Select your language

Káldi Judit – Keller Veronika – Huszka Péter (2010): Beszéljünk vagy beszélgessünk? Avagy a szolgáltatás-alapú megközelítés és az interaktív kommunikáció jelentősége egy nemzetközi szállodalánc esetében

Loading. Please, wait.

Káldi Judit – Keller Veronika – Huszka Péter (2010): Beszéljünk vagy beszélgessünk? - Avagy a szolgáltatás-alapú megközelítés és az interaktív kommunikáció jelentősége egy nemzetközi szállodalánc esetében. In: Dr. Csépe Andrea (eds.): „Új Marketing Világrend”. Budapesti Kommunikációs és Üzleti Főiskola: Budapest. ISBN: 978 963 889 4 pp. 538–552.

Details

Association for Marketing Education and Research
1093 Budapest, Fővám tér 8.
info@emok.hu

Tax number: 18652279-2-43
Bank account number:
Magnet Bank 16200223-10038989