Select your language

27. August 2024. Tuesday
9.00-10.00
Registration
10.00-12.30
Welcome, plenary programmes
📍Regional Library and Knowledge Centre of Southern Transdanubia
12.30-13.30
Lunch
13.30-14.50
Sessions (1-4)
14.50-15.20
Coffee break
15.20-16.40
Sessions (5-8)
16.40-17.10
Coffee break
17.10-18.30
Sessions (9-11)
19.30-22.00
Conference Dinner
21.45-
Closing dance party (consumption at own expense)
28. August 2024. Wednesday
9.00-10.00
Workshops (1-3)
10.00-10.30
Coffee break
10.30-11.30
Workshops (4-6)
11.30-12.00
Coffee break
12.00-13.00
Workshops (7-8)
13.00-13.20
Closing
13.20-14.20
Lunch

27. August 2024. Tuesday

Welcome, plenary programmes
📍Regional Library and Knowledge Centre of Southern Transdanubia (2/A Universitas Street, Pécs, Hungary, 7622) ⌛9:00-12:30
9:00-10:00
Registration
10:00-10:10
Welcome
András Takács, PhD – University of Pécs, Faculty of Business and Economics, Dean
Petra Putzer, PhD – UP FBE Department of Marketing and Tourism, Assistant Professor
10:10-10:30
Festive greetings
Krisztián Szűcs, PhD – EMOK President
10:30-11:20
🇬🇧 Plenary presentation, Keynote
Justin Paul (full professor, University of Puerto Rico): Publishing on Reputed Journals: DOs and DON'ts
11:20-11:50
EMOK General Assembly and Election of Presidency
Krisztián Szűcs, PhD – EMOK President
11:50-12:00
Innovative Course of the Year 2024
Eszter Jakopánecz, PhD
12:00-12:10
Prize of excellence - announcement of results
Ariel Mitev, PhD - Hungarian Academy of Sciences Committee on Business Administration Subcommittee on Marketing, President
Tamara Keszey, PhD - Publication Excellence Award Committee, Chair
12:10-12:15
EMAC information
Mirkó Gáti, PhD
Lunch
📍Teleky Bistro (2/A Universitas Street, Pécs, Hungary, 7622) ⌛12.30-13.30
Sessions
📍UP Faculty of Business and Economics (80 Rákóczi Street, Pécs, Hungary, 7622) ⌛13:30-14:50
Session 1
Nonbusiness marketing
B310 terem
Chair: Ida Ercsey, co-chair: Valéria Pavluska
  1. Béla-Csovcsics Andrea, Kazár Klára: Az önkéntes elégedettséget befolyásoló tényezők vizsgálata
  2. Ercsey Ida: Az elektronikus egészségműveltség vizsgálata az időskorú népességben
  3. Kéri Anita: Az egyetemi márkabüszkeség tényezőinek feltárása – út az egyetemi márkabüszkeség skála megalkotása felé
  4. Sasné Grósz Annamária, Hargitai Dávid Máté: Egyetemi választáSOKK
  5. Dóra Tímea Beatrice, Szalkai Zsuzsanna, Simon Judit: A forprofit és nonprofit szervezetek együttműködésének vizsgálata egészségügyi prevenciós célú eseményeken
Session 2
Fogyasztói magatartás 1.
B312 terem
Chair: Mária Törőcsik, co-chair: László Molnár
  1. Bálint Alexandra, Törőcsik Mária: Válságok és fogyasztás - szakértői véleményezés szerint
  2. Bodon György, Neulinger Ágnes: Negatív érzelmek marketing értéke: kvalitatív kutatás részeredményei egy magyar labdarúgócsapatnál
  3. Lázár Erika, Nagy Ákos, Szűcs Krisztián: Az érzelmi élmény feltárása a kiskereskedelmi mobilalkalmazások használatában
  4. Lázár Erika, Bakó Lili, Németh Péter: A színek szerepe az üzleten belüli információészlelésben: Egy szemkamerás kísérlet tanulságai
  5. Molnár László, Nagy Szabolcs, Papp Adrienn: A neobankok fogyasztói elfogadásának vizsgálata a fiatal felnőttek körében
Session 3
Innovációmarketing
B313 terem
Chair: Tamara Keszey, co-chair: Beatrix Lányi
  1. Bednárik Éva, Takáts Alexandra, Jámbori Zsuzsanna, Mészáros Katalin: A közcélú drónok marketingkommunikációját támogató kutatás a Nyugat-dunántúli lakosság körében
  2. Biró Borbála: Új ortopédiai műtéti eljárások, innovatív technológiák fogyasztói elfogadása: attitűdvizsgálat páciensek oldaláról
  3. Keszey Tamara: Hogyan gyűjtik a vállalatok a vevői adatokat? A nemzetközi irodalom áttekintése
  4. Bavlsík Richard, Strausz Kamilla: A bizonytalanság kezelése: A belső és külső eszközök szerepe a nagy növekedési potenciállal rendelkező fiatal, innovatív vállalkozások esetén
🇬🇧 Session 4
Marketing challenges
Room B316
Chair: Moreno Frau, co-chair: Krisztián Szűcs
  1. Ákos Varga, Rebeka Jónás, Alexa Rudolf: Navigating the Digital Table: The Influence of Online Reviews on Restaurant Visit Intentions Among Hungarian Consumers
  2. Ágnes Halász, Zsófia Kenesei: Literature review of academic advising in higher education
  3. László Molnár, Moreno Frau, Tamara Keszey: Unlocking Insights: A Comprehensive Review of Utilizable Customer Feedback
  4. Gábor Nagy, Berács József: Does a greater institutional distance between an SME’s home country and its export destinations induce greater competitive aggressiveness? A configurational approach
  5. Mónika-Anetta Alt, Zombor Berezvai, Irma Agárdi: Profiting from sustainability? The effect of sustainability-related innovations on the performance of FMCG retailers
Coffee break
📍University Café, UP Faculty of Business and Economics ⌛14.50-15.20
Sessions
📍UP Faculty of Business and Economics (80 Rákóczi Street, Pécs, Hungary, 7622) ⌛15.20-16.40
Session 5
Felelős marketing
B310 terem
Chair: László Dinya, co-chair: Petra Putzer
  1. Gerdesics Viktória, Nagy Ákos: A VR turizmus lehetőségei és korlátai a fogyatékossággal élők körében
  2. Bifkovics Bettina, Malota Erzsébet: Sztereotípiák az Ukrajnai menekültekkel való önkéntesség során
  3. Dinya László: Társadalmi marketing kihívások a fenntartható fejlődési célok elérése kapcsán
  4. Putzer Petra, Galambosné Tiszberger Mónika, Márkus Gábor, Tóth-Pajor Ákos, Csapi Vivien: KKV-k versenyképességen alapuló ESG teljesítménymérése
  5. Török Anna, Kubinyi Anna Hermina: Méltányosság, sokszínűség és befogadás (ED&I) a nemzetközi marketingkommunikációban – irodalmi áttekintés
Session 6
Fogyasztói magatartás 2.
B312 terem
Chair: Erzsébet Hetesi, co-chair: Péter Németh
  1. Nagy Szabolcs, Molnár László, Hajdú Noémi: A megújuló energiaforrások használatával kapcsolatos felhasználói magatartás elemzése
  2. Papp Adrienn, Marien Anita: A turisztikai value co-creation fogyasztói elégedettségre és lojalitásra gyakorolt hatásának vizsgálata a fiatal felnőttek körében
  3. Vizi Noémi, Hetesi Erzsébet: Megragadhatók-e sajátos mintázatok a divatipari termékeket fogyasztók körében?
  4. Pólya Éva, Máté Zoltán, Oravecz Titanilla: Kihívások és perspektívák: Az életszínvonal érzet és a fogyasztás változásának összefüggései a pandémia időszakában Magyarországon
  5. Kincsesné Vajda Beáta: Betegélmények az alapellátásban: a személyes ellátás és a telemedicina kettősségének vizsgálata
Session 7
Élelmiszermarketing
B313 terem
Chair: Dávid Harsányi, co-chair: Eszter Jakopánecz
  1. Fenyves Noémi Dóra, Kiss Marietta: Személyre szabott táplálkozás Európában – létezik-e működőképes üzleti modell?
  2. Harsányi Dávid , Ilyésné Molnár Emese , Zarándné Vámosi Kornélia: A borversenyek marketing szerepe
  3. Márk Csaba Antal: Piaci penetráció vezérelte piacrész növelés – Esettanulmány a gyógyszeriparból
  4. Míra Mohr: Összehasonlító elemzés a meghatározó gasztronómiai tartalomgyártók közösségi média teljesítményéről a karácsonyi kampányidőszakban
Session 8
PhD workshop
B316 terem
Chair: Erika Hlédik, co-chair: László Csóka
  1. Benics Kálmán, Béla-Csovcsics Andrea , Táskai Ottilia , Vereckei-Poór Bence: Fenntarthatóság és a kínai elektromos autómárkák percepciója Magyarországon - Gépi tanulási módszerek alkalmazása
  2. Homedahack Sengsouly, Annamária Sasné Grósz, László Józsa: Cross-Cultural Business Negotiations in Developing Markets: Comprehending the Impact of Institutional and Cultural Elements
  3. Táskai Ottilia, Hlédik Erika: Étrend-kiegészítő fogyasztók egészséges életmódhoz és a fizikai aktivitáshoz való viszonya - szisztematikus irodalomelemzés
Coffee break
📍University Café, UP Faculty of Business and Economics ⌛16.40-17.10
Sessions
📍UP Faculty of Business and Economics (80 Rákóczi Street, Pécs, Hungary, 7622) ⌛17.10-18.30
Session 9
AI a marketingben
B312 terem
Chair: Tamás Iványi, co-chair: Szilvia Bíró-Szigeti
  1. Józsa László, Balla Rita: Vizuális kreativitás és gépi intelligencia
  2. Iványi Tamás, Kelemen-Erdős Anikó: A kiterjesztett intelligencia értékteremtő hatása a marketingben
  3. Pál Bertold Csaba, Iványi Tamás: A gépi tanulás lehetőségei a marketingkutatásban
  4. Danó Györgyi, Kovács Stefan: A Mesterséges Intelligencia gyakorlati alkalmazásának lehetőségei a marketingkutatásban
  5. Bifkovics Bettina, Kisfürjesi Nóra, Hadadiné Jászay Marianna, Fehér András, Huszár Sándor : MI által támogatott mentálhigiénés szolgáltatások elfogadása és megítélése
  6. Kovács Stefan, Veres István, Bíró-Szigeti Szilvia: Mesterséges intelligencia és fenntarthatósági értékek jelentősége az egyetemi hallgatók marketinggel kapcsolatos jövőképében
Session 10
Digitális marketing
B313 terem
Chair: Irma Agárdi, co-chair: Ákos Nagy
  1. Agárdi Irma, Berezvai Zombor, Alt Mónika-Anetta: Do digital marketing innovations outperform non-digital marketing innovations in profitability? The landscape of European retailing
  2. Szász Tünde, Hlédik Erika: Énképilleszkedés az online vásárlási folyamatokban: Összehasonlító weboldalhasználhatósági teszt szemmozgáskövetővel
  3. Hubert József, Bauer András: Kompetenciaváltozások a közösségi média marketing térhódításának tükrében. 2010-2015 közt publikált álláshirdetések kvantitatív elemzése
  4. Hartl Katalin, Varga Ákos, Kemény Ildikó: A mobil AR-élmény a kiskereskedelemben: szisztematikus szakirodalmi áttekintés
Session 11
Marketingkommunikáció
B316 terem
Chair: Veronika Keller, co-chair: Viktória Gerdesics
  1. Dobó Róbert: A „liberális civil értelmiségi” és a „konzervatív keresztény-demokrata” találkozása a politikai narratíva világában: Vezérszó szemantika demográfiai, pártpreferencia és kommunikációs csatorna alapon
  2. Keller Veronika, Dernóczy-Polyák Adrienn : Az elsőéves egyetemi hallgatók szegmentálása az intézményválasztás alapján
  3. Sikó Beáta: A viselkedésalapú célzás adatvédelmi aspektusainak elemzése az Instagram felhasználók körében PLS-útelemzés segítségével
  4. Cserdi Zsófia, Muzslai Anikó: Élménydimenziók szerepe és hatása a marketingkommunikációs gyakorlatokban a fesztiválszezonban: fókuszban a Z generáció
Conference dinner
📍N-Eozin Grillterasz & Kultúrpark (3 Street Esze Tamás, Pécs, 7621) ⌛19.30-22.00
Closing dance party
📍Trafik (22 Perczel Miklós Street, Pécs, 7621) ⌛21.45-

28. August 2024. Wednesday

Workshops
📍Faculty of Business and Economics (80 Rákóczi Street, Pécs, Hungary, 7622) ⌛9.00-10.00
Workshop 1
Egyetemi márka – Mi teszi a vállalati-egyetemi együttműködéseket sikeressé?
B313 terem
A workshop vezetői: Ercsey Ida, Ásványi Katalin
  1. Piskóti István: „Álcázás helyett” – holisztikus, integrált marketinget a „felelős” egyetemekért
  2. Révész Balázs: Egyetemi együttműködések sikerfaktorai - Egy európai egyetemi szövetség tapasztalatai
Workshop 2
(B+I)*RD dolog, amit a madaraktól a kutatók tanulhatnak
B316 terem
A workshop vezetői: Bifkovics Bettina, Csordás Tamás, Horváth Dóra, Kisfürjesi Nóra, Mitev Ariel
  1.  
Workshop 3
A családbarátság jelensége az üzleti rendezvények szintjén
B323/1 terem
A workshop vezetői: Boros Kitti, Markos-Kujbus Éva, Csordás Tamás Viktor
  1.  
Coffee break
📍University Café, UP Faculty of Business and Economics ⌛10.00-10.30
Workshops
📍Faculty of Business and Economics (80 Rákóczi Street, Pécs, Hungary, 7622)) ⌛10.30-11.30
Workshop 4
Marketing oktatás - az Év Innovatív kurzusa
B313 terem
A workshop vezetője: Jakopánecz Eszter
  1. Ásványi Katalin, Gedeon Eszter: A fenntartható fejlődésre való oktatás előmozdítása a felsőoktatásban: A pedagógiai eszközök irodalmi áttekintése
Workshop 5
A luxus és fogyasztásának tudományos és időbeli értelmezése
B316 terem
A workshop vezetője: Juhász-Dóra Katalin
  1.  
Workshop 6
Kérdezzük-e még a fogyasztót? A válaszadói hajlandóság és a kutatás sikerességének összefüggései
B323/1 terem
A workshop vezetői: Németh Péter, Lázár Erika
  1.  
Coffee break
📍University Café, UP Faculty of Business and Economics ⌛11.30-12.00
Workshops
📍Faculty of Business and Economics (80 Rákóczi Street, Pécs, Hungary, 7622) ⌛12.00-13.00
Workshop 7
Marketingkutató 2.0 – az MI támogatásával
B323/1 terem
A workshop vezetője: Iványi Tamás
  1.  
Workshop 8
Miért nem működnek a hagyományos „játékszabályok” a politikai marketingben?
B316 terem
A workshop vezetője: Dobó Róbert
  1. Lehoczky Noémi, Markos-Kujbus Éva, Gáti Mirkó: “Köszönjük érdeklődését, üdvözöljük partnereink között! Kérjük, jelölje meg, hogy milyen forrásból értesült rólunk...” – Avagy az eWOM (online szájreklám) szerepe szervezetközi piaci környezetben
Closing
📍Assembly hall, UP Faculty of Business and Economics (Pécs, 7622 Rákóczi út 80.) ⌛13.00-13.20
Lunch
📍Teleky Bistro (2/A Universitas Street, Pécs, Hungary, 7622) ⌛13.20-14.20

Registration

Important Dates

4 March 2024
Choosing special workshops/sections

29 April 2024
Application of attendees – submission of studies

27 May 2024
Decision of acceptance or rejection

30 June 2024
Participant registration deadline
Conference fee payment deadline
Submission of revised studies