Ha publikációról van szó a marketing területén, több hazai folyóirat is szívesen fogadja a marketing szakmai közösség legújabb kutatásait. Ezekre a publikációs lehetőségekre szeretnénk felhívni a figyelmet az alábbi rövid ismertetőkkel. A listában szereplő folyóiratok - nem mellékesen - az EMOK Konferencia legjobb előadásai számára is lehetőséget biztosítanak a megjelenésre. A lista a jövőben még bővül.
A három éve indított hagyományt folytatva idén is versenyt hirdetünk, amelyen pályázni lehet a 2018/19 tanévben tartott marketing-tematikájú kurzusokkal.
A pályázatok elbírálásának legfontosabb szempontjai, hogy mennyiben használ újszerű, innovatív megközelítéseket filozófiájában, módszertanában, valamint a hallgatók által létrehozott tartalom alapján annak érdekében, hogy a hallgatók és az oktatók a kurzus során fejlődjenek.
Reconnecting Asia with Eastern Europe
Miskolc, Hungary
27-29 June 2019
Call for Papers
Turizmus, fogyasztás, generációk
Konferencia felhívás
Pécs, 2019. május 10.
Az Elsevier kiadó a következő publikációs lehetőségeket kínálja marketing témában 2019 I. félévében. A lista folyamatosan bővül, érdemes később is visszalátogatni az oldalra.
A Szegedi Tudományegyetem Gazdaságtudományi Kara és az MTA Szegedi Területi Bizottság Gazdaságtudományi Szakbizottsága Oktatásmódszertani workshopot szervez „Oktatás 4.0 – új kihívások, innovatív módszertan, változó környezet avagy mitől lehet vonzó a kurzusunk a 2000 után született diákoknak?” címmel.
A Budapesti Corvinus Egyetem Marketing és Média Intézete immár harmadik alkalommal rendezi meg Szolgáltatásmarketing Konferenciáját, ezúttal a Magyar Tudomány Ünnepe 2018 rendezvénysorozat keretében. A harmadik konferencia központi témája a digitális technológiák alkalmazásának lehetőségei az üzleti képzésekben, mivel az elmúlt évtizedben a hallgatók tanulási stílusa, információbefogási jellemzői jelentős változáson mentek keresztül, ami kihívás elé állítja az oktatókat.
Az MTA Gazdálkodástudományi Bizottsága november 13-án konferenciát szervez „A digitalizáció és annak társadalmi - gazdasági hatásai” címmel a Magyar Tudomány Ünnepén. A konferencia témája és előadói gárdája egyaránt méltó a magyar tudományos élet gazdag hagyományaihoz.
2018. november 22-én már harmadik alkalommal rendezi meg a Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Kar Marketing és Turizmus Intézete a fogyasztás tudományos kutatásával foglalkozó rendezvénysorozatát III. Interdiszciplináris Fogyasztás Szimpóziumot „Értékek, életstílus, fogyasztás a generációk metszetében” címmel. Idén a rendezvényt Zeller Gyula alapító professzor emlékének ajánlják.
A Selye János Egyetem Gazdaságtudományi Karának szervezésében került sor augusztus 27-28-án az egyetem Konferencia-központjában az Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért XXIV. Országos Konferenciájára. A konferenciasorozat története során első ízben mozdult ki Magyarország területén kívülre.