Horváth Dóra – Cosovan Attila – Komár Zita – Bauer Anna – Cserti Melinda Krisztina – Halcsik Anett – Horkai Alex – Horváth Mátyás – Kajli Emese – Klapcsik Ágnes – Nagy Fruzsina – Polgár Judit – Santovan Bianka Klaudia – Schiller Orsolya – Siklós Bence – Sonkoly Anna – Szabó Rebeka Fanni – Szamosvári Flóra – Zseni Boglárka (2019): Crossover, mint lehetőség a tudománykommunikációban - A Quadruple Helix innovációs modell popularizálása stílusátírásokon keresztül
Loading. Please, wait.
Horváth Dóra – Cosovan Attila – Komár Zita – Bauer Anna – Cserti Melinda Krisztina – Halcsik Anett – Horkai Alex – Horváth Mátyás – Kajli Emese – Klapcsik Ágnes – Nagy Fruzsina – Polgár Judit – Santovan Bianka Klaudia – Schiller Orsolya – Siklós Bence – Sonkoly Anna – Szabó Rebeka Fanni – Szamosvári Flóra – Zseni Boglárka (2019): Crossover, mint lehetőség a tudománykommunikációban - A Quadruple Helix innovációs modell popularizálása stílusátírásokon keresztül. In: Veres Zoltán – Sasné Grósz Annamária – Liska Fanny (eds.): Ismerjük a vevők? A vásárlás pszichológiája - Az Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért XXV. Országos Konferenciájának előadásai. Pannon Egyetem: Veszprém. ISBN: 978-615-00-58 pp. 700–710.