Válasszon nyelvet

A konferencia absztrakt kötete itt letölthető!

2023. augusztus 24. csütörtök
9.00-13.05
Megnyitó, plenáris program
📍Szent-Györgyi Albert Agóra, Szeged, Kálvária sgt. 23., Informatórium
13:15-14:15
ebéd
14:15-15:45
szekcióelőadások
15:45-16:15
kávészünet
16:15-17:45
szekcióelőadások
19:30-24:00
gálavacsora
2023. augusztus 25. péntek
9:00-10:30
szekcióelőadások
10:30-11:00
kávészünet
11:00-12:30
szekcióelőadások
12:30
Zárszó
12:40
ebéd

2023. augusztus 24. csütörtök

Megnyitó, plenáris program
📍Szent-Györgyi Albert Agóra, Szeged, Kálvária sgt. 23., Informatórium ⌛9:00-13:05
9:00-10:00
Érkezés, regisztráció
10:00-10:10
Megnyitó
Dr. Nagy Benedek – Gazdaságtudományi Kar általános dékánhelyettese – köszöntő
Dr. Révész Balázs – SZTE GTK Üzleti Tudományok Intézetének vezetője – köszöntő
10:10-11:10
🇬🇧 Plenáris előadások
Maciej Mitrega PhD (professor, University of Economics in Katowice): Academic schizofrenia or publishing internationally as post-communist marketing scholar
Kyoung Mi Choi PhD (professor, San Jose State University): Decoding Transnational Identities: Insights for Engaging Global Nomads, Third Culture and Cross-Cultural Individuals
11:10-11:35
EMOK éves beszámoló
Dr. Szűcs Krisztián – EMOK elnök
11:35-12:35
Meet the Editors – folyóiratok bemutatkozása
🇬🇧 Helena Maria Alves PhD – International Review on Public and Nonprofit Marketing
Dr. Jakopánecz Eszter – Marketing és Menedzsment
Dr. Kalló Noémi – Periodica Polytechnica Social and Management Sciences
Dr. Szakály Zoltán, Dr. Fehér András – Táplálkozásmarketing
12:35-12:40
Év Innovatív kurzusa 2023 – díjátadó
Dr. Jakopánecz Eszter
12:40-12:45
Köszöntő, nívódíj információk
Dr. Mitev Ariel – MTA GMB MTA elnök
12:45-12:50
EMAC információk
Dr. Gáti Mirkó
12:50-13:05
Akadémiai Kiadó marketing sorozat
Dr. Veres Zoltán, Pomázi Gyöngyi, Tóth Anikó
Ebéd
📍SZTE GTK Kálvária sgt. 1., aula ⌛13:15-14:15
Szekcióelőadások
📍SZTE GTK Kálvária sgt. 1. ⌛14:15-15:45
🇬🇧 1. szekció
The Value of Marketing Actions
KO 108. terem
Szekcióvezető: Keszey Tamara
  1. Asheen Heranga Hettiarachchi Maha Hettiarachchige, Francesca Cabiddu, Moreno Frau, Ludovica Moi: Controversies in Online Brand Communities: A Multifaceted Story
  2. Hikmat Mursalzade, Moreno Frau, Tamara Keszey, László Molnár, Haruming S. Saraswati: Social Entrepreneurship’s Digital Transformation and Value Co-creation
  3. Miklós Légrádi: ‘Find the book that speaks to you! – A qualitative pilot study for research on Book Consumption
  4. Zoltán Veres, Fanny Liska: Exploring nonstandard service frontline situations
2. szekció
Nonbusiness marketing
KO 410. terem
Szekcióvezető: Dinya László
  1. Mészáros Katalin, Németh Nikoletta, Takáts Alexandra, Bednárik Éva: „Bordereye” – határmegfigyelési és környezetértékelési eszközök fejlesztése a Soproni Egyetemen
  2. Dinya László, Klausmann-Dinya Anikó: Társadalmi marketing - okos versenyképesség – sokszínű autonómia
  3. Iványi Tamás, Kelemen-Erdős Anikó, Szalkai Zsuzsanna: Ellentrend? Kölcsönös értékteremtés empatikus marketing megközelítésben: A felsőoktatás példája
  4. Szigeti Szilárd, Józsa László: A magyarországi és szlovákiai fogyasztók attitűdje és egészségügyi szolgáltatások kapcsán történő információszerzés vizsgálata
  5. Kincsesné Vajda Beáta: Technológiával könnyebb, de milyen áron? – A technostressz jelenségének vizsgálata, különös tekintettel a felsőoktatás fogyasztóira
  6. Rojkovich Ádám Konstantin, Kemény Ildikó: Az e-egészségügyi műveltség szerepe az általános e-egészségügy elfogadásában a Z generáció körében
3. szekció
Fogyasztói magatartás 1.
KO 101. terem
Szekcióvezető: Neulinger Ágnes
  1. Kereszty Loránd, Pelsőci Balázs Lajos: Hogyan fejleszthető a fogyasztói márkaérték a képzőművészeti kompetencia termékfejlesztésben történő alkalmazásával?
  2. Dobó Róbert: A kommunikációs csatornák és a szakmai hitelesség bizalmi alapú kapcsolata: Kit tart hitelesnek a Z generáció?
  3. Keller Veronika, Ercsey Ida: Motivációk és akadályok az életstílus applikációk használatával kapcsolatban egy feltáró kutatás tapasztalatai alapján
  4. Bodon György, Neulinger Ágnes, Kajos Attila: A mérkőzéslátogatás és a klubhoz való kötődés közötti kapcsolat kvalitatív elemzése: egy futball klub példája
  5. Rapatyi Anna Borbála, Pelsőci Balázs Lajos: Pálya-, intézmény- és szakválasztási sajátosságok a Z-generációban, valamint ezek marketingszempontú következményei
  6. Törőcsik Mária, Bálint Alexandra: Válságok és a fogyasztói tudatosság
1. workshop
Kutatói introspekció és eszképizmus
KO 004. terem
A workshop vezetői: Bifkovics Bettina, Csordás Tamás, Horváth Dóra, Kisfürjesi Nóra, Mitev Ariel
  1. Horváth Dóra, Mitev Ariel: Madármegfigyelés mint a marketingtudomány pszichedelikus újraértelmezése
  2. Bifkovics Bettina, Csordás Tamás, Kisfürjesi Nóra, Mitev Ariel: A szabad csirkék többet tojnak – a kutatói eredményesség növelése eszképizmussal
Kávészünet
📍SZTE GTK Kálvária sgt. 1., aula ⌛15:45-16:15
Szekcióelőadások
📍SZTE GTK Kálvária sgt. 1. ⌛16:15-17:45
4. szekció
Fogyasztói magatartás 2.
KO 101. terem
Szekcióvezető: Hajdú Noémi
  1. Hajdú Noémi, Molnár László, Nagy Szabolcs: Valóban a ruha teszi az embert? avagy hogyan befolyásolja a hallgatói megítélést az oktatók öltözködése?
  2. Vereckei-Poór Bence, Ujházi Tamás: Milyen lenne az ideális elektromos autó? Preferenciák fontosságának mérése Choice Based Conjoint elemzéssel
  3. Szemere Dorottya, Iványi Tamás: Elektromos roller használati szokások vizsgálata Magyarországon
  4. Török Réka Szabina: Mitől lesz élmény egy hazai desztináció? A hazai desztinációk élményfaktorainak meghatározása Szeged és Pécs példáján
  5. Cserdi Zsófia, Kenesei Zsófia: A COVID-19 hosszútávú hatása az okos hotelek fogyasztói elfogadására
  6. Dér Dorottya Noémi, Huszár Sándor: Vizuális közösségi média tartalmak hatása fiatal nők hangulatára és az életmóddal való elégedettségre
5. szekció
Élelmiszermarketing
KO 410. terem
Szekcióvezető: Hlédik Erika
  1. Harsányi Dávid, Hlédik Erika, Zarándné Vámosi Kornélia: A hazai borfogyasztás változása az utóbbi években
  2. Huszka Péter, Huszka Fanni Dorina: Néhány közösségi, gazdasági és élelmiszer-pazarlási (fogyasztási) döntés vizsgálata a járvány időszakában és napjaink gazdasági krízisének árnyékában 2.
  3. Kelemen-Erdős Anikó, Mitev Ariel, Szakály Zoltán: Választékcsökkentési döntések a napicikk kiskereskedelemben
  4. Fehér András, Berencsi Alexa, Kiss Marietta, Kontor Enikő: Internet of Food – új lehetőség az élelmiszerfogyasztói tudatosság építésére
  5. Szász Tünde, Táskai Ottilia, Hlédik Erika: A környezettudatosság és az egészségtudatosság hatása a csomagolásmentes boltok márkaközösségében
  6. Maksimovic Ágnes, Törőcsik Mária: A nemfogyasztók szerepe a fenntartható csomagolás elterjedésében
6. szekció
B2B marketing
KO 108. terem
Szekcióvezető: Vilmányi Márton
  1. Farkas Tamás: Dinamikus képességek kialakulásának vizsgálati keretrendszere
  2. Mátó Ágnes Réka, Vilmányi Márton: Technológiai változások kiterjedése: egy koncepcionális megközelítés összegzése
  3. Repisky Máté: Vállalkozói kudarcból levont tanulságok
  4. Németh Péter: Kiskereskedelmi koncentráció és lehetséges kutatási irányai Magyarországon a 2010-es években
  5. Pólya Éva, Máté Zoltán, Oravecz Titanilla: A változások és válságok hatásai és kezelésük a hazai kis- és középvállalkozások esetében - Mélyinterjús kutatási eredmények ismertetése három szolgáltatási ágazat tekintetében
  6. Böröcz Krisztián Roland, Rojkovich Ádám Konstantin, Kemény Ildikó: Az EESZT használatát befolyásoló tényezők vizsgálata a magyar lakosság körében
🇬🇧 2. workshop
Scholarship opportunities for researchers: the participants' viewpoint
KO 004. terem
Workshop leaders: Anita Kéri, Moreno Frau
  1. Moreno Frau: My path towards the Marie Curie Individual Fellowship
  2. Anita Kéri: Fulbright experiences
3. workshop
Fenntarthatósági kihívások az egyetemen
KO 007. terem
A workshop vezetői: Ercsey Ida, Ásványi Katalin
  1. Ercsey Ida: Fenntarthatóság a digitális oktatásban - Környezet-felelős technológiahasználat oktatása
  2. Neulinger Ágnes, Jakopánecz Eszter, Lányi Beatrix: Kooperatív játékkal a fenntarthatóságért
  3. Formádi Katalin, Kővári Edit, Banász Zsuzsanna: A jövő zöldebbé tétele: zöld attitűdök és cselekvések közötti kapcsolat feltárása Európa Kulturális Fővárosainak fiataljai körében
  4. Gendur Nóra, Ásványi Katalin: A nyugat és kelet-európai gazdasági egyetemek küldetés elemzése fenntarthatósági szempontból
Gálavacsora
📍Kiskőrössy Halászcsárda Szeged, Felső Tisza-Part 336, ⌛19:30-24:00

2023. augusztus 25. péntek

Szekcióelőadások
📍SZTE GTK Kálvária sgt. 1. ⌛9:00-10:30
7. szekció
Felelős marketing
KO 108. terem
Szekcióvezető: Hetesi Erzsébet
  1. Jakopánecz Eszter, Neulinger Ágnes, Lányi Beatrix, Csóka László: Zöldfogyasztás a tömegessé válás útján: nemzetközi és hazai tapasztalatok
  2. Putzer Petra, Posza Alexandra: Isten veled CSR? - Környezeti, társadalmi és vállalatirányítási (ESG) tényezők a turizmusban
  3. Török Anna, Szebenszki Noémi, Kriveczky Villő, Malota Erzsébet, Mucsi Attila: A Z generáció fehérnemű reklámok iránti attitűdjei
  4. Hetesi Erzsébet, Vizi Noémi: Valóban társadalmilag felelős a globális polgár?
  5. Kökény Levente, K. Szabó Áron: A környezettudatosság fogyasztói percepciója a megosztáson alapuló közlekedési eszközök tükrében
  6. Jámbori Zsuzsanna, Bednárik Éva: A szarvasgomba, mint erdei melléktermék hasznosításának lehetőségei, fogyasztói magatartásvizsgálata a magyar piacon
8. szekció
Digitális marketing
KO 101. terem
Szekcióvezető: Szűcs Krisztián
  1. Lázár Erika, Szűcs Krisztián, Nagy Ákos: Örömet okoznak-e a kiskereskedelmi mobilapplikációk? - egy automatizált tartalomelemzés tanulságai
  2. Kemény Ildikó, Nagy Ákos, Szűcs Krisztián: Az omnichannel vásárlói magatartás és ügyfélérték kapcsolata az okos-vásárlói magatartás tükrében
  3. Hargitai Dávid Máté, Sasné Grósz Annamária: A magyar K-pop rajongók médiafogyasztói szegmensei
  4. Hartl Katalin, Kiss Brigitta, Varga Ákos, Kemény Ildikó: Omnichannel vevőélmény fejlesztése AR segítségével a lakberendezési piacon
  5. Gyulai Zsófia, Révész Balázs: Digitális Nudge-ok: átfogó helyzetkép és szisztematikus irodalomelemzés
9. szekció
Innováció marketing
KO 410. terem
Szekcióvezető: Simay Attila Endre
  1. Wei Yuling, Simay Attila Endre: Mesterséges intelligencia alkalmazása a kínai vendéglátásban: egy feltáró kutatás tanulságai
  2. Kiss Szilvia, Pelsőci Balázs Lajos: Egy karriertámogatási technológia elfogadásának vizsgálata a felsőoktatásban
  3. Jancsó Dorottya, Bavlsík Richard: Közösségi finanszírozás mint vevői részvétel: Pénzügyi megoldás vagy marketing eszköz a társadalmi startupok számára?
  4. Ujházi Tamás: Fogyasztói preferenciák vizsgálata választás alapú conjoint elemzéssel. Vásárolna-e önvezető autót?
  5. Ujházi Tamás, Lukovics Miklós, Majó-Petri Zoltán, Prónay Szabolcs: Önvezető járművekkel szembeni fogyasztói preferenciák vizsgálata tényleges próbautat követően
  6. Gerdesics Viktória, Nagy Ákos: A virtuális turizmus értelmezési kérdései – itt van már az XR 2.0?
4. workshop
Mesterséges intelligencia a marketingben
KO 004. terem
Workshop vezető: Kenesei Zsófia
  1. Pakurár Miklós, Kiss Marietta: Fogyasztói attitűdvizsgálat mesterséges intelligencia (MI) alkotta laborhús képekkel
  2. Komár Zita, Markos-Kujbus Éva: Idolok, perszónák vagy robotok? Meggyőzési stratégiák vizsgálata a virtuális influencerek körében
  3. Kolos Krisztina, Kenesei Zsófia, Cserdi Zsófia: Robot pénzügyi tanácsadók fogyasztói megítélése
  4. Somosi Zoltán, Hajdú Noémi: A mesterséges intelligencia etikai kérdései és az abból adódó ellenszenv felmérése
Kávészünet
📍SZTE GTK Kálvária sgt. 1., aula ⌛10:30-11:00
Szekcióelőadások
📍SZTE GTK Kálvária sgt. 1. ⌛11:00-12:30
10. szekció
Marketingkommunikáció és kampánymenedzsment
KO 410. terem
Szekcióvezető: Fehér András
  1. Cservék Judit, Hlédik Erika: Információfeldolgozás folyamatának szerepe speciális, komplex döntéshozatali folyamat meggyőző kommunikációja során
  2. Deés Szilvia: A helyi televíziózás kihívásai Magyarországon
  3. Berencsi Alexa, Fehér András: Képalapú közösségi média bejegyzések optimalizálási lehetőségei szemkamerás vizsgálattal az üdítőital-piacon
  4. Sikó Beáta, Huszár Sándor: Vizuális észlelés az e-mail marketingben: A szöveg terjedelmének és az e-mail elrendezésének vizsgálata szemkamerás megfigyeléssel
  5. Magyar Zoltán: Turisztikai márkázás bemutatása a Nyírerdő Zrt. Guthi vadászterületének példáján keresztül
5. workshop
Fogyasztói magatartásváltozások válságok idején
KO 101. terem
A workshop vezetői: Neulinger Ágnes, Keszeg Anna, Soós Mihály, Törőcsik Mária, Prónay Szabolcs
  1. Törőcsik Mária: Fogyasztói magatartásváltozás válságokban
  2. Földi Kata, Balogh Bianka: Fenntarthatóság befolyásoló szerepe ruhavásárlási szokások kvalitatív és kvantitatív kutatása
  3. Keszeg Anna: A kortárs divattrendek és az ellentmondásos fogyasztó
  4. Lipták Lilla: A külső referenciaárak hatása a fogyasztókra inflációs környezetben
  5. Neulinger Ágnes: A fenntartható fogyasztás kihívásai válság idején
6. workshop
Marketing oktatás - az Év Innovatív kurzusa
KO 108. terem
A workshop vezetője: Jakopánecz Eszter
    1. Az Év Innovatív kurzusa díj - a pályázat résztvevői
    2. Horváth Dóra, Komár Zita, Cosovan Attila: Future/Education: Jövő az oktatásban – Oktatás a jövőben
    3. Gombos Szandra: Kihívások a felsőoktatásban - Mi az MI jövője a marketingoktatásban?!
    4. Végh Ádám Zoltán: Interaktív oktatás megvalósítási lehetőségei a Vivicon.hu segítségével
7. workshop
Felsőoktatási marketing
KO 004. terem
A workshop vezetője: Kéri Anita
  1. Berki Bianka, Kéri Anita: Hatékony marketingkommunikáció kialakítása a felsőoktatási intézmények körében kreatív kiscsoportos megkérdezés segítségével
  2. Omar T. O. Salem, Kiss Marietta: A szolgáltatásminőség hatása a nemzetközi hallgatók lojalitására magyarországi felsőoktatási intézményekben
  3. Kovács Stefan, Veres István, Bíró-Szigeti Szilvia: Minőségdimenziók a BME gazdasági mesterképzésének vizsgálatában
Zárszó
📍SZTE GTK Kálvária sgt. 1., aula ⌛12:30
Ebéd
📍SZTE GTK Kálvária sgt. 1., aula ⌛12:40

A konferencia támogatói:

  • Blureen Marketing Ügynökség
  • AENSys Kft.
  • Phillip Morris Magyarország

Az EMOK kiemelt pártoló tagjai:

  • Budapesti Corvinus Egyetem, Marketing- és Kommunikációtudományi Intézet
  • Debreceni Egyetem Gazdaságtudományi Kar, Marketing és Kereskedelem Intézet
  • Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Kar, Marketing és Turizmus Intézet
  • Szegedi Tudományegyetem Gazdaságtudományi Kar, Üzleti Tudományok Intézete

Pártoló tagok:

  • Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem, Gazdaság- és Társadalomtudományi Kar, Menedzsment és Vállalkozásgazdaságtan Tanszék
  • Miskolci Egyetem Gazdaságtudományi Kar
  • Pannon Egyetem Gazdaságtudományi Kar

Regisztráció

Fontos határidők

2023. március 6.
Speciális workshop/szekció vállalás

2023. május 2. Meghosszabbítva: 2023. május 15.
Előadói jelentkezés – tanulmányok leadása

2023. május 29.
Döntés az elfogadásról

2023. július 17.
Résztvevői jelentkezés határideje

2023. július 17.
Részvételi díj befizetése

2023. július 17.
Átdolgozott cikkek leadása

 

 

Sütiket használunk
Oldalainkon sütiket használunk. Ezek egy része szükséges az oldal működéséhez, a többi nekünk segít az oldal fejlesztésében és a felhasználói élmény javításában (követő sütik). Engedélyezheti ezeket a sütiket, de kérjük, vegye figyelembe, hogy az oldal nem minden funkcióját tudja igénybe venni a sütik nélkül.