A workshop vezetője: Iványi Tamás
  1.  
8. workshop
Miért nem működnek a hagyományos „játékszabályok” a politikai marketingben?
B316 terem
A workshop vezetője: Dobó Róbert
  1. Lehoczky Noémi, Markos-Kujbus Éva, Gáti Mirkó: “Köszönjük érdeklődését, üdvözöljük partnereink között! Kérjük, jelölje meg, hogy milyen forrásból értesült rólunk...” – Avagy az eWOM (online szájreklám) szerepe szervezetközi piaci környezetben
Zárszó
📍Aula, PTE KTK (Pécs, 7622 Rákóczi út 80.) ⌛13.00-13.20
Ebéd
📍Teleky Bistro (Pécs, 7622 Universitas u. 2/a) ⌛13.20-14.20

Regisztráció

Fontos határidők

2024. március 4.
Speciális workshop/szekció vállalás

2024. április 29.  2024. május 12.
Előadói jelentkezés – tanulmányok leadása

2024. május 27.
Döntés az elfogadásról

2024. június 30.
Résztvevői jelentkezés határideje
Részvételi díj befizetése
Átdolgozott cikkek leadása

 

Sütiket használunk
Oldalainkon sütiket használunk. Ezek egy része szükséges az oldal működéséhez, a többi nekünk segít az oldal fejlesztésében és a felhasználói élmény javításában (követő sütik). Engedélyezheti ezeket a sütiket, de kérjük, vegye figyelembe, hogy az oldal nem minden funkcióját tudja igénybe venni a sütik nélkül.