Select your language

Szakály Zoltán – T. Nagy-Pető Dorka – Soós Mihály – Hernádi László – Kiss Virág Ágnes (2020): Mitől helyi a helyi termék? – Fogyasztói asszociációk és vásárlási szokások a rövid ellátási láncok kapcsán

Loading. Please, wait.

Szakály Zoltán – T. Nagy-Pető Dorka – Soós Mihály – Hernádi László – Kiss Virág Ágnes (2020): Mitől helyi a helyi termék? – Fogyasztói asszociációk és vásárlási szokások a rövid ellátási láncok kapcsán. In: Ercsey Ida (eds.): Marketing a digitalizáció korában. Széchenyi István Egyetem: Győr. ISBN: 978-615-5837 pp. 427–428.

Details

Association for Marketing Education and Research
1093 Budapest, Fővám tér 8.
info@emok.hu

Tax number: 18652279-2-43
Bank account number:
Magnet Bank 16200223-10038989