Két év után újra megrendezésre kerül az Országos Városmarketing Verseny. Nevezési határidő 2017. szeptember 29.
Az ötödik éve tartó versenysorozat ebben az évben a Smart City - Smart Marketing témája köré épül. A 3 fős csoportokban dolgozó hallgatóknak arra a kérdésre kell megoldást találniuk, hogy hogyan támogatja a marketing, a digitális-, online marketing az infó-kommunikációs technológiákra épülő városfejlesztést, konkrét projekteket, kommunikációt, imázs és márkaépítést, az okos várossá válást.
A hallgatói csapatok, egy-egy település közreműködésével készíthetik el és mutathatják be kreatív ötleteiket a városfejlesztéssel kapcsolatban a novemberben megrendezésre kerülő regionális fordulók alkalmával.
A verseny nem kizárólag szakmai tapasztalatszerzésre, gyakorlati kapcsolatépítésre biztosít kiváló lehetőséget, hanem értékes nyereményeket és díjakat is ígér a legjobban teljesítő hallgatók számára.
A főszervezők – Miskolci Egyetem GTK Marketing és Turizmus Intézet - munkáját, társszervezőként a Budapesti Corvinus Egyetem GK Marketing és Média Intézete, a Debreceni Egyetem GTK Marketing és Kereskedelem Intézete, a Kaposvári Egyetem GTK Marketing és Menedzsment Intézete, a Széchenyi István Egyetem GTK Marketing és Menedzsment Intézete, a Szegedi Tudományegyetem GTK Üzleti Tudományok Intézete, valamint az EMOK segíti.
A nevezései határidő: 2017. szeptember 29. A versennyel kapcsolatosan további információk a www.marketing-turizmus oldalon, a versenyfelhívás pedig ide kattintva tekinthető meg.