Immáron a „hagyományos” EMOK PhD Fórum idén nyáron is megrendezésre kerül. Aki – nagyon helyesen – már bevéste a dátumot a naptárba, neki csak tájékoztatás, aki még dilemmázik, neki motiváció az alábbi néhány részlet az eseménnyel kapcsolatban:
A hagyományt folytatva idén is versenyt hirdetünk, amelyen pályázni lehet a 2024/25 tanévben tartott marketing-tematikájú kurzusokkal.
A pályázatok elbírálásának legfontosabb szempontjai, hogy mennyiben használ újszerű, innovatív megközelítéseket filozófiájában, módszertanában, valamint a hallgatók által létrehozott tartalom alapján annak érdekében, hogy a hallgatók és az oktatók a kurzus során fejlődjenek.
Idén másodjára rendezett Business Brunch-ot a Piackutatók Magyarországi Szövetsége, melyre ismételten meghívást kapott az EMOK elnöksége. A tartalmas délelőtt folyamán többek között sikerült előremutató párbeszédet folytatni az oktatói tagozat lehetséges működési irányával, együttműködési lehetőségeivel kapcsolatosan. Mindezek eredményeképpen egy közös bemutatkozó eseményre fog várhatóan júniusban sor kerülni, melyhez a Századvég biztosít helyszínt az oktatói tagozat tagjainak. Ennek keretében cél, hogy a felek megismerjék egymást, közös érdeklődési területeket találjanak és közös
...2025. június 3. (kedd), 10:00–15:00
Pasaréti Közösségi Ház (1026 Budapest, Pasaréti út 102.)
A jövő már itt van – de vajon tudunk vele mit kezdeni?
Az Employer Branding ma már nem csupán HR-eszköz, hanem stratégiai kérdés. A munkaerőpiac változása felgyorsult, a munkáltatói márkák szerepe új szintre lépett.
A jövő már nem egy távoli fogalom, hanem a jelen kihívása. Készen állunk rá?
A mesterséges intelligencia és más dinamikus hatások miatt a szakdolgozat követelményei, valamint a szakdolgozat írásának szokásai folyamatosan változnak. A konferencián olyan kérdésekre kerestük a választ, hogy milyen kihívások előtt állnak a szakdolgozatok, az új formátumok megjelenésével milyen tudományos értéke marad a szakdolgozatoknak, milyen megoldások és jó gyakorlatok vannak és végül miként lehet megfelelni a törvényi feltételeknek.
We are delighted to issue the second call for papers for the 11th ERAZ International Scientific Conference: Knowledge-Based Sustainable Development, which will take place on June 5, 2025, at the University of Barcelona, Spain.
Az MTA IX. Osztály Gazdálkodástudományi Bizottság Ipar- és Vállalatgazdaságtan Albizottsága, Marketingtudományi Albizottsága és Vezetés- és Szervezéstudományi Albizottsága ismét Publikációs Nívódíjat hirdet. A díjakra 2024-ben megjelent nyomtatott és/vagy online publikációkkal lehet pályázni, illetve javaslatot tenni a következő három kategóriában, megjelölve, hogy mely albizottság nívódíjára javasolják az adott publikációt:
- Magyar nyelvű folyóiratcikk,
- Idegen nyelvű folyóiratcikk,
- Szakkönyv / tanulmány szakkönyvben.
Between July 3rd – 4th, 2025 you are invited to join us for the 10th edition of the Emerging Trends in Marketing and Management International Conference—a space where research meets relevance, and academic exchange opens new pathways for innovation.
Köszönjük azoknak, akik már feltöltötték tanulmányaikat a konferencia regisztrációs rendszerébe. A határidő körüli szabadnapok miatt a leadást meghosszabbítjuk május 6-ig! További hosszabbítás nem lesz. Várjuk a hosszabb (6-10 oldalas) vagy rövidebb (3-5 oldalas) írásaitokat, csakúgy, mint a PhD napra való jelentkezéseket. Találkozzunk idén Vasadon! A Szervezők
11th BASIQ International Conference on
New Trends in Sustainable Business and Consumption
26 - 28 June 2025, University of Oradea, Romania