Az Amerikai Marketing Szövetség által szervezett webináriumsorozat keretében számos érdekes és tudományos szempontból is hasznos témakör kerül feldolgozásra. A következő alkalom a nemzetközi márkák marketinggyakorlatát helyezi górcső alá a Globális digitális társalgás: Hogyan kezelik a nemzetközi márkák a vevői elkötelezettséget (The Global Digital Conversation: How international brands manage customer engagement) címmel.
Az egy órás előadás során az Econsultancy és a Lionbridge együttműködésében lefolytatott Globális Digitális Társalgás (The Global Digital Conversation) kutatás főbb eredményei kerülnek bemutatásra. Azt vizsgálták, hogy a különböző márkák hogyan mesélik el saját történetüket és hogyan kommunikálnak vásárlóikkal, leküzdve azok eltérő származási országát és a felmerülő nyelvi akadályokat. Olyan stratégiai kérdések is megvitatásra kerülnek, mint például az átfogó marketing stratégiák lokálissá tétele. A prezentáció során a résztvevők azt is megérthetik, hogy a vezető márkák hogyan strukturálják a digitális marketing stratégiáikat.
A kutatásban több, mint 325 nemzetközi marketinges szervezet vett részt, mely lehetővég tette, hogy a szervezetek közötti kulcsfontosságú különbségekre kerüljön a hangsúly. Ezen felül pedig a legjobban teljesítő szegmensek válaszadóinak viselkedését is összehasonlították a minta többi részével.
Az előadó Sergio Restrepo, Global Digital Marketing Services alelnöke.
Dátum: 2017. február 15. szerda
Időpont: 19:00-20:00 (magyar idő szerint)