Reziliens marketing – Válaszok változó kihívásokra
Szegedi Tudományegyetem, Gazdaságtudományi Kar
Szeged, 2023. augusztus 23-25.
Reziliens marketing – Válaszok változó kihívásokra
Szegedi Tudományegyetem, Gazdaságtudományi Kar
Szeged, 2023. augusztus 23-25.
2023.02.03-án tartja az EMOK a megújult éves Kutatás- és oktatásmódszertani workshopját a Budapesti Corvinus Egyetemen. Az egy napos worshopon elismert hazai és nemzetközi kutatók, oktatók tartanak előadást. Délelőtt a kutatásmódszertani workshop keretében a "Kísérleti módszertan" témáját járjuk körbe. Délután az oktatásmódszertani workshop keretében a "Digitális oktatásmódszertan, blended learning és a Moodle H5P interaktív tartalom lehetőségei" kerülnek bemutatásra.
Kedves PhD Fórum Résztvevők!
A miskolci EMOK konferencián nagy sikerrel – és hagyományteremtő szándékkal – megrendezésre került PhD Fórum következő eseményére invitálunk Benneteket! Az esemény célja a PhD hallgatók közösségének erősítése, a nyáron elkezdődött kapcsolatépítési folyamatra építve egy magasabb szintű együttműködés támogatása és a szakmai fejlődés mellett konkrét közös publikációk előmozdítása.
A turizmus korszakváltása – Okos desztinációk és okos magatartás válságok idején
A Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Karának Marketing és Turizmus Intézete meghirdeti a 2023. évi 5. Nemzetközi Turizmusmarketing Konferenciát. Fontos törekvésünk az alkalom szervezésével, hogy teret adjunk a kutatásban, az oktatásban résztvevők és a gyakorló szakemberek közötti kapcsolat erősítésének az inspiratív és konstruktív diskurzusok kialakításának. 2023. április 28-án magyar és egy angol nyelvű szekciókban tervezzük a tudományterület kurrens témáiban a prezentációs és publikációs lehetőséget.
A Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Karának és az MTA Gazdálkodástudományi Bizottság Marketingtudományi Albizottságának közös szervezésében lezajlott VII. Fogyasztás Interdiszciplináris Szimpózium személyesen tartott előadásai immár online is megtekinthetők.
“Cultural values in nonbusiness marketing”
University of Pannonia, Veszprém, Hungary
5th-7th July 2023
Időpont: 2023. május 23-26.
Szervező: University of Southern Denmark
Az Európai Marketing Akadémia (European Marketing Academy – EMAC) éves konferenciája az európai marketing tudományos szakma egyik legrangosabb nemzetközi eseménye, amelyre Odense városában kerül sor a University of Southern Denmark (SDU) szervezésében, 2023. május 23-26. között. A résztvevők várható száma közel 1000 fő. A konferencia elsődleges célja, hogy az európai kutatók közötti együttműködést segítse, a nemzetközi publikációs lehetőségeket javítsa.
2023.02.03-án tartja az EMOK a megújult éves Kutatás- és oktatásmódszertani workshopját a Budapesti Corvinus Egyetemen. Az egy napos worshopon elismert hazai és nemzetközi kutatók, oktatók tartanak előadást. Délelőtt a kutatásmódszertani workshop keretében a "Kísérleti módszertan" témáját járjuk körbe. Délután az oktatásmódszertani workshop keretében a "Digitális oktatásmódszertan, blended learning és a Moodle H5P interaktív tartalom lehetőségei" kerülnek bemutatásra.
A Közszolgálati és Nonprofit Marketing Munkabizottság az MTA Veszprémi Regionális Bizottságának Közgazdasági Bizottságával együttműködve tudományos konferenciát szervezett a Magyar Tudomány Ünnepe alkalmából. A konferencia hibrid formában (személyesen és online) zajlott, veszprémi helyszínnel, és a nonbusiness szekció a konferencia első napján, november 17-én került megrendezésre.
Hogyan változtatta meg a Viagra a gyógyszermarketinget? Mit tehet a marketing az oltásért? Mire épül az 50 felettieknek szóló óvszermarketing? Mi az az abortuszturizmus? Mi a sikeres egészségügyi kampányok tízparancsolata? Dr. Katona Norbert egyetemi docens, a Marketing Döntéshozók Klubjának vezetője és Dr. Szabó Rita Healthcare Marketing & PR specialista hiánypótló kézikönyvbe foglalta az egészségügyi marketing és public relations összes fontosabb témakörét.