Select your language

Somosi Zoltán – Hajdú Noémi – Molnár László (2022): A hagyományos és az online szegmentálási lehetőségek összevetése, különös tekintettel a közösségi média oldalak és online hirdetési rendszerek gyakorlatában

Loading. Please, wait.

Somosi Zoltán – Hajdú Noémi – Molnár László (2022): A hagyományos és az online szegmentálási lehetőségek összevetése, különös tekintettel a közösségi média oldalak és online hirdetési rendszerek gyakorlatában. In: Piskóti István – Nagy Szabolcs – Nagy Katalin (eds.): Transzformatív Marketing - Társadalmi és üzleti kihívások integrált marketing-megoldásai. Miskolci Egyetem Marketing és Turizmus Intézet: Miskolc. ISBN: 978-963-358-276-3 pp. 358–370.

Details

Association for Marketing Education and Research
1093 Budapest, Fővám tér 8.
info@emok.hu

Tax number: 18652279-2-43
Bank account number:
Magnet Bank 16200223-10038989