Select your language

“Post-traumatic marketing: virtuality and reality”

Ariel Mitev – Tamás Csordás – Dóra Horváth – Kitti Boros (eds.) (2021): “Post-traumatic marketing: virtuality and reality” - Proceedings of the EMOK 2021 International Conference. Corvinus University of Budapest: Budapest. ISBN: 978-963-503-8

The omnichannel shopping journey 21

Kemény, Ildikó – Nagy, Ákos – Szűcs, Krisztián – Németh, Péter – Simon, Judit

Factors affecting the procurement efficiency of companies, highlighting the role of company size 22

Erdős, Boglárka – Gáti, Mirkó – Pelsőci, Balázs Lajos

Helyzetkép a SEM módszertan alkalmazásáról a hazai tudományos üzleti folyóiratokban 87

Kun Zsuzsanna – Kulhavi Nikoletta – Kemény Ildikó

Álmaid munkahelye vagy álmaid áruháza? – Munkáltatói márkázás a gyakorlatban egy egyetemi kurzushoz kapcsolódóan 99

Németh Szilárd – Zsigmond-Heinczinger Száva – Nagy Dóra Felícia – Bernyiscsek Fruzsina

A hazai lakossági bankok márka identitásának értékelése 109

Gombos Nóra Julianna – Bíró-Szigeti Szilvia

Marketingkontrolling a szlovákiai magyar vállalkozásoknál 118

Szigeti Szilárd – Józsa László

Ha nem repülsz kötelékben, nem lehetsz versenyképes 143

Dinya László – Dinya Anikó

A demográfiai változók hatása az önvezető autók technológiai elfogadására 195

Kökény László – Jászberényi Melinda – Ásványi Katalin – Gyulavári Tamás – Syahrivar Jhanghiz

Oktatók az online oktatásban: sokk vagy inspiráció? 256

Neumanné Virág Ildikó – Sasné Grósz Annamária

Közösségérzet vizsgálata hazai kerékpározók körében 268

Bundság Éva Szabina – Huszár Sándor

A kevesebb több? - A limitált kiadású termékek hatása a szimbolikus fogyasztásra 279

Győri Luca Andrea – Iványi Tamás – Petruska Ildikó

Fogyasztói preferenciák és automatizált döntések 335

Veres Zoltán – Fehér Katalin – Liska Fanny

A digitális nudge-ok észlelése és értékelése 336

Gyulai Zsófia – Révész Balázs

Szabadidős sportfogyasztás motivációk 367

Veres Zoltán – Kovács Ildikó – Liska Fanny

Egészségtudatosság vizsgálata az egyetemisták körében 386

Vámosi Kira – Kiss Virág Ágnes

Felelős gyakorlatok az európai gasztronómiai fesztiválokon 399

Csapody Bence – Ásványi Katalin – Jászberényi Melinda

Fenntartható múzeumok az Y generáció preferenciái mentén 412

Fehér Zsuzsanna – Ásványi Katalin

A belvárosi utcakép településmarketing-vonatkozásai Kaposvár példáján 436

Kovács Kristóf – Pintér Attila – Szigeti Orsolya

3S Traveling – Turizmus a poszt-COVID érában 456

Megyeri Gábor – Boros Kitti – Fekete Balázs

Buli van? – Mitől lehet vonzó Budapest VII. kerülete a hazai fogyasztók számára? 458

Kiss Kornélia – Molnár-Csomós Ilona – Kincses Fanni

A virtuális múzeumok megítélésének feltárása empirikus úton a koronavírus-járvány alatt 460

Czeglédy Karola Luca – Jakabovics Luca – Magyari Éva Anna – Szabó Bálint

Közösségimédia-használat a pandémiás időszakban 510

Keller Veronika – Kóbor Mirandola Irisz

Magic Mike – Tudománykommunikációs dis:corzus 556

Bencze Máté – Gyurákovics Bernadett – Farkas-Kis Máté – Merkl Márta – Szentesi Péter – Tóth Rita

Ariel Mitev – Tamás Csordás – Dóra Horváth – Kitti Boros (eds.) (2021): “Post-traumatic marketing: virtuality and reality” - Proceedings of the EMOK 2021 International Conference. Corvinus University of Budapest: Budapest. ISBN: 978-963-503-8

Details

Association for Marketing Education and Research
1093 Budapest, Fővám tér 8.
info@emok.hu

Tax number: 18652279-2-43
Bank account number:
Magnet Bank 16200223-10038989

 
We use cookies

We use cookies on our website. Some of them are essential for the operation of the site, while others help us to improve this site and the user experience (tracking cookies). You can decide for yourself whether you want to allow cookies or not. Please note that if you reject them, you may not be able to use all the functionalities of the site.