Select your language

Dabasi-Halász Zsuzsanna – Molnár László – Gulyásné Kerekes Rita – Molnárné Konyha Csilla (2016): Mentorálni, hogy majd ők is mentoráljanak – tudományos diákköri motivációs kutatás egy hazai felsőoktatási intézmény hallgatói körében

Loading. Please, wait.

Dabasi-Halász Zsuzsanna – Molnár László – Gulyásné Kerekes Rita – Molnárné Konyha Csilla (2016): Mentorálni, hogy majd ők is mentoráljanak – tudományos diákköri motivációs kutatás egy hazai felsőoktatási intézmény hallgatói körében. In: Fehér András – Kiss Virág Ágnes – Dr. Soós Mihály – Dr. Szakály Zoltán (eds.): Hitelesség és Értékorientáció a Marketingben. Debreceni Egyetem Gazdaságtudományi Kar: Debrecen. ISBN: 978 963 472 8 pp. 168–177.

Details

Association for Marketing Education and Research
1093 Budapest, Fővám tér 8.
info@emok.hu

Tax number: 18652279-2-43
Bank account number:
Magnet Bank 16200223-10038989