Válasszon nyelvet

A Magyar Kommunikációtudományi Társaság folyóirata, a JEL-KÉP üzleti kommunikációval foglalkozó rovatot indít.

A Magyar Kommunikációtudományi Társaság folyóirata, a JEL-KÉP üzleti kommunikációval foglalkozó rovatot indít. A rovat célja, hogy olyan tanulmányoknak adjon helyet, amelyek a médiafogyasztással, a reklámok világával és általában a marketingkommunikáció kérdéseivel foglalkoznak. Az Üzleti kommunikáció rovat 2015. év harmadik - várhatóan ősszel megjelenő - számával indul. A szerkesztőség mostantól folyamatosan várja a tanulmányokat, amelyek peer review lektoráláson esnek át a honlapon olvasható tudnivalók szerint. A JEL-KÉP folyóiratról az érdeklődők az alábbi honlapon tájékozódhatnak:
http://communicatio.hu/jelkep/

Iratkozzon fel a hírlevelünkre

A * karakterrel jelölt mezők kitöltése kötelező
 

Adatok

Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért
1093 Budapest, Fővám tér 8.
info@emok.hu

Adószám: 18652279-2-43
Bankszámlaszám:
Magnet Bank 16200223-10038989

 
Sütiket használunk
Oldalainkon sütiket használunk. Ezek egy része szükséges az oldal működéséhez, a többi nekünk segít az oldal fejlesztésében és a felhasználói élmény javításában (követő sütik). Engedélyezheti ezeket a sütiket, de kérjük, vegye figyelembe, hogy az oldal nem minden funkcióját tudja igénybe venni a sütik nélkül.