Dinya László (2024): Társadalmi marketing kihívások a fenntartható fejlődési célok elérése kapcsán
Loading. Please, wait.
Dinya László (2024): Társadalmi marketing kihívások a fenntartható fejlődési célok elérése kapcsán. In: Szűcs Krisztián – Putzer Petra – Törőcsik Mária (eds.): A (marketing) világ megkettőződése - Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért XXX. Nemzetközi Konferenciájának Absztrakt- és Tanulmánykötete. Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Kar: Pécs. ISBN: 978-963-626-318-8 pp. 19–26. DOI:10.62561/EMOK-2024-01
DOI
https://doi.org/10.62561/EMOK-2024-01
Authors
- László, Dinya. Szegedi Tudományegyetem Gazdaságtudományi Kar.
Abstract
Social marketing challenges in relation to achieving sustainable development goals
The realization of the sustainable development goals is a matter of existence for humanity, but we are significantly behind schedule. In the previous decade, we also researched the reasons for this in the diverse field of sustainable development, with particular regard to the possible supporting role of social marketing in working through this problem. This time, we tried to systematize our experiences gained in domestic and international research projects so far, and in this connection, to point out which target groups and in what form the involvement of social marketing could help us, in order to speed up this seemingly stalled process.
social marketing sustainable development synergies of SDG-s
Language
hungarian
Details of publishing collection
Szűcs Krisztián – Putzer Petra – Törőcsik Mária (eds.) (2024): A (marketing) világ megkettőződése - Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért XXX. Nemzetközi Konferenciájának Absztrakt- és Tanulmánykötete. Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Kar: Pécs. ISBN: 978-963-626-318-8 DOI:10.62561/EMOK-2024