Select your language

27. August 2024. Tuesday
9.00-10.00
Registration
10.00-12.30
Welcome, plenary programmes
📍Regional Library and Knowledge Centre of Southern Transdanubia
12.30-13.30
Lunch
13.30-14.50
Sessions (1-4)
14.50-15.20
Coffee break
15.20-16.40
Sessions (5-8)
16.40-17.10
Coffee break
17.10-18.30
Sessions (9-11)
19.30-22.00
Conference Dinner
21.45-
Closing dance party (consumption at own expense)
28. August 2024. Wednesday
9.00-10.00
Workshops (1-3)
10.00-10.30
Coffee break
10.30-11.30
Workshops (4-6)
11.30-12.00
Coffee break
12.00-13.00
Workshops (7-8)
13.00-13.20
Closing
13.20-14.20
Lunch

27. August 2024. Tuesday

Welcome, plenary programmes
📍Regional Library and Knowledge Centre of Southern Transdanubia (2/A Universitas Street, Pécs, Hungary, 7622) ⌛9:00-12:30
9:00-10:00
Registration
10:00-10:10
Welcome
András Takács, PhD – University of Pécs, Faculty of Business and Economics, Dean
Petra Putzer, PhD – UP FBE Department of Marketing and Tourism, Assistant Professor
10:10-10:30
Festive greetings
Krisztián Szűcs, PhD – EMOK President
10:30-11:20
🇬🇧 Plenary presentation, Keynote
Justin Paul (full professor, University of Puerto Rico): Publishing on Reputed Journals: DOs and DON'ts
11:20-11:50
EMOK General Assembly and Election of Presidency
Krisztián Szűcs, PhD – EMOK President
11:50-12:00
Innovative Course of the Year 2024
Eszter Jakopánecz, PhD
12:00-12:10
Prize of excellence - announcement of results
Ariel Mitev, PhD - Hungarian Academy of Sciences Committee on Business Administration Subcommittee on Marketing, President
Tamara Keszey, PhD - Publication Excellence Award Committee, Chair
12:10-12:15
EMAC information
Mirkó Gáti, PhD
Lunch
📍Teleky Bistro (2/A Universitas Street, Pécs, Hungary, 7622) ⌛12.30-13.30
Sessions
📍UP Faculty of Business and Economics (80 Rákóczi Street, Pécs, Hungary, 7622) ⌛13:30-14:50
Session 1
Nonbusiness marketing
B310 terem
Chair: Ida Ercsey, co-chair: Valéria Pavluska
  1. Béla-Csovcsics Andrea, Kazár Klára: Az önkéntes elégedettséget befolyásoló tényezők vizsgálata
  2. Ercsey Ida: Az elektronikus egészségműveltség vizsgálata az időskorú népességben
  3. Kéri Anita: Az egyetemi márkabüszkeség tényezőinek feltárása – út az egyetemi márkabüszkeség skála megalkotása felé
  4. Sasné Grósz Annamária, Hargitai Dávid Máté: Egyetemi választáSOKK
  5. Dóra Tímea Beatrice, Szalkai Zsuzsanna, Simon Judit: A forprofit és nonprofit szervezetek együttműködésének vizsgálata egészségügyi prevenciós célú eseményeken
Session 2
Fogyasztói magatartás 1.
B312 terem
Chair: Mária Törőcsik, co-chair: László Molnár
  1. Bálint Alexandra, Törőcsik Mária: Válságok és fogyasztás - szakértői véleményezés szerint
  2. Bodon György, Neulinger Ágnes: Negatív érzelmek marketing értéke: kvalitatív kutatás részeredményei egy magyar labdarúgócsapatnál
  3. Lázár Erika, Nagy Ákos, Szűcs Krisztián: Az érzelmi élmény feltárása a kiskereskedelmi mobilalkalmazások használatában
  4. Lázár Erika, Bakó Lili, Németh Péter: A színek szerepe az üzleten belüli információészlelésben: Egy szemkamerás kísérlet tanulságai
  5. Molnár László, Nagy Szabolcs, Papp Adrienn: A neobankok fogyasztói elfogadásának vizsgálata a fiatal felnőttek körében
Session 3
Innovációmarketing
B313 terem
Chair: Tamara Keszey, co-chair: Beatrix Lányi
  1. Bednárik Éva, Takáts Alexandra, Jámbori Zsuzsanna, Mészáros Katalin: A közcélú drónok marketingkommunikációját támogató kutatás a Nyugat-dunántúli lakosság körében
  2. Biró Borbála: Új ortopédiai műtéti eljárások, innovatív technológiák fogyasztói elfogadása: attitűdvizsgálat páciensek oldaláról
  3. Keszey Tamara: Hogyan gyűjtik a vállalatok a vevői adatokat? A nemzetközi irodalom áttekintése
  4. Bavlsík Richard, Strausz Kamilla: A bizonytalanság kezelése: A belső és külső eszközök szerepe a nagy növekedési potenciállal rendelkező fiatal, innovatív vállalkozások esetén
🇬🇧 Session 4
Marketing challenges
Room B316
Chair: Moreno Frau, co-chair: Krisztián Szűcs
  1. Ákos Varga, Rebeka Jónás, Alexa Rudolf: Navigating the Digital Table: The Influence of Online Reviews on Restaurant Visit Intentions Among Hungarian Consumers
  2. Ágnes Halász, Zsófia Kenesei: Literature review of academic advising in higher education
  3. László Molnár, Moreno Frau, Tamara Keszey: Unlocking Insights: A Comprehensive Review of Utilizable Customer Feedback
  4. Gábor Nagy, Berács József: Does a greater institutional distance between an SME’s home country and its export destinations induce greater competitive aggressiveness? A configurational approach
  5. Mónika-Anetta Alt, Zombor Berezvai, Irma Agárdi: Profiting from sustainability? The effect of sustainability-related innovations on the performance of FMCG retailers
Coffee break
📍University Café, UP Faculty of Business and Economics ⌛14.50-15.20
Sessions
📍UP Faculty of Business and Economics (80 Rákóczi Street, Pécs, Hungary, 7622) ⌛15.20-16.40
Session 5
Felelős marketing
B310 terem
Chair: László Dinya, co-chair: Petra Putzer
  1. Gerdesics Viktória, Nagy Ákos: A VR turizmus lehetőségei és korlátai a fogyatékossággal élők körében
  2. Bifkovics Bettina, Malota Erzsébet: Sztereotípiák az Ukrajnai menekültekkel való önkéntesség során
  3. Dinya László: Társadalmi marketing kihívások a fenntartható fejlődési célok elérése kapcsán
  4. Putzer Petra, Galambosné Tiszberger Mónika, Márkus Gábor, Tóth-Pajor Ákos, Csapi Vivien: KKV-k versenyképességen alapuló ESG teljesítménymérése
  5. Török Anna, Kubinyi Anna Hermina: Méltányosság, sokszínűség és befogadás (ED&I) a nemzetközi marketingkommunikációban – irodalmi áttekintés
Session 6
Fogyasztói magatartás 2.
B312 terem
Chair: Erzsébet Hetesi, co-chair: Péter Németh
  1. Nagy Szabolcs, Molnár László, Hajdú Noémi: A megújuló energiaforrások használatával kapcsolatos felhasználói magatartás elemzése
  2. Papp Adrienn, Marien Anita: A turisztikai value co-creation fogyasztói elégedettségre és lojalitásra gyakorolt hatásának vizsgálata a fiatal felnőttek körében
  3. Vizi Noémi, Hetesi Erzsébet: Megragadhatók-e sajátos mintázatok a divatipari termékeket fogyasztók körében?
  4. Pólya Éva, Máté Zoltán, Oravecz Titanilla: Kihívások és perspektívák: Az életszínvonal érzet és a fogyasztás változásának összefüggései a pandémia időszakában Magyarországon
  5. Kincsesné Vajda Beáta: Betegélmények az alapellátásban: a személyes ellátás és a telemedicina kettősségének vizsgálata
Session 7
Élelmiszermarketing
B313 terem
Chair: Dávid Harsányi, co-chair: Eszter Jakopánecz
  1. Fenyves Noémi Dóra, Kiss Marietta: Személyre szabott táplálkozás Európában – létezik-e működőképes üzleti modell?
  2. Harsányi Dávid , Ilyésné Molnár Emese , Zarándné Vámosi Kornélia: A borversenyek marketing szerepe
  3. Márk Csaba Antal: Piaci penetráció vezérelte piacrész növelés – Esettanulmány a gyógyszeriparból
  4. Míra Mohr: Összehasonlító elemzés a meghatározó gasztronómiai tartalomgyártók közösségi média teljesítményéről a karácsonyi kampányidőszakban
Session 8
PhD workshop
B316 terem
Chair: Erika Hlédik, co-chair: László Csóka
  1. Benics Kálmán, Béla-Csovcsics Andrea , Táskai Ottilia , Vereckei-Poór Bence: Fenntarthatóság és a kínai elektromos autómárkák percepciója Magyarországon - Gépi tanulási módszerek alkalmazása
  2. Homedahack Sengsouly, Annamária Sasné Grósz, László Józsa: Cross-Cultural Business Negotiations in Developing Markets: Comprehending the Impact of Institutional and Cultural Elements
  3. Táskai Ottilia, Hlédik Erika: Étrend-kiegészítő fogyasztók egészséges életmódhoz és a fizikai aktivitáshoz való viszonya - szisztematikus irodalomelemzés
Coffee break
📍University Café, UP Faculty of Business and Economics ⌛16.40-17.10
Sessions
📍UP Faculty of Business and Economics (80 Rákóczi Street, Pécs, Hungary, 7622) ⌛17.10-18.30
Session 9
AI a marketingben
B312 terem
Chair: Tamás Iványi, co-chair: Szilvia Bíró-Szigeti
  1. Józsa László, Balla Rita: Vizuális kreativitás és gépi intelligencia
  2. Iványi Tamás, Kelemen-Erdős Anikó: A kiterjesztett intelligencia értékteremtő hatása a marketingben
  3. Pál Bertold Csaba, Iványi Tamás: A gépi tanulás lehetőségei a marketingkutatásban
  4. Danó Györgyi, Kovács Stefan: A Mesterséges Intelligencia gyakorlati alkalmazásának lehetőségei a marketingkutatásban
  5. Bifkovics Bettina, Kisfürjesi Nóra, Hadadiné Jászay Marianna, Fehér András, Huszár Sándor : MI által támogatott mentálhigiénés szolgáltatások elfogadása és megítélése
  6. Kovács Stefan, Veres István, Bíró-Szigeti Szilvia: Mesterséges intelligencia és fenntarthatósági értékek jelentősége az egyetemi hallgatók marketinggel kapcsolatos jövőképében
Session 10
Digitális marketing
B313 terem
Chair: Irma Agárdi, co-chair: Ákos Nagy
  1. Agárdi Irma, Berezvai Zombor, Alt Mónika-Anetta: Do digital marketing innovations outperform non-digital marketing innovations in profitability? The landscape of European retailing
  2. Szász Tünde, Hlédik Erika: Énképilleszkedés az online vásárlási folyamatokban: Összehasonlító weboldalhasználhatósági teszt szemmozgáskövetővel
  3. Hubert József, Bauer András: Kompetenciaváltozások a közösségi média marketing térhódításának tükrében. 2010-2015 közt publikált álláshirdetések kvantitatív elemzése
  4. Hartl Katalin, Varga Ákos, Kemény Ildikó: A mobil AR-élmény a kiskereskedelemben: szisztematikus szakirodalmi áttekintés
Session 11
Marketingkommunikáció
B316 terem
Chair: Veronika Keller, co-chair: Viktória Gerdesics
  1. Dobó Róbert: A „liberális civil értelmiségi” és a „konzervatív keresztény-demokrata” találkozása a politikai narratíva világában: Vezérszó szemantika demográfiai, pártpreferencia és kommunikációs csatorna alapon
  2. Keller Veronika, Dernóczy-Polyák Adrienn : Az elsőéves egyetemi hallgatók szegmentálása az intézményválasztás alapján
  3. Sikó Beáta: A viselkedésalapú célzás adatvédelmi aspektusainak elemzése az Instagram felhasználók körében PLS-útelemzés segítségével
  4. Cserdi Zsófia, Muzslai Anikó: Élménydimenziók szerepe és hatása a marketingkommunikációs gyakorlatokban a fesztiválszezonban: fókuszban a Z generáció
Conference dinner
📍N-Eozin Grillterasz & Kultúrpark (3 Street Esze Tamás, Pécs, 7621) ⌛19.30-22.00
Closing dance party
📍Trafik (22 Perczel Miklós Street, Pécs, 7621) ⌛21.45-

28. August 2024. Wednesday

Workshops
📍Faculty of Business and Economics (80 Rákóczi Street, Pécs, Hungary, 7622) ⌛9.00-10.00
Workshop 1
Egyetemi márka – Mi teszi a vállalati-egyetemi együttműködéseket sikeressé?
B313 terem
A workshop vezetői: Ercsey Ida, Ásványi Katalin
  1. Piskóti István: „Álcázás helyett” – holisztikus, integrált marketinget a „felelős” egyetemekért
  2. Révész Balázs: Egyetemi együttműködések sikerfaktorai - Egy európai egyetemi szövetség tapasztalatai
Workshop 2
(B+I)*RD dolog, amit a madaraktól a kutatók tanulhatnak
B316 terem
A workshop vezetői: Bifkovics Bettina, Csordás Tamás, Horváth Dóra, Kisfürjesi Nóra, Mitev Ariel
  1.  
Workshop 3
A családbarátság jelensége az üzleti rendezvények szintjén
B323/1 terem
A workshop vezetői: Boros Kitti, Markos-Kujbus Éva, Csordás Tamás Viktor
  1.  
Coffee break
📍University Café, UP Faculty of Business and Economics ⌛10.00-10.30
Workshops
📍Faculty of Business and Economics (80 Rákóczi Street, Pécs, Hungary, 7622)) ⌛10.30-11.30
Workshop 4
Marketing oktatás - az Év Innovatív kurzusa
B313 terem
A workshop vezetője: Jakopánecz Eszter
  1. Ásványi Katalin, Gedeon Eszter: A fenntartható fejlődésre való oktatás előmozdítása a felsőoktatásban: A pedagógiai eszközök irodalmi áttekintése
Workshop 5
A luxus és fogyasztásának tudományos és időbeli értelmezése
B316 terem
A workshop vezetője: Juhász-Dóra Katalin
  1.  
Workshop 6
Kérdezzük-e még a fogyasztót? A válaszadói hajlandóság és a kutatás sikerességének összefüggései
B323/1 terem
A workshop vezetői: Németh Péter, Lázár Erika
  1.  
Coffee break
📍University Café, UP Faculty of Business and Economics ⌛11.30-12.00
Workshops
📍Faculty of Business and Economics (80 Rákóczi Street, Pécs, Hungary, 7622) ⌛12.00-13.00
Workshop 7
Marketingkutató 2.0 – az MI támogatásával
B323/1 terem
A workshop vezetője: Iványi Tamás
  1.  
Workshop 8
Miért nem működnek a hagyományos „játékszabályok” a politikai marketingben?
B316 terem
A workshop vezetője: Dobó Róbert
  1. Lehoczky Noémi, Markos-Kujbus Éva, Gáti Mirkó: “Köszönjük érdeklődését, üdvözöljük partnereink között! Kérjük, jelölje meg, hogy milyen forrásból értesült rólunk...” – Avagy az eWOM (online szájreklám) szerepe szervezetközi piaci környezetben
Closing
📍Assembly hall, UP Faculty of Business and Economics (Pécs, 7622 Rákóczi út 80.) ⌛13.00-13.20
Lunch
📍Teleky Bistro (2/A Universitas Street, Pécs, Hungary, 7622) ⌛13.20-14.20

Registration

Important Dates

4 March 2024
Choosing special workshops/sections

29 April 2024
Application of attendees – submission of studies

27 May 2024
Decision of acceptance or rejection

30 June 2024
Participant registration deadline
Conference fee payment deadline
Submission of revised studies

We use cookies

We use cookies on our website. Some of them are essential for the operation of the site, while others help us to improve this site and the user experience (tracking cookies). You can decide for yourself whether you want to allow cookies or not. Please note that if you reject them, you may not be able to use all the functionalities of the site.