Válasszon nyelvet

Az 

Eötvös Loránd Tudományegyetem
Társadalomtudományi Kar
Üzleti Kommunikáció és Marketing Tanszéke és a 
Márka- és marketingkommunikációs kutatócsoportja

megszervezi a

Marketingnyelvészet

című interdiszciplináris konferenciát.

Justin Paul a tartja a XXX. EMOK plenáris előadását „Publishing on Reputed Journals:  DOs and DON'ts” címmel.

Aki nem nyújtott be tanulmányt a PhD szekcióra (vagy az EMOK konferencia más szekciójára nyújtott be tanulmányt), de szeretne részt venni a PhD Fórumon a konferencia nulladik napján, még regisztrálhat a PhD Junior vagy PhD Master szekcióra előadással június 10-ig.

A napokban minden bíráló megkapta a felkérést, bízunk benne, hogy a határidő módosítás során kért rugalmasságot és pontosságot. vagyis a 2 hetes határidőt mindenki tartani tudja. A bírálandó tanulmányát vagy tanulmányait a https://conference.emok.hu/ felületen látja mindenki a belépést követően. Aki még nem regisztrált, kérjük, azzal az email címével tegye ezt meg, amelyre a bírálati felkérés érkezett.

Az immáron 8 éve indított hagyományt folytatva idén is pályázatot és versenyt hirdetünk a leginnovatívabb marketingkurzus bemutatására és díjazására, aminek keretében a 2023/2024-es tanévben tartott, innovatív megoldásokat alkalmazott marketing-tematikájú kurzusokkal várjuk a Kollégák jelentkezését.

Örömmel tájékoztatjuk az EMOK 2023 konferencia tanulmányainak szerzőit, hogy a tanulmánykötet publikálásra került.

2024. október 11-12-én Győrben kerül megrendezésre a nemzetközi Kautz Konferencia, melyre szeretettel várnak a szervezők minden oktató kollégát és doktoranduszt. A konferencia közgazdasági témájú, erőteljes menedzsment fókusszal; várhatóan legalább egy marketing szekcióval.

Idén már harmadik alkalommal szervezi meg a Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Kar és a Budapesti Corvinus Egyetem Omnichannel Kutatócsoportja az Omnichannel Napot, melynek során az akadémiai és a vállalati szféra is beszámol arról, hogy milyen gondolatai, kutatási eredményei vannak az omnichannel témakör kapcsán. A workshop nyelve angol, és hibrid módon kerül lebonyolításra. Idén a helyszín újra Pécs, az időpont: 2024. június 6. Jelentkezési határidő: 2024. május 31. 

Tisztelettel meghívjuk az MTA GTB Marketingtudományi Albizottság tagjait, a köztestületi tagokat és minden a téma iránt érdeklődő szakembert a Közszolgálati és Nonprofit Marketing Munkabizottság rendezvényére.

Időpont: 2024. június 12. (szerda) 11 óra

Téma: „A marketing szerepe a „helyek” – a települések, városok, térségek, régiók - társadalmilag fenntartható fejlődésében?

Május első keddjén ismét egy szakmai délelőttre hívunk titeket, amelynek fókuszában ezúttal a hazai influencer piac áll. Az a piac, amelynek költéseire és méreteire egyre többen kíváncsiak, és amelynek nagyságát az IAB Adex és az Influencer Munkacsoportja több hónapos munkájának eredményeként most először sikerült megbecsülnie.

Iratkozzon fel a hírlevelünkre

A * karakterrel jelölt mezők kitöltése kötelező
 

Adatok

Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért
1093 Budapest, Fővám tér 8.
info@emok.hu

Adószám: 18652279-1-41
Bankszámlaszám:
Magnet Bank 16200223-10038989

 
Sütiket használunk
Oldalainkon sütiket használunk. Ezek egy része szükséges az oldal működéséhez, a többi nekünk segít az oldal fejlesztésében és a felhasználói élmény javításában (követő sütik). Engedélyezheti ezeket a sütiket, de kérjük, vegye figyelembe, hogy az oldal nem minden funkcióját tudja igénybe venni a sütik nélkül.